Header Top menu
JoTMBé evoluciona i ofereix més avantatges i beneficis als seus usuaris
El programa de màrqueting relacional de TMB incorpora un sistema de classificació per punts que premiarà els membres més actius de la comunitat. Ja es poden adquirir títols de transport a través de l’aplicació mòbil de TMB
JoTMBé, el programa de màrqueting relacional de TMB, evoluciona i es converteix en un programa de punts que ofereix més avantatges i premis exclusius als membres més actius de la comunitat d’usuaris del transport públic de Barcelona i la seva àrea metropolitana. Aquesta nova modalitat per punts té per objectiu recompensar els usuaris amb més punts i classificar-los en quatre nivells.
El programa de punts permet aconseguir avantatges i regals exclusius (com ara entrades a espectacles culturals...) amb accions senzilles com personalitzar a través de l’usuari del JoTMBé tant a través de la TMB App com del web de TMB, seleccionar les línies de bus i metro favorites, parades i estacions preferides, activar alertes per rebre informació personalitzada sobre les alteracions previstes al servei o bé fer servir l’iBus (eina que informa sobre el temps de pas del proper bus) o comprar títols, aquestes dues últimes només mitjançant la TMB App.
Així, a mesura que l’usuari fa aquestes accions, acumula punts. Com més accions, més punts, i això es tradueix en més nivell i més recompenses. El sistema de punts està dividit en quatre nivells: el nivell 1, a partir de 100 punts; el nivell dos, a partir de 200 punts; el nivell 3, a partir de 500 punts i nivell 4, a partir de 1.000 punts. Només per registrar-se al JoTMBé, el nou usuari ja rep 100 punts i ja aconsegueix el nivell 1.
Dins l’aplicació es podrà consultar en tot moment el saldo de punts, el nivell i l’historial detallat de totes les accions que ha realitzat l’usuari. Per aconseguir els premis, els usuaris podran participar en exclusiva en concursos i promocions, a través de sortejos, premis immediats o bé fent alguna prova d’habilitat.
El programa JoTMBé, que actualment té més de 780.000 membres, va integrar-se fa uns mesos al web de TMB i a l’aplicació per a mòbils corporativa. Un dels punts forts del JoTMBé és la personalització de la informació sobre l’estat del servei de metro i bus, que l’usuari configura i visualitza segons les seves necessitats; a més també sorteja entrades i fa descomptes directes d’experiències culturals i d’oci.
Venda en línia dels títols de transport
Al mateix temps, la nova versió de la TMBApp, l’aplicació mòbil de TMB, incorpora una nova funcionalitat. L’opció, que ja està disponible, ofereix la possibilitat d’adquirir en línia títols de transport no personalitzats com el bitllet senzill, la T-10, la T-50/30, la T-jove, la T-mes, la T-trimestre, la T-dia, el bitllet aeroport i els abonaments turístics Hola Barcelona Travel Card.
El procés de compra és molt senzill i es realitza íntegrament a través de l’aplicació, inclòs el pagament amb targeta de crèdit. A partir d’aquí, el sistema genera un codi que és el que s’ha d’introduir a la màquina distribuïdora de qualsevol estació de metro per imprimir el títol de transport adquirit. L’aplicació permetrà desar les dades de pagament per poder agilitzar adquisicions futures i també es podrà consultar l’històric de compres, sol·licitar una factura o tramitar una devolució.
- ConceptesComunicacióTecnologiaUsuarisInstitucionsTMBServeiBusMetroAnys2018