Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Transport Públic Per a La Diada de L'Onze de Setembre a Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
07.09.2017
Premsa TMB

Transport públic per a la Diada de l'Onze de Setembre a Barcelona

Dilluns a la tarda es reforçarà un 50% la capacitat del metro, i un dispositiu especial vetllarà per la fluïdesa i la seguretat dels fluxos de passatge. Davant la possible saturació de l'exterior, a partir de les 16 h s'aconsella evitar les estacions de Catalunya, Passeig de Gràcia i Diagonal com a destinació

Imatge
Senyera catalana / Foto: Wikipèdia
Senyera catalana / Foto: Wikipèdia
< >Senyera catalana / Foto: Wikipèdia

Amb motiu de la celebració dels actes de la Diada Nacional de Catalunya, i en especial de l’acte La Diada del Sí 2017 a Barcelona, aquest dilluns 11 de setembre Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús del transport públic, especialment el metro, en els desplaçaments que es realitzin per accedir a la zona del centre de la ciutat, ja que el trànsit en superfície estarà restringit. També és aconsellable preveure un temps addicional per al desplaçament, com en qualsevol esdeveniment massiu.

L’acte que es preveu més concorregut tindrà lloc dilluns a la tarda. La concentració formarà un signe més ocupant els eixos del passeig de Gràcia (entre el carrer Sèneca i la plaça Catalunya) i el carrer Aragó (entre el carrer Casanova i el passeig de Sant Joan).

Reforç a totes les línies de metro

TMB ha preparat un dispositiu especial que inclou reforços de trens a tota la xarxa de metro i desplegament de personal i seguretat per ordenar la mobilitat, tant a l’inici com al final de la manifestació. Entre les 14 i les 20.30 h s’augmentarà un 50% el nombre de trens per aconseguir que a les línies 1, 2, 3, 4 i 5, que tenen estacions a l’Eixample i Ciutat Vella, els intervals estiguin situats entre els 4 i els 4,5 minuts, aproximadament.

En previsió d’una elevada concentració de persones a l’exterior que dificulti la sortida, a partir de les 16 h serà recomanable evitar les estacions de Passeig de Gràcia (L2, L3 i L4), Diagonal (L3 i L5) i Catalunya (L1 i L3) com a destinació, i fer servir com a alternatives les estacions més properes que no estiguin afectades per l'esdeveniment.

Igualment, TMB mobilitzarà més de cent efectius per a l’operació, manteniment, neteja i seguretat, així com mitjans tècnics, en aquestes estacions per ordenar els fluxos de passatge i adoptar, si és necessari, accions de regulació (talls intermitents, realització dels enllaços per l’exterior, etc.) per evitar situacions de risc en vestíbuls i andanes, tant a l’anada com després de finalitzar l’acte. En aquest cas, tant el personal com el servei de megafonia i els dispositius lluminosos donaran les indicacions pertinents.

Imatge
Estacions de metro de l'Eixample properes a l'acte convocat dilluns a la tarda / Imatge: TMB


Desviaments i limitacions en 34 línies de bus

Dilluns les alteracions de recorregut seran severes en 34 línies d’autobusos que circulen o travessen l’àmbit central de la ciutat, incloses les del Barcelona Bus Turístic. Entre les 15 i les 21 hores aproximadament es produiran desviaments i limitacions de recorregut per mirar de mantenir la regularitat del servei fora de l’àmbit de l’afectació en les línies regulars següents: H8, H10, H12, H16, V13, V15, V17, 6, 7, 19, 20, 22, 24, 33, 34, 39, 40, 41, 42, 45, 47, 50, 51, 54, 55, 59, 62, 63, 66, 67 i 68.

Al matí se succeiran les ofrenes florals al monument de Rafael Casanova. Per aquest motiu algunes línies de bus que circulen per la ronda de Sant Pere veuran modificat el seu recorregut en aquesta zona.

Per tant, el dia 11 serà recomanable fer servir el transport subterrani i en especial el metro per als desplaçaments en el sector central de Barcelona, i dins la xarxa, en cas que hi hagi gran afluència de passatge, seguir en tot moment les indicacions que doni el personal de metro, que estarà en contacte amb les autoritats de seguretat pública.

TMB oferirà informació actualitzada i alternatives de transport a través del perfil de Twitter @TMBinfo, que el dia 11 estarà actiu i monitoritzat de les 14.30 a les 21.30 hores. Com és habitual, el web de TMB i l'aplicació TMB App informaran de manera automàtica de les possibles alteracions en la circulació del metro a través del semàfor d’estat del servei.

Tema
Transport
  • ConceptesInformació al clientServeiInstitucionsAltresTMBLlocsCatalunyaDiagonalPasseig de GràciaServeiBusMetroAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Estacions de metro de l'Eixample properes a l'acte convocat dilluns a la tarda / Imatge: TMB
Descarrega l’arxiu (100.21 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (95.81 KB)
Senyera catalana / Foto: Wikipèdia
Descarrega l’arxiu (27 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

La línia 10 Sud. /Foto: TMB

La L10 Sud entre ZAL/Riu Vell i Can Tries/Gornal estarà fora de servei durant la Setmana Santa per obres de millora

Transport
Una pantalla digital d'informació a l'estació de Can Boixeres de l'L5 / Foto: Pep Herrero

TMB reforçarà la línia 5 del metro amb un tren més en hora punta

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als tres concerts de Bad Gyal al Palau Sant Jordi

Transport
Tres dels busos de dos pisos elèctrics que entraran en servei al Barcelona Bus Turístic  / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB rep els primers autobusos elèctrics de dos pisos

Transport

Últimes notícies

Imatge
Coautors i presentador posen amb el llibre / Foto: Ràdio Gràcia

El llibre 'La dona treballadora al metro de Barcelona', presentat a Ràdio Gràcia pels seus coautors

En xarxa
Third-party content
Imatge
Aspecte de l'estació de Barceloneta de l'L4 l'any 1977, un any després de la seva inauguració / Foto: Arxiu Fundació TMB (Puigfarran)

L'estació de metro de Barceloneta celebra 50 anys de la seva inauguració

Història
Yukiko Akagi, membre del jurat del certamen i 2n premi en la 51a edició del Concurs Maria Canals, tocant una peça al piano de mitja cua / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El concurs musical Maria Canals baixa un piano de cua al metro

Cultura i Oci
Els treballadors de Metro ratifiquen la proposta de conveni que donarà estabilitat laboral i organitzativa / Foto: Arxiu (TMB)

La presència de les dones a la plantilla de TMB creix un 34% en la darrera dècada

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons