Header Top menu
TMB supera els 3 milions de vendes de títols des de l’aplicació de les tarifes reduïdes
Aquesta setmana, les xarxes de metro i autobusos han registrat el major nombre de validacions des de l’inici de la pandèmia arribant als 2 milions de validacions en un dia laborable
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha venut més de 3 milions de títols des que el passat 1 de setembre es van aplicar les tarifes reduïdes; això suposa un increment del 26%. Destaca el creixement de la T-Jove que ha multiplicat 3,5 vegades les seves vendes respecte a un mes ordinari, i la T-Usual, que ho ha fet 1,7 vegades.
Es manté la T-casual com el títol més sol·licitat i representa el 34,7% del total dels abonaments venuts, amb quasi bé 1 milió d’abonaments.
Pel que fa al passatge, aquesta setmana, les xarxes de metro i autobusos ja han arribat als 2 milions de validacions totals en alguns dies laborables, assolint xifres que no es registraven des del 2019.
La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha explicat que aquestes xifres mostren “una clara recuperació de la confiança en el transport públic”. Bonet també ha emplaçat a la ciutadania a “continuar utilitzant el transport públic, clau per seguir avançant cap a una ciutat més sostenible”.