Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. La xarxa de metro recupera el servei continuat de les nits de dissabte a diumenge
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
22.06.2021
Premsa TMB

La xarxa de metro recupera el servei continuat de les nits de dissabte a diumenge

S’adapta l’horari de funcionament del suburbà els caps de setmana a la reactivació de l’oci nocturn

Imatge
Passadís de l'intercanviador de Diagonal el 2020 / Foto: Pep Herrero (TMB)
Passadís de l'intercanviador de Diagonal el 2020 / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Passadís de l'intercanviador de Diagonal el 2020 / Foto: Pep Herrero (TMB)
Passadís de l'intercanviador de Diagonal el 2020 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) adequarà a partir d’aquesta setmana el servei de la xarxa de metro de manera que les nits de dissabte a diumenge els trens circularan tota la matinada sense interrupció. S’adaptarà així la disponibilitat del transport públic de més capacitat de l’àrea de Barcelona a la reactivació de l’oci nocturn i es recuperarà l’horari de funcionament que era l’habitual abans de la crisi sanitària: de 5 del matí a la mitjanit de diumenge a dijous, fins a les 2 els divendres i vigílies de festa, i non-stop els dissabtes.

Aquesta setmana, per tant, hi haurà dues nits de servei continuat a la xarxa de metro: la de Sant Joan, ja anunciada, i la del dissabte 26 al diumenge 27. Si es manté la millora de la situació sanitària i l’aixecament de restriccions, a partir d’ara el servei continuat es repetirà cada dissabte i també les nits de gran mobilitat: Cap d’Any, Sant Joan, Festes de Gràcia i la Mercè.

Des del final de l’estat d’alarma, el 9 de maig passat, TMB ha anat adaptant el seu servei per atendre les necessitats dels usuaris dins l’àmbit del sistema coordinat per l’Autoritat del Transport Metropolità de l’àrea de Barcelona. Inicialment es va allargar l’horari dels divendres i dissabtes fins a la 1 de la matinada, i des de primers de juny s’hi va afegir una hora més, fins a les 2.

Rosa Alarcón: transport segur i sostenible

La presidenta de TMB, Rosa Alarcón, ha relacionat el restabliment del servei continuat de metro dels caps de setmana amb “la necessitat de proporcionar alternatives de transport segur i sostenible per a totes les necessitats de mobilitat, també per als desplaçaments de lleure”. “Per fer front a les crisis ambiental i social i per motius d’equitat cal que el transport públic augmenti la disponibilitat i es mantingui com l’opció preferida dels barcelonins per als desplaçaments motoritzats els caps de setmana igual que els feiners”, ha comentat.

Per això i per continuar avançant en la recuperació de la confiança de la ciutadania, “el metro tona a l’horari habitual i alhora manté les mesures de prevenció de contagis implantades l’últim any que suposen un esforç important”. “Cal que les persones usuàries responguin amb confiança i també amb responsabilitat, perquè hem de recordar que continua sent obligatori l’ús correcte de la mascareta dins dels transports públics”.

Tema
Transport
  • ConceptesServeiInstitucionsTMBServeiMetroAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (73.94 KB)
Passadís de l'intercanviador de Diagonal el 2020 / Foto: Pep Herrero (TMB)
Passadís de l'intercanviador de Diagonal el 2020 / Foto: Pep Herrero (TMB)
Descarrega l’arxiu (65.21 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Cano al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Reunió del comité d'accessibilitat universal de TMB. /Foto: TMB

TMB analitza l’impacte del nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Myke Towers al Palau Sant Jordi

Transport
Presentació de la línia X3. /Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB posa avui en servei la nova línia de bus exprés X3 entre l’Hospitalet de Llobregat i Barcelona

Transport

Últimes notícies

Imatge
Influencers i #TMBTikTokers ahir al Telefèric / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB presenta el seu perfil oficial a TikTok

Empresa
Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci
Imatge
L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico

Esther Marín, agent d'atenció al client a l'L2, explica a El Periódico la seva vivència durant l'apagada

En xarxa
Third-party content
Imatge
Els participants del grup de treball de Transport per Cable de la UITP en la visita al Telefèric de Montjuïc / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB s'incorpora a la comissió de Transport per Cable de la UITP

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons