Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Transport públic per a la Cavalcada de Reis 2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
03.01.2017
Premsa TMB

Transport públic per a la Cavalcada de Reis 2017

TMB recomana el metro per anar al centre de la ciutat, dijous 5 a la tarda

Imatge
Els Reis de l'Orient arribant al port de Barcelona / Foto: Ajuntament de Barcelona
Els Reis de l'Orient arribant al port de Barcelona / Foto: Ajuntament de Barcelona
< >Els Reis de l'Orient arribant al port de Barcelona / Foto: Ajuntament de Barcelona
Els Reis de l'Orient arribant al port de Barcelona / Foto: Ajuntament de Barcelona

Amb motiu de celebració de la Cavalcada de Reis 2017 a Barcelona, així com d’altres cavalcades i actes similars a diversos barris de la ciutat i municipis de l’àrea metropolitana, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús del metro en els desplaçaments als llocs on es portaran a terme les diferents activitats programades. 

A causa de l’esmentat esdeveniment, es restringirà el trànsit als vehicles privats i hi haurà afectacions en el recorregut de la gran majoria de línies d’autobús, que seran limitades o desviades, entre les 17.00 i les 21.30 hores, aproximadament. És per això que el metro és el transport idoni per facilitar la mobilitat dels ciutadans.

La Cavalcada de Reis 2017 de Barcelona començarà a les 6 de la tarda a l’avinguda del Marquès de l’Argentera i continuarà per Pla de Palau, Via Laietana, plaça d’Urquinaona, Fontanella, pl. Catalunya, Pelai, pl. Universitat, Sepúlveda, av. Paral·lel, pl. Espanya, av. Reina Maria Cristina i av. Francesc Ferrer i Guàrdia. Com que el recorregut travessa majoritàriament el centre de la ciutat, es recomana la utilització del metro per accedir-hi.

El metro, el transport idoni per als desplaçaments

Per facilitar la mobilitat ciutadana, dijous 5 de gener a la tarda el metro es reforçarà amb més trens i mantindrà una oferta similar a la d’un dia laborable a tota la xarxa. A més, dijous el metro funcionarà fins a les 2 de la matinada, pel fet de ser vigília de festiu. Divendres, dia de Reis, el metro també tancarà a les 2 de la matinada.

El metro es reforçarà amb personal d’atenció al públic, seguretat i neteja a les estacions més concorregudes durant la celebració de la Cavalcada, com Ciutadella / Vila Olímpica (L4), Barceloneta (L4), Jaume I (L4), Urquinaona (L1 i L4), Drassanes (L3), Catalunya (L1 i L3), Universitat (L1 i L2), Liceu (L3), Passeig de Gràcia (L2, L3 i L4), Paral·lel (L2 i L3), Rocafort (L1), Urgell (L1) i Espanya (L1 i L3). 

Per evitar aglomeracions, abans de l’inici de la cavalcada i fins que hagi passat per aquest punt, quedarà tancat l’accés Ronda Sant Antoni de l’estació de metro d’Universitat de la L2.

Com ja és habitual, TMB participa activament en aquest esdeveniment que tanca la campanya nadalenca, aportant una trentena de conductors voluntaris, quatre autobusos de dos pisos del Barcelona Bus Turístic i les bases mecàniques de diverses carrosses que desfilaran a la Cavalcada.

Per conèixer totes les alteracions i recomanacions de transport públic per anar a la Cavalcada de Reis de Barcelona, la principal, i també a les cavalcades dels diferents barris, es pot consultar l’avís corresponent a la secció d’estat del servei del web de TMB. 

Tema
Transport
  • Altres temesSocietatConceptesInformació al clientMobilitatServeiInstitucionsAjuntamentTMBServeiBusMetroAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (92.2 KB)
Els Reis de l'Orient arribant al port de Barcelona / Foto: Ajuntament de Barcelona
Els Reis de l'Orient arribant al port de Barcelona / Foto: Ajuntament de Barcelona
Descarrega l’arxiu (113.91 KB)
Media Name: reis17.pdf
Descarrega l’arxiu (92.2 KB)
Els Reis de l'Orient arribant al port de Barcelona / Foto: Ajuntament de Barcelona
Els Reis de l'Orient arribant al port de Barcelona / Foto: Ajuntament de Barcelona
Descarrega l’arxiu (113.91 KB)

També et pot interessar...

  • El transport públic de TMB, a punt per al Nadal 2016 a Barcelona

Contingut relacionat

Imatge
Un tren s'atura a l'estació Clot de la línia 1 de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

Reobre l’accés del carrer Aragó de l’estació de metro de Clot (L1)

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Jennifer Lopez al Palau Sant Jordi

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Juan Luis Guerra al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
El nou model Volvo BZL elèctric a la cotxera de Triangle / Foto: Edu Pedrocchi

TMB prova un nou bus elèctric del fabricant Volvo

Transport

Últimes notícies

Imatge
Obres de construcció de l'estació Liceu / Foto Brangulí (Arxiu Fundació TMB)

100 anys de l’obertura de l’estació de Liceu

Història
Imatge
El minibús Mercedes - Sprinter participant en la desfilada de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025  / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Un minibús històric de TMB, present al festival Grec 2025

Cultura i Oci
Imatge
Treballadors a les obres d'excavació del túnel de la línia Transversal / Foto: Arxiu TMB

La història del metro cobra vida en un emotiu vídeo fet amb intel·ligència artificial

Història
Xavier Flores, conseller delegat de TMB, a la presentació / Foto: Pep Herrero

TMB presenta el primer mecanisme de compra pública d'innovació permanent de l’Estat

Innovació

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons