Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Normalitzat El Servei de Metro Al Tram Universitat - Glòries de La Línia 1
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.02.2016
Premsa TMB

Normalitzat el servei de metro al tram Universitat - Glòries de la línia 1

Els trens no circulaven entre Universitat i Glòries, a causa de l'entrada de fum procedent del túnel ferroviari contigu

Imatge
Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro
< >Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro

A les 11.04 hores s’ha restablert el servei de metro de la línia 1 al tram Universitat - Glòries que estava sense servei des de primera hora del matí com a conseqüència de la notable presència de fum al tram central de la línia, entre Catalunya i Marina, procedent del túnel contigu utilitzat pels serveis de Rodalies. Des de les 10.45 hores els trens ja circulaven a tota la línia 1 però no s’aturaven a l’estació d’Arc de Triomf en tots dos sentits de la marxa, per facilitar la ventilació i la dissipació del fum. 

A les 5.28 h s'ha establert un servei parcial entre Hospital de Bellvitge i Universitat, d'una banda, i entre Glòries i Fondo, de l'altra. Però a les 5.52, la propagació del fum fins a Universitat ha obligat a limitar la circulació de trens fins a Espanya. Més tard, a les 8.00 h, un cop ventilada l'estació d'Universitat, s'ha pogut prolongar el servei parcial, altra vegada d'Hospital de Bellvitge a Universitat.

Els tècnics de Metro, en coordinació amb Bombers, han practicat maniobres de ventilació al túnel com a pas previ a la normalització del servei.

Com a alternativa al tram tallat, els usuaris han pogut fer servir un servei especial d'autobusos entre Espanya i Glòries, des de les 6.15 h, llançadora que a les 8 h ha passat a ser entre Universitat i Glòries. També s’han recomanat altres combinacions de metro, ja que la resta de línies de la xarxa han funcionat amb normalitat, així com els autobusos regulars per cobrir el recorregut entre Universitat i Glòries.

La incidència s'ha comunicat als usuaris mitjançant megafonia, indicadors lluminosos, empleats situats a les estacions, a les pantalles del MouTV, l’aplicació TMB App i xarxes socials.

Tema
Transport
  • ConceptesServeiInstitucionsTMBServeiMetroAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Media Name: norml1_090216.pdf
Descarrega l’arxiu (86.98 KB)
Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro
Descarrega l’arxiu (25.75 KB)
Media Name: norml1_090216.pdf
Descarrega l’arxiu (86.98 KB)
Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro
Descarrega l’arxiu (25.75 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

La Cursa de la Mercè 2024 se celebra diumenge 29 de setembre / Foto: Web Cursa de la Mercè

Afectacions a les línies d’autobusos per la Cursa de la Mercè 2026

Transport
Imatge
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB

Impuls de l'AMBici amb noves promocions durant la Setmana de la Mobilitat

Transport
Catifa vermella al carrer Balmes. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Barcelona instal·la catifes vermelles al carril bus de Balmes per millorar la velocitat i la regularitat del transport públic

Transport
Estació fantasma de Gaudí portada. /Foto: PEP HERRERO

TMB obre espais emblemàtics de metro durant la Setmana Europea de la Mobilitat i estrena el perllongament de la línia X1 de bus

Transport

Últimes notícies

Imatge de l'exposició de busos clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: TMB

El Passeig de Gràcia es converteix per primer cop en el gran aparador de la història de l’autobús a Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
Serveis solidaris de bus. /Foto: TMB

Els conductors solidaris de TMB faciliten la mobilitat durant la primera trobada esportiva de centres de rehabilitació funcional

Societat
Imatge
Marc Sánchez, tècnic d'adquisició de nova flota de TMB, entrevistat per Onda Cero a l'interior del minibús elèctric Yutong / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Onda Cero entrevista Marc Sánchez a bord del minibús elèctric que ha incorporat recentment TMB

En xarxa
Third-party content
El grup impulsor del Museu del Transport Públic es posa en marxa / Foto: Ajuntament de Barcelona

Constituït el grup impulsor del Museu del Transport Públic promogut per TMB i l’Ajuntament de Barcelona

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons