Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. ‘Viatjar Amb Distinció', Una Exposició del DHUB, a L'Espai Mercè Sala
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
10.12.2015
Premsa TMB

‘Viatjar amb distinció', una exposició del DHUB, a l'Espai Mercè Sala

La mostra recull una selecció d'imatges de la col·lecció ‘Distinció. Un segle de fotografia de moda’ que tenen com escenari el transport públic

Imatge
Exposició "Viatjar amb distinció"
Exposició "Viatjar amb distinció"
< >Exposició "Viatjar amb distinció"
Exposició "Viatjar amb distinció"

Ha obert les portes la nova mostra que acull l’Espai Mercè Sala, la sala de la Fundació TMB al metro, “Viatjar amb distinció”, una selecció d’imatges de l’exposició ‘Distinció. Un segle de fotografia de moda”, que es pot veure al Museu del Disseny de Barcelona (DHUB).

Aquesta acció forma part de les activitats paral·leles entorn l’exposició principal del DHUB, que per primera vegada mostra una part important de la col·lecció de fotografia de moda que el Museu ha creat des de 1902 fins a dia d’avui sobre aquest gènere alhora que reflexiona sobre la seva evolució al llarg del temps, així com del vincle entre la singularitat, l’originalitat i la influència que té amb múltiples aspectes de la nostra vida.

El projecte que es pot veure al Museu conté 464 fotografies, de 38 fotògrafs destacats en aquest camp a Catalunya i Espanya: Ramon Batlles, Camisans, Pere Casas Abarca, Compal, Josep Compté, Juan Gyenes, Hortolà, Jafer, Man, Antoni Ollé, Paul M. Pietzch, Josep Sala, Samuel Suñé, Adler & Fresneda, Pep Àvila, Antoni Bernad, Juana Biarnés, Alejandro Cabrera, Biel Capllonch, Ferran Casanova, Manel Esclusa, Maria Espeus, José Manuel Ferrater, Enric Galceran, Sergi Jasanada, Virgili Jubero, Oriol Maspons, Esperanza Moya, Oriol Maspons Bèla Adler & Salvador Fresneda Txema Yeste, Xevi Muntané, Manuel Outumuro, Leopoldo Pomés, Sergi Pons, Eugenio Recuenco, Daniel Riera, Carles Roig, César Segarra, Javier Vallhonrat, i Txema Yeste.

En el cas de l’exposició que es pot veure a l’Espai Mercè Sala es recullen les instantànies d’alguns d’aquests grans noms de la fotografia de moda. Concretament, les que tenen com a escenari principal un mitjà de transport i que, segons els organitzadors, ens suggereixen un viatge real, quotidià, fantasiós i de somni.

La mostra es podrà veure a l’Espai Mercè Sala, situat al passadís de connexió entre els dos vestíbuls de la línia 5 de l’estació de Diagonal, de dilluns a divendres entre les 10 i les 20.30 hores, fins al 22 de gener. L’entrada és gratuïta.

Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInfraestructuraEstacióInstitucionsAltresFundacióTMBLlocsDiagonalEspai Mercè SalaServeiMetroAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Media Name: expo_dhub_ems.pdf
Descarrega l’arxiu (262.75 KB)
Exposició "Viatjar amb distinció"
Exposició "Viatjar amb distinció"
Descarrega l’arxiu (483.71 KB)
Pep Àvila ha titulat "Via 17" aquesta imatge d'una model amb roba de Victorio & Lucchino
Pep Àvila ha titulat "Via 17" aquesta imatge d'una model amb roba de Victorio & Lucchino
Descarrega l’arxiu (380.02 KB)
Exposició "Viatjar amb distinció"
Exposició "Viatjar amb distinció"
Descarrega l’arxiu (162.76 KB)
Media Name: expo_dhub_ems.pdf
Descarrega l’arxiu (262.75 KB)
Exposició "Viatjar amb distinció"
Exposició "Viatjar amb distinció"
Descarrega l’arxiu (483.71 KB)
Pep Àvila ha titulat "Via 17" aquesta imatge d'una model amb roba de Victorio & Lucchino
Pep Àvila ha titulat "Via 17" aquesta imatge d'una model amb roba de Victorio & Lucchino
Descarrega l’arxiu (380.02 KB)
Exposició "Viatjar amb distinció"
Exposició "Viatjar amb distinció"
Descarrega l’arxiu (162.76 KB)

També et pot interessar...

  • ‘Objectes de museu. Les col·leccions dels Museus DHUB' a l'Espai Mercè Sala

Contingut relacionat

Imatge
L'L5 és la línia de metro preferida dels usuaris i usuàries de TikTok / Imatge: TMB

La línia 5 és la línia de metro preferida dels usuaris i usuàries de TikTok

Cultura i Oci
Imatge
La banda tribut God Save The Queen en un moment de la seva actuació a l'estació d'Universitat / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Tribut musical a Queen al metro de Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
Un moment de la representació / Font: TMB

TMB tanca el Mes de la Diversitat amb l’obra de teatre interactiu “La Sala d’Espera” al metro d'Universitat

Cultura i Oci
Cartell de La Nit dels Museus 2026 / Imatge: web oficial

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2026 i se suma obrint l’Espai Mercè Sala a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci

Últimes notícies

Els alumnes de 2n A de Primària de l'escola Auró, en un moment de la formació de TMB Educa / Foto: TMB

El programa TMB Educa arriba a més de 5200 estudiants durant el curs 2025-26

Transport
Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Exterior de l'estació de Ciutadella / Vila Olímpica durant els Jocs Olímpics / Foto: Arxiu Fundació TMB

Crònica d'un viatge: El metro d'una capital mundial (1983 - 1999)

Història
Metro del Clot. /Foto: TMB

Una incidència al túnel de la L1 de metro obliga a evacuar un tren entre les estacions de Clot i Glòries

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons