Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. La T-usual Dispara Les Vendes Un 67% Respecte La Suma Dels Abonaments Equiparables de Fa Un Any
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
07.02.2020
Premsa TMB

La T-usual dispara les vendes un 67% respecte la suma dels abonaments equiparables de fa un any

La demanda de la T-jove, que també ha baixat de preu, augmenta el gener un 75% als punts de distribució de la xarxa de metro de TMB

Imatge
Les vendes de la T-usual es disparen a les màquines distribuïdores de la xarxa de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Les vendes de la T-usual es disparen a les màquines distribuïdores de la xarxa de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Les vendes de la T-usual es disparen a les màquines distribuïdores de la xarxa de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Les vendes de la T-usual es disparen a les màquines distribuïdores de la xarxa de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El gener del 2020, primer mes de vigència del nou esquema tarifari del sistema integrat de transport públic de la regió de Barcelona, que rebaixa els preus per als usuaris habituals i els joves, s’han venut més de 266.000 unitats de la T-usual, l’abonament personalitzat vàlid per a un nombre il·limitat de viatges en 30 dies que val 40 euros per a una zona. Això suposa un 67% més que la suma de vendes dels abonaments equiparables de fa un any (T-mes, T-50/30 i T-trimestre), segons el recompte provisional.

La T-jove, títol trimestral personalitzat que per a una zona val 80 euros (105 euros el 2019), també s’ha disparat: en 31 dies se n’han venut més de 53.000, el 75% més que en les mateixes dates del 2019.

Un dels objectius del nou esquema de preus implantat per l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM), afavorir la tarifa plana en detriment de les targetes multiviatge, sembla que s’està assolint, ja que la T-casual, títol unipersonal per a deu viatges, s’ha venut un 26% menys que la T-10 a principis del 2019.

En canvi la T-dia, que continua sent un títol unipersonal amb viatges il·limitats per a 24 hores des de la primera validació, s’ha disparat el 105%, fins a les 17.300 unitats. La T-grup, amb prestacions equivalents a la T-70/30, ha estat un 30% menys sol·licitada.

D’altra banda, la gamma de títols socials bonificats per a famílies nombroses i monoparentals (T-usual, T-jove i T- 70/90) i per a aturats (T-usual) està experimentant una demanda un 35% més alta respecte dels equivalents anteriors. Això suposa que en els punts d’atenció de TMB se n’han dispensat més de 30.000 el primer mes. Com ha informat l’ATM, aquests títols socials, per als quals cal acreditar la condició que dona dret als descomptes, es poden tramitar en tots els punts d’atenció dels operadors integrats, que sumen una vintena d’oficines a Barcelona i rodalia.

Tema
Transport
  • ConceptesDadesDemandaTicketingInstitucionsATMTMBServeiMetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (88.62 KB)
Les vendes de la T-usual es disparen a les màquines distribuïdores de la xarxa de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Les vendes de la T-usual es disparen a les màquines distribuïdores de la xarxa de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Descarrega l’arxiu (57.88 KB)

També et pot interessar...

  • La T-usual suposa el 27% de les vendes de bitllets integrats la primera setmana de l’any

  • Les vendes de la T-usual dupliquen les dels antics abonaments mensuals en l'inici del 2020

Contingut relacionat

Obres a l'enllaç Catalunya L1 L3. /Foto: TMB

El passadís de connexió entre les línies 1 i 3 a l’estació Catalunya romandrà tancat per obres del 6 de juliol al 6 de setembre

Transport
Tall estació Verdaguer L4. /Foto: TMB

L’estació Verdaguer de l’L4 quedarà fora de servei del 6 de juliol al 30 d’agost per obres d’accessibilitat

Transport
Estació L9 Nord. /Foto: TMB

Els treballs al macropou de l’L9/10 Nord obliguen a tallar el servei entre La Sagrera i Onze de Setembre des de dijous

Transport
Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport

Últimes notícies

Logotip de TMB

TMB convoca 450 places per ampliar la borsa de personal de metro i bus per a l’estiu del 2027

Empresa
Imatge
Obres al metro de Barcelona / Foto: TMB

Viatja de forma interactiva i reviu l’expansió del metro de Barcelona a la segona meitat del segle XX

Història
Noves incorporacions a Metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB suma 229 professionals de conducció a bus i 129 agents d’atenció al client a metro durant aquest estiu

Empresa
Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons