Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. Les deu coses en què pensem més sovint mentre viatgem en metro
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.07.2018
Redacció

Les deu coses en què pensem més sovint mentre viatgem en metro

Imatge
Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux
Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux
< >Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux
Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux

Segons un estudi sobre la publicitat, el 43% dels usuaris estem actius i som productius mentre dura el temps de viatge. Molts pensem en les vacances, la vida social o les compres en els nostres trajectes diaris en metro. 

Que el temps al transport públic s'aprofita molt és una de les moltes conclusions a què arriba un estudi de JCDecaux anomenat Metro Stories Global, que analitza diferents aspectes de les xarxes de metro de Santiago de Xile, Viena, Xangai, Hong Kong i Madrid. L'estudi té per objectiu demostrar la importància del metro en la vida diària dels usuaris, la percepció que tenen els viatgers i l'efecte de la comunicació publicitària integrada al suburbà.

Estudiant el tipus de passatger que es desplaça en metro, més de la meitat són viatgers freqüents i habituals i més del 90% segueixen sempre la mateixa ruta per arribar a l'estació i se situen més o menys al mateix lloc de l'andana cada dia. Una de les coses que destaca l'estudi és que els passatgers són productius i estan actius durant el temps que dura el seu viatge en metro.

Oci, gastronomia i vida social

Tant és així que el 58% mira al seu voltant, el 59% s'interessa per la publicitat i el 43% fa plans mentre fa el seu trajecte en metro. L'informe va més enllà i detalla alguns dels interessos que ens ocupen. Lideren la llista la planificació de les vacances i l'oci i l'entreteniment. En tercera posició trobem tot el que té relació amb la gastronomia (des de fer la llista de la compra fins a receptes de cuina i temes d'alimentació en general), seguit de la gestió de la vida social i amorosa. A la cinquena posició del rànquing trobem les noves tecnologies, seguit de la consulta de les finances i tafanejar sobre moda. Tanquen la relació d'interessos els productes de cosmètica, els cotxes i les begudes alcohòliques. 

JCDecaux Group és l'exclusivista de la publicitat de la xarxa de metro de Barcelona, a més d'una de les empreses de comunicació exterior més importants del món, reconeguda per l'ús de suports publicitaris com tanques, marquesines d'autobús i opis a les xarxes de metro i aeroports en 80 països diferents. En l'àmbit de metro està present en 28 xarxes de 12 països que mouen uns 44 milions de passatgers al dia, un terç del total d'usuaris globals.

JCDecaux - Metro Stories Global from itch media on Vimeo.

Darrera modificació
16.07.2018
Tema
Societat
  • ConceptesComercialitzacióComunicacióEstudisUsuarisInstitucionsAltresServeiMetroAnys2018
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Cronoescalada solidària al metro de Barcelona. /Foto: Pep Herrero (TMB)

La cronoescalada solidària al metro de Barcelona reuneix 300 atletes en favor de les famílies de nens oncològics de Catalunya

Societat
Imatge
Neteja dels busos a TMB. /Foto: TMB

La neteja: element fonamental per garantir el màxim confort i higiene als usuaris dels busos de TMB

Societat
Punt lila del triangle lúdic del Poblenou. /Foto: Agnés Olivé (AJUNTAMENT DE BARCELONA)

El Punt Lila de l’estació de metro de Marina obrirà de manera continuada els caps de setmana fins al novembre del 2026

Societat
Imatge
Pacients i professionals de l'Institut Guttman dins del servei solidari de bus de TMB per a la Barcelonada'25  / Foto: Institut Guttmann

TMB transporta els participants de l'Institut Guttmann a la gimcana 'Barcelonada'25'

Societat

Últimes notícies

Imatge
Influencers i #TMBTikTokers ahir al Telefèric / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB presenta el seu perfil oficial a TikTok

Empresa
Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Cano al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Reunió del comité d'accessibilitat universal de TMB. /Foto: TMB

TMB analitza l’impacte del nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons