Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. "Prou violència masclista", el clam dels viatgers del metro al fotografiar-se a Diagonal
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
27.11.2017
Laura Martínez

"Prou violència masclista", el clam dels viatgers del metro al fotografiar-se a Diagonal

Imatge
Participants del taller "De l'ombra a la llum" participant en el photocall / Foto: Pep Herrero (TMB)
Participants del taller "De l'ombra a la llum" participant en el photocall / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Participants del taller "De l'ombra a la llum" participant en el photocall / Foto: Pep Herrero (TMB)
Participants del taller "De l'ombra a la llum" participant en el photocall / Foto: Pep Herrero (TMB)

Divendres passat el metro es va convertir en l'escenari d'un photocall contra la violència masclista, una activitat de la campanya contra aquesta xacra, la causa solidària de TMB per al 2017.

Les participants del taller de fotografia De l’ombra a la llum (de la Fundació Setba), que han viscut la violència masclista en primera persona, es van posar divendres darrere de la càmera al metro de Diagonal per retratar tothom que va voler donar suport a la seva lluita.

A l'inici va tenir lloc un acte institucional amb intervenció de representants de TMB, de la Fundació Setba i Photogenic Festival, així com del departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i dels protagonistes del projecte: les dones participants al taller, Maria Espeus (fotografia), Rosa Regàs (textos) i Ventura Camacho (responsable del taller).

La mateixa Maria Espeus, autora de les 15 fotografies de l’exposició que actualment es pot veure al passadís d’enllaç de l’intercanviador de metro de Diagonal, entre les línies 3 i 5, va dirigir una visita guiada a les seve sobres.

Imatge
Un moment de la visita guiada per Maria Espeus a l'exposició / Font: Pep Herrero (TMB)

Un moment de la visita guiada per Maria Espeus a l'exposició / Foto: Pep Herrero (TMB)

Enhorabona @fundaciosetba per aquesta fantàstica exposició i inauguració avui#delombraalallum17 !
Visiteu-la al intercanviador Diagonal-Passeig de Gràcia @TMB_Barcelona i a partir dimarts 28N a @casaelizalde Fotografia: Maria Espeus.Text: Rosa Regàs pic.twitter.com/CywcjkpCmt

— Fundació Aroa (@fundacioaroa) 24 de novembre de 2017
 
Participants del taller "De l'ombra a la llum" van passant pel photocall contra la violència masclista que avui tenim https://t.co/RzzGmLw3xu a #metrobcn Diagonal. Està obert a tothom. T'animes? #trialatevacausa @fundaciosetba @photogenicfest pic.twitter.com/oEbbBNGGOx
— TMB (@TMB_Barcelona) 24 de novembre de 2017

Membres de la Xarxa de Mentores han participat a la presentació de #DeLombraALaLlum17

Supervivents de #violènciamasclista posen cos, veus, força i compromís a l'expo que podeu veure a l'intercambiador @TMB_Barcelona Diagonal-Passeig de Gràcia pic.twitter.com/04YIWxA3cY

— Fundació Surt (@Fundacio_Surt) 24 de novembre de 2017

TMB contra la violència de gènere. Avui qui vulgui pot fer-se una fotografia per denunciar la violència de gènere al vestíbul de Diagonal. pic.twitter.com/q3QMxEkGGa

— Arnau Seguí (@arnausp) 24 de novembre de 2017

Fins a les 19h serem a l'intercanviador Diagonal - Passeig de Gràcia plantant cara a la violència de gènere. Anima't i vine a fotografiar-te! #delombraalallum17 @photogenicfestival @TMB_Barcelona pic.twitter.com/9L6918H0MY

— Fundació Setba (@fundaciosetba) 24 de novembre de 2017
Darrera modificació
27.11.2017
Tema
Societat
  • ConceptesCulturalRSCInfraestructuraIntercanviadorInstitucionsAltresGeneralitatTMBLlocsDiagonalAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Photocall contra la violència masclista a l'estació de metro de Diagonal

Contingut relacionat

Imatge
L'estació d'Universitat llueix els colors de la bandera de l'arc de sant martí pel Pride Barcelona 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB i Pride Barcelona acoloreixen el metro per celebrar el Dia de l’Orgull LGTBI

Societat
Imatge
Els alumnes de 2n A de Primària de l'escola Auró, en un moment de la formació de TMB Educa / Foto: TMB

El programa TMB Educa presenta la seva primera activitat virtual

Societat
Imatge
Nou model de tren pel metro de Bogotà. /Foto: Metro de Bogotà

Comencen les proves del material mòbil que ha de circular pel nou metro de Bogotà

Societat
Third-party content
Cronoescalada solidària al metro de Barcelona. /Foto: Pep Herrero (TMB)

La cronoescalada solidària al metro de Barcelona reuneix 300 atletes en favor de les famílies de nens oncològics de Catalunya

Societat

Últimes notícies

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Miguel Bosé al Palau Sant Jordi

Transport
El president de la Generalitat, Salvador Illa, acompanyat de la presidenta de TMB, Laia Bonet, i l'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB adquirirà 39 trens per augmentar la capacitat i la freqüència del metro de Barcelona

Empresa
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert d’Imagine Dragons a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Les noves incorporacions d'AAC's a metro per aquest estiu 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB suma 92 nous agents d’atenció al client per al metro durant l’estiu

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons