Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Transport Públic Al Camp Nou Per Dimarts, 6 de Desembre (Barça - Borussia)
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
05.12.2016
Premsa TMB

Transport públic al Camp Nou per dimarts, 6 de desembre (Barça - Borussia)

El metro funcionarà fins a les 12 de la nit i un bus especial cobrirà el tram Cornellà Centre - Can Boixeres de la línia 5

Imatge
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona
< >Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona

Per al partit de la Lliga de Campions entre el Barça i el Borussia Mönchengladbach de dimarts, 6 de desembre, que tindrà lloc al Camp Nou a partir de les 20.45 hores, TMB reforçarà el seu servei de metro i d’autobusos. 

Els serveis i reforços previstos són els següents:

  • Metro: Es reforçarà amb més personal a les estacions properes a l’estadi i amb més trens en circulació. Les línies i estacions de metro que donen accés al Camp Nou són Badal (línia 5); Collblanc (línia 5 i línia 9 Sud), i Palau Reial, Maria Cristina i Les Corts, de la línia 3. Dimarts és festiu i el metro funciona fins a les 12 de la nit.

Cal recordar que fins a l’11 de desembre el tram Cornellà Centre - Can Boixeres de la línia 5 de metro està fora de servei per unes obres de millora de la infraestructura. Un servei especial d’autobusos cobreix el tram afectat amb el mateix horari que el metro.

  • Autobusos: Es reforçarà el servei de les línies H8 i 50 en funció de la demanda que es pugui produir i a la sortida es posaran en funcionament dues línies especials entre el Camp Nou i plaça de Catalunya i entre el Camp Nou i Mossèn Cinto Verdaguer. El bitllet d’aquestes línies val 2,90 €.

Per a més informació es pot consultar l’avís corresponent a la secció d’estat del servei del web de TMB.

Tema
Transport
  • ConceptesInformació al clientMobilitatObresServeiInstitucionsTMBLlocsBadalCollblancLes CortsMaria CristinaPalau ReialServeiBusMetroAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (88.74 KB)
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona
Descarrega l’arxiu (234.74 KB)
Media Name: barca-borussiam.pdf
Descarrega l’arxiu (88.74 KB)
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona
Descarrega l’arxiu (234.74 KB)

També et pot interessar...

  • Suspensió del servei de metro a la línia 5 entre Cornellà Centre i Can Boixeres durant nou dies

Contingut relacionat

Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Vetusta Morla al Palau Sant Jordi

Transport
Laia Bonet durant la presentació de l'estudi./Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’electrificació completa de la flota d’autobusos de TMB significarà un estalvi superior als 66 milions d’euros

Transport
Cartell de la Mercè 2026. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

El metro reforça el servei amb més trens i funcionarà durant tres nits per les Festes de la Mercè 2026

Transport
Línia exprés X1

S'inicia el perllongament de la línia exprés X1 de bus per connectar el centre de la ciutat amb Zona Universitària

Transport

Últimes notícies

Imatge
Exposició "Retrats amb història: grans persones grans de TMB" / Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB s'adhereix el Dia Internacional de la Gent Gran connectant generacions a través del transport públic

Societat
La mostra dels negatius sobre vidre es pot veure a l'Espai Mercè Sala durant tot el mes d'octubre / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Fotografies singulars repassen la història dels transports públics de Barcelona, a l’Espai Mercè Sala del metro

Cultura i Oci
Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
Imatge
Exhibició d'Autobusos Clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: Pep Herrero (TMB)

Èxit rotund de visites en el nou emplaçament de l'Exhibició d'Autobusos Clàssics

Cultura i Oci
Gallery

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons