Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Incrementen Les Validacions Al Metro de Barcelona Durant El Mobile World Congress, Superant En Un 8% La Xifra de 2023
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
01.03.2024
Premsa TMB

Incrementen les validacions al metro de Barcelona durant el Mobile World Congress, superant en un 8% la xifra de 2023

Amb més de 6,2 milions de validacions durant els dies del congrés, enguany s’ha convertit en l’edició del MWC amb un major número de viatges a la xarxa de metro .

A bus, TMB va reforçar les línies H12, V1, 46 i 65, a més de posar un servei de busos llançadora, amb tots els vehicles 100% elèctrics, contractat pel MWC. En ambdós casos el servei ha funcionat sense incidències i amb un alt nivell d’ocupació.

Imatge
L'enllaç de connexió directa de l'estació de metro d'Europa / Fira L9S amb el recinte firal / Foto: Pep Herrero (TMB)
L'enllaç de connexió directa de l'estació de metro d'Europa / Fira L9S amb el recinte firal / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >L'enllaç de connexió directa de l'estació de metro d'Europa / Fira L9S amb el recinte firal / Foto: Pep Herrero (TMB)

Les xarxes de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han registrat un increment de passatge durant els dies del Mobile World Congress 2024 (MWC), especialment al metro, on s’han augmentat un 8% les validacions respecte als dies de congrés del 2023. En total, durant la celebració de la convenció de mòbils, que ha acollit el recinte Gran Via de la Fira Barcelona del 26 al 29 de febrer, la xarxa de metro ha registrat un total de 6,2 milions de validacions. Aquesta xifra de validacions és la més alta registrada al metro de Barcelona en una edició del MWC. De tots els dies del congrés, ahir, dijous 29 de febrer, ha estat el dia que més validacions va registrar la xarxa de metro, amb 1,56 milions. 

La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha posat en valor “la importància de tenir un sistema de transport públic eficient per absorbir l’increment de demanda d’un gran esdeveniment com el Mobile” i ha agraït “als i les professionals de TMB l’esforç per donar un servei de qualitat en uns dies clau per a la mobilitat de la ciutat”. També ha destacat “el bon funcionament del dispositiu de transport habilitat a les xarxes TMB per als dies del Mobile World Congress”.  

Alt nivell d’ocupació a bus

Pel que fa a bus, TMB ha reforçat les línies regulars d’accés al congrés: H12 (Gornal - Besòs Verneda), V1 (Districte Gran Via l’Hospitalet - Av. Esplugues), 46 (Pl. Espanya - Aeroport BCN) i 65 (Pl. Espanya - El Prat). Addicionalment, l’organització del MWC va contractar a TMB un servei especial d’autobusos llançadora directes que han connectat, amb vehicles 100% elèctrics, la plaça d’Espanya amb els recintes firals de la Gran Via. Tant les línies regulars com els busos llançadora han funcionat amb la freqüència prevista, sense incidències i amb un alt nivell d’ocupació.

Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatServeiUsuarisInstitucionsTMBLlocsBarcelonaServeiBusMetroAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (121.23 KB)
L'enllaç de connexió directa de l'estació de metro d'Europa / Fira L9S amb el recinte firal / Foto: Pep Herrero (TMB)
Descarrega l’arxiu (152.98 KB)

També et pot interessar...

  • TMB explica el seu model d'innovació oberta al 4YFN del Mobile World Congress

  • TMB reforça el servei de metro i tindrà busos llançadora per al dispositiu de mobilitat del Mobile World Congress

Contingut relacionat

La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, en un moment de la visita a les obres de la L1 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Les obres de l’L1 de metro encaren la recta final i el servei entre Florida i Plaça de Sants es restablirà el 29 d’agost

Transport
Imatge del carrer Progres durant les Festes de Gràcia 2025 / Font: Web Festa Major de Gràcia

TMB reforça el servei de metro per a les Festes de Gràcia 2026

Transport
Un vigilant de seguretat a l'andana del metro / Foto: TMB

Els delictes al metro disminueixen un 34% durant el primer semestre de 2026

Transport
Els alumnes de 2n A de Primària de l'escola Auró, en un moment de la formació de TMB Educa / Foto: TMB

El programa TMB Educa arriba a més de 5200 estudiants durant el curs 2025-26

Transport

Últimes notícies

Imatge
Clausura oficial de l'antic funicular de Montjuïc. / Autor: Arxiu TMB

L'herència del 92: La revolució global que va transformar el transport metropolità

Història
Imatge
Vista del port de Barcelona / Pep Herrero

TMB connecta la ciutadania amb els més de 500 refugis climàtics de la ciutat

Cultura i Oci
Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Exterior de l'estació de Ciutadella / Vila Olímpica durant els Jocs Olímpics / Foto: Arxiu Fundació TMB

Crònica d'un viatge: El metro d'una capital mundial (1983 - 1999)

Història

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons