Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. TMB Mostra El Suport a Conductors Solidaris Pel Transport de Persones Refugiades
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
17.05.2022
Premsa TMB

TMB mostra el suport a Conductors Solidaris pel transport de persones refugiades

La presidenta i el conseller delegat han volgut agrair a totes i tots els voluntaris de l’ONG Conductors Solidaris de Catalunya el seu esforç i solidaritat, que ha permès transportar 3.574 persones refugiades d’Ucraïna que han arribat a l’estació de Sants fins al centre d’acollida a Montjuïc

Imatge
Foto de família en l'acte de suport de TMB a la tasca de Conductors Solidaris de Catalunya / Foto: Pep Herrero (TMB)
Foto de família en l'acte de suport de TMB a la tasca de Conductors Solidaris de Catalunya / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Foto de família en l'acte de suport de TMB a la tasca de Conductors Solidaris de Catalunya / Foto: Pep Herrero (TMB)

La presidenta de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), Laia Bonet; el conseller delegat, Gerardo Lertxundi, i el director de Bus, Jacobo Kalitovics, han rebut una delegació de l’ONG Conductors Solidaris de Catalunya (CSC) i han mostrat el suport de l’empresa a la tasca solidària d’una entitat formada majoritàriament per conductors i conductores de TMB. Alhora, l’acte ha estat un reconeixement a la labor que estan desenvolupant des de CSC, que han organitzat els busos llançadora que cobreixen els desplaçaments de les persones refugiades d’Ucraïna que cada dia arriben a l’estació de Sants fins al centre d’acollida a Montjuïc. Ja s’han traslladat un total de 3.574 persones refugiades, principalment mares, infants i gent gran, i hi han participat fins a 67 persones voluntàries que pertanyen a CSC.

L’acte ha comptat amb els parlaments de la presidenta i del conseller delegat, que han volgut agrair a totes i tots els voluntaris de CSC, representats en aquest acte per 7 membres, el seu esforç i solidaritat, i s’han emplaçat per reunir-se pròximament, amb l’objectiu que la presidenta i l’equip de direcció coneguin de primera mà els projectes que CSC està duent a terme i analitzar noves vies de col·laboració. A més, des de l’ONG han informat que demà mateix alguns d’ells marxen cap a Ucraïna conduint quatre ambulàncies que es quedaran en el territori ucraïnès i que són necessàries per al servei de diferents hospitals.

Col·laboració entre la Fundació TMB i la Creu Roja

El servei de busos llançadora, que va entrar en funcionament el 18 de març, és fruit de la col·laboració de la Fundació TMB amb la Creu Roja i els departaments socials de l'Ajuntament de Barcelona, i es manté des del primer dia donant servei diari, inclòs els caps de setmana, i es mantindrà mentre sigui necessari. Aquest servei és un primer punt de contacte dels refugiats i refugiades per acompanyar-los de manera segura i organitzada fins al centre d’acollida de Montjuïc.

Imatge
Foto de família en l'acte de suport de TMB a la tasca de Conductors Solidaris de Catalunya / Foto: Pep Herrero (TMB)
Tema
Societat
  • InstitucionsAltresTMBServeiBusAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Foto de família en l'acte de suport de TMB a la tasca de Conductors Solidaris de Catalunya / Foto: Pep Herrero (TMB)
Descarrega l’arxiu (90.26 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (113.37 KB)
Foto de família en l'acte de suport de TMB a la tasca de Conductors Solidaris de Catalunya / Foto: Pep Herrero (TMB)
Descarrega l’arxiu (90.26 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Un voluntari del Banc dels Aliments col·laborant amb la recollida del Gran Recapte en un supermercat de Barcelona/ Foto: Banc dels Aliments

#TMBRecomana col·laborar amb el Gran Recapte del Banc dels Aliments

Societat
Third-party content
Imatge
Membres del Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona han participat en un taller sobre com viatjar segurs en bus / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB i la Guàrdia Urbana imparteixen un taller per a gent gran sobre com viatjar segurs en bus

Societat
Imatge
Acte de presentació de la samarreta del 125è aniversari del RCD Espanyol. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L'estació Universitat acull la presentació de la samarreta commemorativa del 125è aniversari del RCD Espanyol

Societat
Imatge
Visita a l'escala de cargol d'Urquinaona. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

El primer cap de setmana de portes obertes al metro es tanca amb una afluència massiva de visitants

Societat

Últimes notícies

El bus autònom en proves ahir a Montjuïc. /Foto: Eduard (TMB)

TMB prova per primer cop un bus autònom que circularà per Montjuïc durant 10 dies

Transport
L'andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

S’obren les inscripcions per a la segona edició de les visites al metro amb motiu del Centenari

Empresa
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 2 de novembre (Barça – Elx)

Transport
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa Montjuïc-Tibidabo

Línies de bus afectades per la Cursa Montjuïc - Tibidabo 2025

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons