Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Transport Públic Per Al Concert de Harry Styles a L’Estadi Olímpic Lluís Companys
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
11.07.2023
Premsa TMB

Transport públic per al concert de Harry Styles a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

TMB habilitarà un servei especial d’autobusos de baixada entre el recinte i la plaça d’Espanya demà dimecres

Imatge
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM
< >Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Amb motiu del concert de Harry Styles que tindrà lloc a l’Estadi Olímpic Lluís Companys demà dimecres, 12 de juliol (a les 21.45 hores), Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) habilitarà un servei especial d’autobusos de baixada quan finalitzi el concert (a partir de les 23 hores aproximadament) entre el recinte i la plaça d’Espanya. Per a aquest servei seran vàlids tots els títols de transport del sistema tarifari integrat. Els vehicles portaran l’indicador de línia “Pl. Espanya – Estadi Olímpic”.

Per pujar a l’Estadi Olímpic Lluís Companys TMB recomana utilitzar la línia 150 de bus (Pl. Espanya - Castell de Montjuïc) que, amb motiu del concert, es reforçarà demà dimecres de 18 h a 21:45 hores.

Pel que fa a metro, hi haurà més personal d’atenció i de seguretat a l’estació d’Espanya (L1 i L3), la més propera al recinte.

Recomanem planificar amb temps els desplaçaments, en especial als usuaris de la línia 4 pel tall per obres de millora que afecta el tram comprès entre Bogatell i Verdaguer.

Dimecres el metro funciona fins a les 12 de la nit.

Per a més informació es pot consultar l’avís corresponent a la secció d’estat del servei del web de TMB.

Tema
Transport
  • Altres temesCultura i OciConceptesMobilitatObresServeiInstitucionsAltresTMBLlocsEspanyaMontjuïcServeiBusMetroAnys2023
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM
Descarrega l’arxiu (189.57 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (117.33 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Obres a l'enllaç Catalunya L1 L3. /Foto: TMB

El passadís de connexió entre les línies 1 i 3 a l’estació Catalunya romandrà tancat per obres del 6 de juliol al 6 de setembre

Transport
Tall estació Verdaguer L4. /Foto: TMB

L’estació Verdaguer de l’L4 quedarà fora de servei del 6 de juliol al 30 d’agost per obres d’accessibilitat

Transport
Estació L9 Nord. /Foto: TMB

Els treballs al macropou de l’L9/10 Nord obliguen a tallar el servei entre La Sagrera i Onze de Setembre des de dijous

Transport
Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport

Últimes notícies

Logotip de TMB

TMB convoca 450 places per ampliar la borsa de personal de metro i bus per a l’estiu del 2027

Empresa
Imatge
Obres al metro de Barcelona / Foto: TMB

Viatja de forma interactiva i reviu l’expansió del metro de Barcelona a la segona meitat del segle XX

Història
Noves incorporacions a Metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB suma 229 professionals de conducció a bus i 129 agents d’atenció al client a metro durant aquest estiu

Empresa
Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons