Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. Les deu coses en què pensem més sovint mentre viatgem en metro
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.07.2018
Redacció

Les deu coses en què pensem més sovint mentre viatgem en metro

Imatge
Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux
Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux
< >Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux
Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux

Segons un estudi sobre la publicitat, el 43% dels usuaris estem actius i som productius mentre dura el temps de viatge. Molts pensem en les vacances, la vida social o les compres en els nostres trajectes diaris en metro. 

Que el temps al transport públic s'aprofita molt és una de les moltes conclusions a què arriba un estudi de JCDecaux anomenat Metro Stories Global, que analitza diferents aspectes de les xarxes de metro de Santiago de Xile, Viena, Xangai, Hong Kong i Madrid. L'estudi té per objectiu demostrar la importància del metro en la vida diària dels usuaris, la percepció que tenen els viatgers i l'efecte de la comunicació publicitària integrada al suburbà.

Estudiant el tipus de passatger que es desplaça en metro, més de la meitat són viatgers freqüents i habituals i més del 90% segueixen sempre la mateixa ruta per arribar a l'estació i se situen més o menys al mateix lloc de l'andana cada dia. Una de les coses que destaca l'estudi és que els passatgers són productius i estan actius durant el temps que dura el seu viatge en metro.

Oci, gastronomia i vida social

Tant és així que el 58% mira al seu voltant, el 59% s'interessa per la publicitat i el 43% fa plans mentre fa el seu trajecte en metro. L'informe va més enllà i detalla alguns dels interessos que ens ocupen. Lideren la llista la planificació de les vacances i l'oci i l'entreteniment. En tercera posició trobem tot el que té relació amb la gastronomia (des de fer la llista de la compra fins a receptes de cuina i temes d'alimentació en general), seguit de la gestió de la vida social i amorosa. A la cinquena posició del rànquing trobem les noves tecnologies, seguit de la consulta de les finances i tafanejar sobre moda. Tanquen la relació d'interessos els productes de cosmètica, els cotxes i les begudes alcohòliques. 

JCDecaux Group és l'exclusivista de la publicitat de la xarxa de metro de Barcelona, a més d'una de les empreses de comunicació exterior més importants del món, reconeguda per l'ús de suports publicitaris com tanques, marquesines d'autobús i opis a les xarxes de metro i aeroports en 80 països diferents. En l'àmbit de metro està present en 28 xarxes de 12 països que mouen uns 44 milions de passatgers al dia, un terç del total d'usuaris globals.

JCDecaux - Metro Stories Global from itch media on Vimeo.

Darrera modificació
16.07.2018
Tema
Societat
  • ConceptesComercialitzacióComunicacióEstudisUsuarisInstitucionsAltresServeiMetroAnys2018
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Nou model de tren pel metro de Bogotà. /Foto: Metro de Bogotà

Comencen les proves del material mòbil que ha de circular pel nou metro de Bogotà

Societat
Third-party content
Cronoescalada solidària al metro de Barcelona. /Foto: Pep Herrero (TMB)

La cronoescalada solidària al metro de Barcelona reuneix 300 atletes en favor de les famílies de nens oncològics de Catalunya

Societat
Imatge
Neteja dels busos a TMB. /Foto: TMB

La neteja: element fonamental per garantir el màxim confort i higiene als usuaris dels busos de TMB

Societat
Punt lila del triangle lúdic del Poblenou. /Foto: Agnés Olivé (AJUNTAMENT DE BARCELONA)

El Punt Lila de l’estació de metro de Marina obrirà de manera continuada els caps de setmana fins al novembre del 2026

Societat

Últimes notícies

Les noves incorporacions com a personal de conducció de bus de TMB per aquest estiu 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB incorpora avui 217 professionals de conducció per a bus

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de Metro, Òscar Playà i la directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, amb directius de metro en l'acte de posada en servei del darrer tren 7000 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB posa en servei el darrer dels 50 trens que han renovat el material mòbil de les línies 1 i 3 del metro

Empresa
La revetlla de Sant Joan a la platja de la Nova Icària / Foto: Ajuntament de Barcelona

El metro de Barcelona funcionarà 43 hores sense interrupció i comptarà amb més trens per a la revetlla de Sant Joan

Transport
L'Exposició d'Autobusos Clàssics 2024 va reunit més de 10.000 assistents / Foto: Pep Herrero (TMB)

L’Exposició d’Autobusos Clàssics de Barcelona torna aquest cap de setmana a l’avinguda Maria Cristina

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons