Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Incrementen Les Validacions Al Metro de Barcelona Durant El Mobile World Congress, Superant En Un 8% La Xifra de 2023
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
01.03.2024
Premsa TMB

Incrementen les validacions al metro de Barcelona durant el Mobile World Congress, superant en un 8% la xifra de 2023

Amb més de 6,2 milions de validacions durant els dies del congrés, enguany s’ha convertit en l’edició del MWC amb un major número de viatges a la xarxa de metro .

A bus, TMB va reforçar les línies H12, V1, 46 i 65, a més de posar un servei de busos llançadora, amb tots els vehicles 100% elèctrics, contractat pel MWC. En ambdós casos el servei ha funcionat sense incidències i amb un alt nivell d’ocupació.

Imatge
L'enllaç de connexió directa de l'estació de metro d'Europa / Fira L9S amb el recinte firal / Foto: Pep Herrero (TMB)
L'enllaç de connexió directa de l'estació de metro d'Europa / Fira L9S amb el recinte firal / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >L'enllaç de connexió directa de l'estació de metro d'Europa / Fira L9S amb el recinte firal / Foto: Pep Herrero (TMB)

Les xarxes de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han registrat un increment de passatge durant els dies del Mobile World Congress 2024 (MWC), especialment al metro, on s’han augmentat un 8% les validacions respecte als dies de congrés del 2023. En total, durant la celebració de la convenció de mòbils, que ha acollit el recinte Gran Via de la Fira Barcelona del 26 al 29 de febrer, la xarxa de metro ha registrat un total de 6,2 milions de validacions. Aquesta xifra de validacions és la més alta registrada al metro de Barcelona en una edició del MWC. De tots els dies del congrés, ahir, dijous 29 de febrer, ha estat el dia que més validacions va registrar la xarxa de metro, amb 1,56 milions. 

La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha posat en valor “la importància de tenir un sistema de transport públic eficient per absorbir l’increment de demanda d’un gran esdeveniment com el Mobile” i ha agraït “als i les professionals de TMB l’esforç per donar un servei de qualitat en uns dies clau per a la mobilitat de la ciutat”. També ha destacat “el bon funcionament del dispositiu de transport habilitat a les xarxes TMB per als dies del Mobile World Congress”.  

Alt nivell d’ocupació a bus

Pel que fa a bus, TMB ha reforçat les línies regulars d’accés al congrés: H12 (Gornal - Besòs Verneda), V1 (Districte Gran Via l’Hospitalet - Av. Esplugues), 46 (Pl. Espanya - Aeroport BCN) i 65 (Pl. Espanya - El Prat). Addicionalment, l’organització del MWC va contractar a TMB un servei especial d’autobusos llançadora directes que han connectat, amb vehicles 100% elèctrics, la plaça d’Espanya amb els recintes firals de la Gran Via. Tant les línies regulars com els busos llançadora han funcionat amb la freqüència prevista, sense incidències i amb un alt nivell d’ocupació.

Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatServeiUsuarisInstitucionsTMBLlocsBarcelonaServeiBusMetroAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (121.23 KB)
L'enllaç de connexió directa de l'estació de metro d'Europa / Fira L9S amb el recinte firal / Foto: Pep Herrero (TMB)
Descarrega l’arxiu (152.98 KB)

També et pot interessar...

  • TMB explica el seu model d'innovació oberta al 4YFN del Mobile World Congress

  • TMB reforça el servei de metro i tindrà busos llançadora per al dispositiu de mobilitat del Mobile World Congress

Contingut relacionat

La línia 10 Sud. /Foto: TMB

La L10 Sud entre ZAL/Riu Vell i Can Tries/Gornal estarà fora de servei durant la Setmana Santa per obres de millora

Transport
Una pantalla digital d'informació a l'estació de Can Boixeres de l'L5 / Foto: Pep Herrero

TMB reforçarà la línia 5 del metro amb un tren més en hora punta

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als tres concerts de Bad Gyal al Palau Sant Jordi

Transport
Tres dels busos de dos pisos elèctrics que entraran en servei al Barcelona Bus Turístic  / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB rep els primers autobusos elèctrics de dos pisos

Transport

Últimes notícies

Imatge
Coautors i presentador posen amb el llibre / Foto: Ràdio Gràcia

El llibre 'La dona treballadora al metro de Barcelona', presentat a Ràdio Gràcia pels seus coautors

En xarxa
Third-party content
Imatge
Aspecte de l'estació de Barceloneta de l'L4 l'any 1977, un any després de la seva inauguració / Foto: Arxiu Fundació TMB (Puigfarran)

L'estació de metro de Barceloneta celebra 50 anys de la seva inauguració

Història
Yukiko Akagi, membre del jurat del certamen i 2n premi en la 51a edició del Concurs Maria Canals, tocant una peça al piano de mitja cua / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El concurs musical Maria Canals baixa un piano de cua al metro

Cultura i Oci
Els treballadors de Metro ratifiquen la proposta de conveni que donarà estabilitat laboral i organitzativa / Foto: Arxiu (TMB)

La presència de les dones a la plantilla de TMB creix un 34% en la darrera dècada

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons