Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. En Marxa El Tercer Curs del Bus Amic Dels Escolars KanGo!
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
23.09.2016
Marta Franco

En marxa el tercer curs del bus amic dels escolars KanGo!

Imatge
Uns escolars utilitzant la targeta del programa KanGo! en la seva primera edició / Foto: Pep Herrero
Uns escolars utilitzant la targeta del programa KanGo! en la seva primera edició / Foto: Pep Herrero
< >Uns escolars utilitzant la targeta del programa KanGo! en la seva primera edició / Foto: Pep Herrero
Uns escolars utilitzant la targeta del programa KanGo! en la seva primera edició / Foto: Pep Herrero

Amb l'inici del curs escolar també torna el programa KanGo! a Sarrià-Sant Gervasi amb la voluntat de seguir ampliant el nombre d'alumnes i escoles implicades.

La iniciativa KanGo!, que promou que els nens vagin sols en transport públic a l'escola a l'entorn dels centres escolars del districte de Sarrià-Sant Gervasi per reduir el trànsit privat, ha començat la tercera temporada. Es consolida així aquest projecte, que aquest any s'amplia amb l'increment de nous centres educatius.

En la tercera prova pilot d'aquest curs 2016-2017 hi participen un total de 17 escoles, l'Escola Tàber, l'Escola Costa i Llobera, el Col·legi Jesús i Maria, l'Escola Sant Ignasi, l'Escola Projecte i l'Escola La Salle Bonanova, l'Escola Dolors Monserdà-Santapau, l'Escola Decroly, l'Escola Canigó, l'Escola L’Horitzó, l'Escola Lleó XIII i el Lycée Français. Les 5 noves escoles que s’hi afegeixen aquest any són; l'Escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia, l'Escola Padre Damián-Sagrados Corazones, l'Escola Santa Dorotea, l'Escola Sagrat Cor-Sarrià i l'Escola SIL.

Es tracta d'un projecte del Districte de Sarrià-Sant Gervasi que compta amb la col·laboració de la Fundació Abertis, la Fundació Catalana de Síndrome de Down, Telefònica Espanya, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), i el suport dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. Les enquestes realitzades fins ara sobre aquest programa assenyalen un alt índex de satisfacció, especialment en referència a les expectatives inicials dels pares. Durant la segona edició hi van participar més de 200 escolars. 

Darrera modificació
23.09.2016
Tema
Societat
  • Altres temesEmpresaConceptesMobilitatRSCInstitucionsAjuntamentAltresDistricteFGCTMBAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El projecte de mobilitat escolar KanGo! tanca el curs amb més de 200 alumnes

  • KanGo!: autonomia sostenible per anar a l'escola

  • Deu novetats en el transport públic d’aquest començament de curs

Contingut relacionat

Imatge
La bandera inclusiva llueix a l'estació de metro d'Universitat L1 / Foto: Pep Herrero (TMB)

L'estació de metro d'Universitat s'acoloreix per celebrar la diversitat

Societat
Entrega de la recaptació a AFANOC. /Foto: TMB

La cronoescalada solidària al metro recapta més de 30.000 euros per col·laborar amb les famílies d’infants i joves amb càncer

Societat
Imatge
Detall panell instal·lat a l'estació de metro de Canyelles / Foto: Escola Deià

TMB i l'Escola d'Art Deià inauguren el projecte d'accessibilitat "Acostem Torre Baró" a l'estació de metro de Canyelles

Societat
La directora de l'àrea per a les persones, Nazaret González, rep el guardó. /Foto: TMB

TMB rep un reconeixement com a empresa saludable i sostenible per la seva gestió del benestar laboral

Societat

Últimes notícies

Imatge
Un moment de la seva feina al taller / Foto: Jaume Vidal Rubio (La Vanguardia)

Marta Romero: la feina invisible d'una operària de taller del metro

En xarxa
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de la gira ‘OT 2025’ al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
La banda tribut God Save The Queen en un moment de la seva actuació a l'estació d'Universitat / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Tribut musical a Queen al metro de Barcelona

Cultura i Oci
Orquestra i públic a una edició anterior de 'Clàssica a la platja' / Foto : Barcelona Obertura

TMB reforça el servei de l’L4 de metro per als concerts de ‘Clàssica a la platja’

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons