Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. La Línia V19 Reforçarà Dos Trams Els Caps de Setmana Per Millorar El Servei Als Entorns del Park Güell i La Zona Marítima
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
27.03.2026
Premsa TMB

La línia V19 reforçarà dos trams els caps de setmana per millorar el servei als entorns del Park Güell i la zona marítima

La mesura, que s’establirà els dissabtes i festius a partir del 28 de març, permetrà millorar la freqüència en els dos trams que es reforcen i evitarà acumulacions de passatge a tota la línia

Imatge
Reforç V19 tram nord i sud. / Foto: M.A. Cuartero
Reforç V19 tram nord i sud. / Foto: M.A. Cuartero
< >Reforç V19 tram nord i sud. / Foto: M.A. Cuartero

A partir de demà dissabte, 28 de març, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) reforçarà dos trams de la línia V19 (Barceloneta – Pl. Alfonso Comín) els caps de setmana i festius per millorar-ne el servei. L’augment de l’oferta es mantindrà fins al 27 de setembre, un cop hagin acabat les Festes de la Mercè del 2026. Aquests reforços es componen de fins a 8 vehicles més i s’afegeixen a l’oferta regular existent que es modula en funció de la demanda. La mesura, que ja es va aplicar l’any passat obtenint bons resultats, permetrà millorar la freqüència de pas en els trams reforçats i evitarà l’acumulació de passatge en tota la línia.

Reforç V19 Nord 

El reforç del primer tram serà entre les parades de Praga – Rda. Guinardó (Metro Alfons X) i av. República Argentina (Metro Vallcarca) amb fins a 4 autobusos de tipus estàndard amb una capacitat de 80 passatgers per vehicle. Aquest reforç funcionarà entre les 10 i les 18 hores. 

Reforç V19 Sud 

El segon tram que es reforça és entre les parades de Pg. de Sant Joan – Còrsega (Metro Verdaguer) i Pl. Rosa dels Vents (zona Barceloneta) i es farà amb fins a 4 vehicles articulats, amb una capacitat de 120 passatgers per unitat, entre les 10 i les 21 hores.

La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha valorat aquesta mesura de manera molt positiva ja que “és tracta d’una mesura operativa per augmentar el nombre de vehicles a les parts del recorregut amb major demanda, tant pel que fa als voltants del Park Güell com a la zona marítima”. 

En un tipus de reforç com aquest es recomana als usuaris fixar-se en el frontal del bus per assegurar-se que va al terminal que desitja. La línia V19 va transportar el 2025 gairebé 7 milions de persones, un 11% més que durant l’any 2024. Aquesta línia registra una mitjana de prop de 21.000 validacions en dies laborables, 15.000 validacions en dissabtes i 13.000 en festius.

Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatOfertaServeiInfraestructuraMaterial mòbilInstitucionsTMBServeiBusAnys2026
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Reforç V19 tram nord i sud. / Foto: M.A. Cuartero
Descarrega l’arxiu (235.38 KB)
Descarrega l’arxiu (84.45 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert de Don Omar a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Chayanne al Palau Sant Jordi

Transport
Les noves pantalles digitals arriben a més del 50% de les estacions de les línies convencionals de la xarxa de metro / Foto: TMB

TMB prolongarà una hora el servei de metro per la final del mundial de futbol

Transport
Sota el lema "L'Orgull de les nostres vides. Fer anys, acompanyant-nos, és créixer", arrancava dissabte passat a les sis de la tarda la multitudinària desfilada de carrosses del Pride Barcelona 2023 / Fotos: Pep Herrero (TMB)

Recomanacions de mobilitat per a la Manifestació de l’Orgull LGTBI, a la qual participa activament TMB

Transport

Últimes notícies

Imatge
4 imatges TMB. /Foto: TMB

Quatre peces audiovisuals donen vida al nou eslogan de TMB

Societat
Imatge
El primer dels nous trens que arriben per la nova línia de Sidney /Foto: SIDNEY METRO

El metro de Sidney rep el primer dels 12 trens destinats a la nova línia que connectarà amb l’aeroport

En xarxa
Third-party content
Imatge
Imatge Guia per a la persona usuària del metro de Barcelona versió paper / Foto: Pep Herrero (TMB)

Betevé destaca el valor de la nova guia de Lectura Fàcil de TMB per guanyar autonomia al metro

Societat
Third-party content
Imatge
Inauguració de la línia II amb l'alcalde i l'arquebisbe de Barcelona, José María Porcioles i Gregorio Modrego / Foto: Arxiu TMB

Un procés històric clau als transports públics: la municipalització de metro de Barcelona

Història

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons