Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. TMB reforçarà el servei de metro durant l’exhibició de Fórmula 1 al passeig de Gràcia de Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
17.06.2024
Premsa TMB

TMB reforçarà el servei de metro durant l’exhibició de Fórmula 1 al passeig de Gràcia de Barcelona

Les línies de metro convencionals comptaran amb més personal i més trens, mentre que els autobusos al centre de la ciutat adaptaran els recorreguts

Imatge
Imatge del Passeig de Gràcia. /Foto: BCN.CAT
Imatge del Passeig de Gràcia. /Foto: BCN.CAT
< >Imatge del Passeig de Gràcia. /Foto: BCN.CAT

Amb motiu de la celebració de la F1 Barcelona Fan Festival i l’exhibició de Fórmula 1 que acollirà el passeig de Gràcia aquest dimecres 19 de juny per celebrar l’arribada del Mundial d’Automobilisme a Catalunya del 21 al 23 de juny, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús del metro i reforçarà aquest servei. Dimecres 19 a la tarda, quan es preveu que hi hagi més afluència d’usuaris, es posaran més trens a les línies convencionals (L1, L2, L3 i L4) hi haurà  fins a un 15% més d’oferta respecte del servei habitual de dia laborable. 

Per arribar al passeig de Gràcia, les estacions més properes són Passeig Gràcia (L2, L3 i L4), i també Catalunya (L1 i L3), Universitat (L1 i L2) i Urquinaona (L1 i L4). Tant a l’inici com al final de l’esdeveniment, un desplegament especial de personal d’atenció i seguretat en aquestes estacions ajudarà a evitar les aglomeracions, regularà els fluxos de passatge i tancarà accessos momentàniament si és necessari, en funció de l’afluència d’usuaris. En tot cas s’aconsella als usuaris que segueixin les indicacions dels empleats i dels sistemes de megafonia i senyalització. També es reforçarà el personal de neteja.  

Pel que fa al servei de bus, l’esdeveniment provocarà afectacions en diferents línies per les restriccions de trànsit que faran variar el recorregut habitual. A partir del dimarts 18 de juny a les 16 hores les línies de bus de TMB D50, H16, V15,19, 22, 24, 52, 54, 55, 67 i les dues rutes del Barcelona Bus Turístic circularan desviades per itineraris alternatius al seu pas pel centre de la ciutat.

Dimecres 19 de juny a partir de les 11 hores a les línies afectades del dia anterior s’hi sumaran tres línies més de TMB: H12, X1 i 7, que també circularan desviades. Totes les línies d’autobús recuperaran l’itinerari habitual a partir de dijous 20 de juny a les 6 del matí. 

Per a més informació sobre les alteracions i recomanacions de transport públic es pot consultar la secció avisos de servei del web de TMB.

Tema
Transport
  • InstitucionsTMBLlocsPasseig de GràciaServeiBusMetroAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Imatge del Passeig de Gràcia. /Foto: BCN.CAT
Descarrega l’arxiu (74.17 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (121.97 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

El bus turístic amb els jugadors del Barça cap a la plaça de les Drassanes / Foto: Twitter Canal Barça

Recomanacions de transport públic per a la celebració del títol de Lliga del Barça

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 18 de maig (Barça – Vila-real)

Transport
Imatge
Pàgina mes de maig amb el metro de Barcelona com a protagonista / Font: Boris Kogut

El metro de Barcelona protagonitza el mes de maig d'un calendari dedicat als metros del món

Transport
Imatge
El primer 2100 reformat a l'estació d'Urquinaona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Nou impuls per adaptar l'intercanviador de l'estació de metro d'Urquinaona

Transport

Últimes notícies

Cronoescalada solidària al metro de Barcelona. /Foto: Pep Herrero (TMB)

La cronoescalada solidària al metro de Barcelona reuneix 300 atletes en favor de les famílies de nens oncològics de Catalunya

Societat
Cartell de l'edició 2025 de La Nit dels Museus / Imatge: Ajuntament de Barcelona

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2025 i celebrarà una ‘jam session’ a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
Imatge
Gravació del programa Pàgina 2 al Telefèric. /Foto: TMB

El programa 'Pàgina 2' puja al telefèric per escenificar el primer llibre de Fer Rivas

En xarxa
Third-party content
Presentació de les noves uniformitats . /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB presenta el nou uniforme de la plantilla de metro i bus

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons