Header Top menu
Incrementen les validacions al metro de Barcelona durant el Mobile World Congress, superant en un 8% la xifra de 2023
Amb més de 6,2 milions de validacions durant els dies del congrés, enguany s’ha convertit en l’edició del MWC amb un major número de viatges a la xarxa de metro .
A bus, TMB va reforçar les línies H12, V1, 46 i 65, a més de posar un servei de busos llançadora, amb tots els vehicles 100% elèctrics, contractat pel MWC. En ambdós casos el servei ha funcionat sense incidències i amb un alt nivell d’ocupació.
Les xarxes de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han registrat un increment de passatge durant els dies del Mobile World Congress 2024 (MWC), especialment al metro, on s’han augmentat un 8% les validacions respecte als dies de congrés del 2023. En total, durant la celebració de la convenció de mòbils, que ha acollit el recinte Gran Via de la Fira Barcelona del 26 al 29 de febrer, la xarxa de metro ha registrat un total de 6,2 milions de validacions. Aquesta xifra de validacions és la més alta registrada al metro de Barcelona en una edició del MWC. De tots els dies del congrés, ahir, dijous 29 de febrer, ha estat el dia que més validacions va registrar la xarxa de metro, amb 1,56 milions.
La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha posat en valor “la importància de tenir un sistema de transport públic eficient per absorbir l’increment de demanda d’un gran esdeveniment com el Mobile” i ha agraït “als i les professionals de TMB l’esforç per donar un servei de qualitat en uns dies clau per a la mobilitat de la ciutat”. També ha destacat “el bon funcionament del dispositiu de transport habilitat a les xarxes TMB per als dies del Mobile World Congress”.
Alt nivell d’ocupació a bus
Pel que fa a bus, TMB ha reforçat les línies regulars d’accés al congrés: H12 (Gornal - Besòs Verneda), V1 (Districte Gran Via l’Hospitalet - Av. Esplugues), 46 (Pl. Espanya - Aeroport BCN) i 65 (Pl. Espanya - El Prat). Addicionalment, l’organització del MWC va contractar a TMB un servei especial d’autobusos llançadora directes que han connectat, amb vehicles 100% elèctrics, la plaça d’Espanya amb els recintes firals de la Gran Via. Tant les línies regulars com els busos llançadora han funcionat amb la freqüència prevista, sense incidències i amb un alt nivell d’ocupació.