Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. Les Deu Coses En Què Pensem Més Sovint Mentre Viatgem En Metro
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.07.2018
Redacció

Les deu coses en què pensem més sovint mentre viatgem en metro

Imatge
Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux
Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux
< >Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux
Portada de l'estudi 'Metro Global Stories' de JCDecaux / Imatge: JCDecaux

Segons un estudi sobre la publicitat, el 43% dels usuaris estem actius i som productius mentre dura el temps de viatge. Molts pensem en les vacances, la vida social o les compres en els nostres trajectes diaris en metro. 

Que el temps al transport públic s'aprofita molt és una de les moltes conclusions a què arriba un estudi de JCDecaux anomenat Metro Stories Global, que analitza diferents aspectes de les xarxes de metro de Santiago de Xile, Viena, Xangai, Hong Kong i Madrid. L'estudi té per objectiu demostrar la importància del metro en la vida diària dels usuaris, la percepció que tenen els viatgers i l'efecte de la comunicació publicitària integrada al suburbà.

Estudiant el tipus de passatger que es desplaça en metro, més de la meitat són viatgers freqüents i habituals i més del 90% segueixen sempre la mateixa ruta per arribar a l'estació i se situen més o menys al mateix lloc de l'andana cada dia. Una de les coses que destaca l'estudi és que els passatgers són productius i estan actius durant el temps que dura el seu viatge en metro.

Oci, gastronomia i vida social

Tant és així que el 58% mira al seu voltant, el 59% s'interessa per la publicitat i el 43% fa plans mentre fa el seu trajecte en metro. L'informe va més enllà i detalla alguns dels interessos que ens ocupen. Lideren la llista la planificació de les vacances i l'oci i l'entreteniment. En tercera posició trobem tot el que té relació amb la gastronomia (des de fer la llista de la compra fins a receptes de cuina i temes d'alimentació en general), seguit de la gestió de la vida social i amorosa. A la cinquena posició del rànquing trobem les noves tecnologies, seguit de la consulta de les finances i tafanejar sobre moda. Tanquen la relació d'interessos els productes de cosmètica, els cotxes i les begudes alcohòliques. 

JCDecaux Group és l'exclusivista de la publicitat de la xarxa de metro de Barcelona, a més d'una de les empreses de comunicació exterior més importants del món, reconeguda per l'ús de suports publicitaris com tanques, marquesines d'autobús i opis a les xarxes de metro i aeroports en 80 països diferents. En l'àmbit de metro està present en 28 xarxes de 12 països que mouen uns 44 milions de passatgers al dia, un terç del total d'usuaris globals.

JCDecaux - Metro Stories Global from itch media on Vimeo.

Darrera modificació
16.07.2018
Tema
Societat
  • ConceptesComercialitzacióComunicacióEstudisUsuarisInstitucionsAltresServeiMetroAnys2018
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Detall del cartell del departament de Salut que commemora el Dia mundial de la sida 2025 / Imatge: Dept. Salut

TMB se suma un any més al manifest que commemora el Dia mundial de la Sida

Societat
Imatge
Maria Isabel López, conductora de bus de TMB, als estudis d'Onda Cero / Foto: TMB

Maria Isabel López, conductora de bus, explica com és el seu dia a dia, a Onda Cero

Societat
Third-party content
Imatge
Reunió del grup IBBG / Foto:  Pep Herrero (TMB)

Barcelona acull la trobada anual del grup IBBG de bus

Societat
Gallery
Exposició fotogràfica en memòria d'Ernest Lluch / Foto:  M. A. Cuartero (TMB)

TMB recorda la figura d’Ernest Lluch amb una exposició fotogràfica al metro

Societat

Últimes notícies

Imatge
Estació de Mont San Angelo. /Foto: REGIONE CAMPANIA

El metro de Nàpols torna a situar una estació als llibres d’art

En xarxa
Ciutadella Vila Olímpica. /Foto: TMB

L’estació de Ciutadella / Vila Olímpica de l’L4 del metro estrena tres nous ascensors i ja és totalment accessible

Transport
Mural de TMB i Eurofirms a l'estació d'Arc de Triomf (L1) / Pep Herrero

Doble acció de TMB per unir esforços per sensibilitzar sobre el civisme i la inclusió laboral de les persones amb discapacitat

Empresa
Dos tècnics de TMB netejant un tren a l'àrea de rentat de grafitis / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El vandalisme ferroviari provoca una despesa de gairebé 6 milions d’euros des de 2020 i va afectar més de 350 trens al 2024

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons