Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Línies D’autobusos Afectades Per La Cursa Montjuïc - Tibidabo 2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
28.10.2022
Premsa TMB

Línies d’autobusos afectades per la Cursa Montjuïc - Tibidabo 2022

TMB recomana l'ús del metro com a alternativa dimarts 1 de novembre al matí

Imatge
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa Montjuïc-Tibidabo
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa Montjuïc-Tibidabo
< >Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa Montjuïc-Tibidabo

Amb motiu de la celebració de la Cursa Montjuïc - Tibidabo 2022, que tindrà lloc dimarts, 1 de novembre, diverses línies d’autobús podrien veure alterat o limitat el seu recorregut. Per aquesta raó, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús del metro en aquells desplaçaments a prop dels llocs per on transcorrerà la competició.

La cursa sortirà a les 8 del matí i afectarà el trànsit de superfície per tot el seu recorregut entre les 8 i les 11 hores, aproximadament. La prova, amb una distància de 19,5 quilòmetres, sortirà de l’esplanada del Castell de Montjuïc i seguirà per la carretera de Montjuïc, l’avinguda del Castell, passeig del Migdia, carrer dels Tarongers, avinguda Miramar, av. de l’Estadi, plaça Sant Jordi, av. Francesc Ferrer i Guàrdia, av. Rius i Taulet, carrers Lleida, Tamarit, Entença,  Deu i Mata, Constança, pas inferior de l’Illa Diagonal, Caravel·la La Niña, av. Sarrià, pl. Prat de la Riba, pg. Sant Joan Bosco, pl. Artós, Major de Sarrià, General Vives, pl. Borràs, av. Vallvidrera, ctra. de Sarrià a Vallvidrera, pl. Vallvidrera, Queralt, Alberes, ctra. Vallvidrera al Tibidabo, camí de Vallvidrera al Tibidabo, pl. del Tibidabo (Temple del Sagrat Cor de Jesús) on, canviant de sentit, tornarà a la pl. Vallvidrera i seguirà per Alcalde Miralles, Elisa Moragas i Badia, camí de Mina Grott i camí de Llenega, fins arribar a l’àrea de lleure de Santa Maria de Collserola, que és el punt final del circuit. TMB adoptarà les mesures necessàries per desviar els vehicles en funció dels llocs per on vagi passant la cursa.

En total, els desviaments afectaran 27 línies de bus que fan part del seu itinerari per la zona afectada. Són les següents: D20, D40, H2, H4, H6, H8, H10, H12, H16, V3, V7, V9, 6, 13, 27, 34, 52, 54, 55, 59, 68, 78, 109, 111, 125, 130 i 150.

Per a més informació es pot consultar l’avís corresponent a la secció d’estat del servei del web de TMB o al web oficial de la cursa.

Tema
Transport
  • ConceptesInformació al clientMobilitatServeiInstitucionsAjuntamentAltresTMBLlocsMontjuïcServeiBusMetroAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa Montjuïc-Tibidabo
Descarrega l’arxiu (47.17 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (147.42 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Sortida d'una edició anterior de la marató / Foto: Ajuntament de Barcelona

Línies d'autobús afectades per la Zurich Marató de Barcelona 2026

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Dani Fernández al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge bus línia H12 / Foto: Pep Herrero (TMB)

La línia H12 modifica un tram del seu recorregut a partir de demà per les obres a la Gran Via

Transport
El Conseller Delegat Xavier Flores durant la presentació de les xifres del valor social de TMB. /Foto: Pep Herrero (TMB). /Foto: TMB

TMB genera un retorn econòmic, social i mediambiental de més de 4.400 milions d’euros anuals a la societat

Transport

Últimes notícies

Yukiko Akagi, membre del jurat del certamen i 2n premi en la 51a edició del Concurs Maria Canals, tocant una peça al piano de mitja cua / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El concurs musical Maria Canals baixa un piano de cua al metro

Cultura i Oci
Els treballadors de Metro ratifiquen la proposta de conveni que donarà estabilitat laboral i organitzativa / Foto: Arxiu (TMB)

La presència de les dones a la plantilla de TMB creix un 34% en la darrera dècada

Empresa
Imatge
Visual de la campanya d'Atuc amb motiu del Dia Internacional de la Dona / Foto: ATUC

TMB difon la campanya d'Atuc per atraure el talent femení al sector del transport públic

Societat
Imatge
Punt lila del triangle lúdic del Poblenou. /Foto: Agnés Olivé (AJUNTAMENT DE BARCELONA)

Campanya als busos de TMB contra l'assetjament: “AL BUS, CAP ABÚS”

Societat

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons