Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Transport públic per a la diada de Sant Jordi a Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.04.2016
Premsa TMB

Transport públic per a la diada de Sant Jordi a Barcelona

TMB recomana l'ús del metro en els desplaçaments al centre de la ciutat aquest dissabte

Imatge
La diada de Sant Jordi a la Rambla de Barcelona, entre roses i llibres / Foto: ACN
La diada de Sant Jordi a la Rambla de Barcelona, entre roses i llibres / Foto: ACN
< >La diada de Sant Jordi a la Rambla de Barcelona, entre roses i llibres / Foto: ACN
La diada de Sant Jordi a la Rambla de Barcelona, entre roses i llibres / Foto: ACN

Amb motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi a Barcelona, el proper dissabte, 23 d’abril, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana el metro per desplaçar-se fins als diferents actes que s’organitzen en aquesta tradicional jornada per tal de facilitar la mobilitat ciutadana. A més, enguany, la diada cau en dissabte i, com és habitual, el metro funcionarà tota la nit.

En aquest sentit, durant la diada les múltiples activitats que hi ha previstes provocaran una ocupació de la via pública, sobretot a l’entorn de la plaça Catalunya i la Rambla, que afectarà la circulació d’algunes línies de bus de TMB en aquesta zona. Els autobusos V13, 59 i 66 i altres línies del centre poden patir alteracions en el seu servei al llarg de tot el dia, en forma de desviaments o limitacions de recorregut. És per aquesta raó que TMB recomana el metro especialment en aquells desplaçaments al centre de la ciutat. 

Per a més informació de les alteracions i recomanacions de transport públic es pot consultar l’avís corresponent a la secció d’estat del servei del web de TMB.

10è Concurs de Relats Curts Online de TMB

Precisament entre les accions que TMB organitza amb la seva habitual voluntat de participació en les activitats ciutadanes, enguany cal destacar l’organització del 10è Concurs de Relats Curts Online, una fórmula original i participativa perquè els ciutadans s’exercitin en l'escriptura i la lectura.

En aquesta desena edició del concurs, que està obert a tothom fins al proper 17 de maig, els participants poden triar entre quatre categories: Relat Lliure, Sant Jordi Tweet, Insta Relat i Diàleg Whatsapp.

La iniciativa es fa amb la col·laboració del Grupo Planeta i el Grup 62, a través dels segells editorials Booket i La Butxaca, i de l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès. Com en l’anterior edició, també s’hi suma Nubico, i enguany també el Grec Festival de Barcelona.

Els guanyadors s’emportaran e-books amb tarifa plana de llibres electrònics de Nubico, inscripcions i descomptes als cursos d’escriptura que organitza l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès, tauletes tàctils, invitacions per veure l’obra de teatre que obrirà el Grec Festival 2016, així com altres premis relacionats amb la literatura.

Tema
Transport
  • ConceptesInformació al clientMobilitatServeiInstitucionsTMBServeiBusMetroAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (91.86 KB)
La diada de Sant Jordi a la Rambla de Barcelona, entre roses i llibres / Foto: ACN
La diada de Sant Jordi a la Rambla de Barcelona, entre roses i llibres / Foto: ACN
Descarrega l’arxiu (171.21 KB)
Media Name: santjordi2016.pdf
Descarrega l’arxiu (91.86 KB)
La diada de Sant Jordi a la Rambla de Barcelona, entre roses i llibres / Foto: ACN
La diada de Sant Jordi a la Rambla de Barcelona, entre roses i llibres / Foto: ACN
Descarrega l’arxiu (171.21 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

L'andana de Liceu amb la decoració temàtica (any 2008) / Foto Arxiu TMB

Tancament temporal de dos dels accessos de l'estació de Liceu per les obres de restitució dels pinacles

Transport
Sota el lema "L'Orgull de les nostres vides. Fer anys, acompanyant-nos, és créixer", arrancava dissabte passat a les sis de la tarda la multitudinària desfilada de carrosses del Pride Barcelona 2023 / Fotos: Pep Herrero (TMB)

Recomanacions de mobilitat per a la Manifestació de l’Orgull LGBTQIA+, a la qual participa activament TMB

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert d’Aitana a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Imatge
Un tren s'atura a l'estació Clot de la línia 1 de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

Reobre l’accés del carrer Aragó de l’estació de metro de Clot (L1)

Transport

Últimes notícies

La presidenta de TMB, Laia Bonet; el conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de bus, Jacobo Kalitovics i la directora d'infraestructures de bus, Natàlia Bigas; posen davant dels nous carregadors al CON de Zona Franca / Foto: Pep Herrero (TMB)

La cotxera d’autobusos de Zona Franca estrena 41 carregadors elèctrics

Empresa
Imatge
Imatge d'aquesta iniciativa / Disseny: TMB

Posa a prova els teus coneixements del Centenari de la xarxa del Metro i guanya premis

Història
Visita als simuladors de l'estació de Catalunya. /Foto: Pep Herrero

Les 800 places per a les primeres visites al metro amb motiu del Centenari s’esgoten en menys d’una hora

Empresa
Visita als simuladors de l'estació de Catalunya. /Foto: Pep Herrero

Demà s’obren les inscripcions per a les primeres visites al metro amb motiu del Centenari

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons