Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Photocall i Acte Institucional Contra La Violència Masclista a Diagonal, Dilluns 25 a La Tarda
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
22.11.2019
Premsa TMB

Photocall i acte institucional contra la violència masclista a Diagonal, dilluns 25 a la tarda

Leticia Dolera llegirà un manifest al vestíbul de l'estació de metro amb motiu del Dia Internacional contra la Violència vers les Dones

Imatge
Dones posant al photocall de Diagonal a l'edició 2017 / Foto: Pep Herrero (TMB)
Dones posant al photocall de Diagonal a l'edició 2017 / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Dones posant al photocall de Diagonal a l'edició 2017 / Foto: Pep Herrero (TMB)
Dones posant al photocall de Diagonal a l'edició 2017 / Foto: Pep Herrero (TMB)

El proper dilluns, 25 de novembre, el vestíbul de l’estació de metro de Diagonal ubicat a l’accés Rambla Catalunya – Rosselló (línia 5), acollirà un photocall i un acte institucional amb motiu del Dia Internacional contra la Violència vers les dones, que se celebra aquest dia. L’acció de sensibilització està promoguda per la Fundació Setba i Photogenic Festival.

L’acte comptarà amb la presència de la presidenta de TMB, Rosa Alarcón, juntament amb la directora de l’Institut Català de la Dona, Núria Ramon, la gerent de la fundació Setba, Mariola Foix. L’actriu, directora de cinema, guionista i escriptora Leticia Dolera serà l’encarregada de llegir el manifest per homenatjar les dones víctimes de la violència masclista.

El photocall tindrà lloc des de les 16 h fins les 19 h a la mateixa estació, com d’altres anys, les participants del taller de fotografia De l’ombra a la llum (de la Fundació Setba), totes elles dones que han viscut la violència masclista en primera persona, es posaran darrere de la càmera per retratar tothom qui vulgui donar la cara en favor d’aquesta lluita. Els retrats es publicaran de manera immediata a les xarxes socials de la fundació. El 2018 van participar 139 persones en aquesta activitat.

Tema
Societat
  • ConceptesCivismeRSCInfraestructuraIntercanviadorInstitucionsAltresTMBLlocsDiagonalServeiL3L5MetroAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (180.42 KB)
Dones posant al photocall de Diagonal a l'edició 2017 / Foto: Pep Herrero (TMB)
Dones posant al photocall de Diagonal a l'edició 2017 / Foto: Pep Herrero (TMB)
Descarrega l’arxiu (85.53 KB)
Media Name: setba19.pdf
Descarrega l’arxiu (180.42 KB)
Dones posant al photocall de Diagonal a l'edició 2017 / Foto: Pep Herrero (TMB)
Dones posant al photocall de Diagonal a l'edició 2017 / Foto: Pep Herrero (TMB)
Descarrega l’arxiu (85.53 KB)

També et pot interessar...

  • Photocall contra la violència masclista a l'estació de metro de Diagonal

  • "Prou violència masclista", el clam dels viatgers del metro al fotografiar-se a Diagonal

Contingut relacionat

Entrega de la recaptació a AFANOC. /Foto: TMB

La cronoescalada solidària al metro recapta més de 30.000 euros per col·laborar amb les famílies d’infants i joves amb càncer

Societat
Imatge
Detall panell instal·lat a l'estació de metro de Canyelles / Foto: Escola Deià

TMB i l'Escola d'Art Deià inauguren el projecte d'accessibilitat "Acostem Torre Baró" a l'estació de metro de Canyelles

Societat
La directora de l'àrea per a les persones, Nazaret González, rep el guardó. /Foto: TMB

TMB rep un reconeixement com a empresa saludable i sostenible per la seva gestió del benestar laboral

Societat
Cronoescalada 2026. /Foto: TMB

284 atletes participen a la segona cronoescalada solidària al metro de Barcelona en suport a les famílies d’infants amb càncer

Societat

Últimes notícies

Logotip de TMB

TMB convoca 450 places per ampliar la borsa de personal de metro i bus per a l’estiu del 2027

Empresa
Obres a l'enllaç Catalunya L1 L3. /Foto: TMB

El passadís de connexió entre les línies 1 i 3 a l’estació Catalunya romandrà tancat per obres del 6 de juliol al 6 de setembre

Transport
Imatge
Obres al metro de Barcelona / Foto: TMB

Viatja de forma interactiva i reviu l’expansió del metro de Barcelona a la segona meitat del segle XX

Història
Tall estació Verdaguer L4. /Foto: TMB

L’estació Verdaguer de l’L4 quedarà fora de servei del 6 de juliol al 30 d’agost per obres d’accessibilitat

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons