Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. En marxa el tercer curs del bus amic dels escolars KanGo!
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
23.09.2016
Marta Franco

En marxa el tercer curs del bus amic dels escolars KanGo!

Imatge
Uns escolars utilitzant la targeta del programa KanGo! en la seva primera edició / Foto: Pep Herrero
Uns escolars utilitzant la targeta del programa KanGo! en la seva primera edició / Foto: Pep Herrero
< >Uns escolars utilitzant la targeta del programa KanGo! en la seva primera edició / Foto: Pep Herrero
Uns escolars utilitzant la targeta del programa KanGo! en la seva primera edició / Foto: Pep Herrero

Amb l'inici del curs escolar també torna el programa KanGo! a Sarrià-Sant Gervasi amb la voluntat de seguir ampliant el nombre d'alumnes i escoles implicades.

La iniciativa KanGo!, que promou que els nens vagin sols en transport públic a l'escola a l'entorn dels centres escolars del districte de Sarrià-Sant Gervasi per reduir el trànsit privat, ha començat la tercera temporada. Es consolida així aquest projecte, que aquest any s'amplia amb l'increment de nous centres educatius.

En la tercera prova pilot d'aquest curs 2016-2017 hi participen un total de 17 escoles, l'Escola Tàber, l'Escola Costa i Llobera, el Col·legi Jesús i Maria, l'Escola Sant Ignasi, l'Escola Projecte i l'Escola La Salle Bonanova, l'Escola Dolors Monserdà-Santapau, l'Escola Decroly, l'Escola Canigó, l'Escola L’Horitzó, l'Escola Lleó XIII i el Lycée Français. Les 5 noves escoles que s’hi afegeixen aquest any són; l'Escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia, l'Escola Padre Damián-Sagrados Corazones, l'Escola Santa Dorotea, l'Escola Sagrat Cor-Sarrià i l'Escola SIL.

Es tracta d'un projecte del Districte de Sarrià-Sant Gervasi que compta amb la col·laboració de la Fundació Abertis, la Fundació Catalana de Síndrome de Down, Telefònica Espanya, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), i el suport dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. Les enquestes realitzades fins ara sobre aquest programa assenyalen un alt índex de satisfacció, especialment en referència a les expectatives inicials dels pares. Durant la segona edició hi van participar més de 200 escolars. 

Darrera modificació
23.09.2016
Tema
Societat
  • Altres temesEmpresaConceptesMobilitatRSCInstitucionsAjuntamentAltresDistricteFGCTMBAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El projecte de mobilitat escolar KanGo! tanca el curs amb més de 200 alumnes

  • KanGo!: autonomia sostenible per anar a l'escola

  • Deu novetats en el transport públic d’aquest començament de curs

Contingut relacionat

Imatge
Un cotxe de la sèrie 300 a la portalada del carrer Sagunt / Foto: Marta Espinosa

El metro, protagonista dels guarniments de carrer a la Festa Major de Sants 2025

Societat
Imatge
Imatge de la campanya / Font: TMB

Quan viatgis en metro i bus, fes-ho de manera segura

Societat
Imatge
El carrer Sagunt es transformarà en la Línia 1 del metro a la Festa Major de Sants 2025 / Foto: web Sants 3 Ràdio

Un carrer homenatjarà el Centenari de Metro a la Festa Major de Sants

Societat
Third-party content
Imatge
L'estació d'Universitat llueix els colors de la bandera de l'arc de sant martí pel Pride Barcelona 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB i Pride Barcelona acoloreixen el metro per celebrar el Dia de l’Orgull LGTBI

Societat

Últimes notícies

Presentació de la campanya. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB posa en marxa una iniciativa per prevenir els suïcidis a les estacions de la xarxa de metro

Transport
Imatge
Imatge AMBici / Foto: TMB

L’AMBici tindrà un abonament gratuït de 3 dies

Transport
Imatge
Metro frenant a l'entrada d'una estació ./Foto: TMB

Normalitat a la línia 4 de metro un cop han finalitzat les obres de millora

Transport
Tal com era l'estació de Correus l'any 1958 / Foto: Arxiu Fundació TMB

TMB obre al públic les “estacions fantasma” i diferents espais emblemàtics del metro de Barcelona

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons