Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. L’accés a l’L4 de metro des del Passeig de Gràcia tanca 6 setmanes per obres de millora d’accessibilitat al vestíbul
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
22.09.2025
Premsa TMB

L’accés a l’L4 de metro des del Passeig de Gràcia tanca 6 setmanes per obres de millora d’accessibilitat al vestíbul

A partir del 29 de setembre els usuaris podran fer servir com alternativa principal l’entrada de l’L2 situada als jardins de la reina Victòria i a només 100 metres de l’entrada afectada. 

Imatge
Metro frenant a l'entrada d'una estació ./Foto: TMB
Metro frenant a l'entrada d'una estació ./Foto: TMB
< >Metro frenant a l'entrada d'una estació ./Foto: TMB

L’entrada que dona accés a l’estació de metro Passeig de Gràcia de la línia 4 tancarà el proper 29 de setembre i durant sis setmanes per obres d’accessibilitat al vestíbul. Aquesta bocana, situada a la cantonada de Gran Via i del propi Passeig de Gràcia, rebrà una actualització amb la instal·lació d’un ascensor i la renovació de les seves barreres d’accés, que s’actualitzaran amb la intenció d’adaptar-les i fer-les totalment accessibles. A més, tot el vestíbul rebrà una reforma que inclourà la renovació del paviment. Aquestes obres han estat executades pel Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica de la Generalitat de Catalunya.

Accessos alternatius

Els treballs en aquest punt, obligaran doncs a les persones usuàries de l’L4 a Passeig de Gràcia a accedir a l’estació per altres entrades com la de l’L2 o l’L3. L’accés més proper és el corresponent a l’L2, situat als jardins de la Reina Victòria, entre Rambla de Catalunya i Passeig de Gràcia, i que dista només 100 metres de l'entrada afectada. L’altra alternativa per arribar a l’L4 mitjançant les entrades de l’L2, es troba a l’accés Pau Claris, situat a una distància similar i a l’encreuament entre el Passeig de Gràcia i la Gran Via.  

Pel que fa als accessos des de l’L3, les persones usuàries poden utilitzar les bocanes situades als encreuaments de Passeig de Gràcia amb Consell de Cent, que dista a 280 metres del vestíbul tancat, Passeig de Gràcia amb Aragó (300 metres) o Aragó amb Pau Claris (500 metres). 

Les obres en execució

Les obres en marxa consisteixen en la millora de la connexió entre les andanes i els vestíbuls de les diferents línies de Metro (L2, L3 i L4) i Rodalies, de manera que una persona amb mobilitat reduïda podrà fer tots els transbordaments possibles sense haver de sortir al carrer. Els treballs inclouen principalment la instal·lació de quatre ascensors i la remodelació del vestíbul de l’L4, amb un pressupost final de 5,2 MEUR. Es preveu que la totalitat de l’obra conclogui a finals d’any.

Tema
Transport
  • ConceptesAccessibilitatInformació al clientObresServeiInstitucionsTMBLlocsPasseig de GràciaServeiL2L4MetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Metro frenant a l'entrada d'una estació ./Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (23.17 KB)
Nota de premsa en pdf.
Descarrega l’arxiu (267.78 KB)
Accés tancat de Passeig de Gràcia L4 i accessos alternatius oberts durant els treballs / Imatge: TMB
Descarrega l’arxiu (17.26 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Validació amb T-mobilitat / Foto: ATM

El bitllet senzill i el bitllet aeroport arriben a la T-mobilitat

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Saiko al Palau Sant Jordi

Transport
Funicular tall col·lector. /Foto: TMB

El funicular de Montjuïc quedarà fora de servei a partir del 20 d’octubre i durant 5 mesos per obres al col·lector d’aigües de Vila i Vilà

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Manuel Carrasco al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge
Estació de Tara. /Foto: Metrolink

El metro de Dublín dona les primeres passes per ser una realitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Empresa
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons