Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Finalitza L’aturada del Matí Al Metro, En Què S’ha Regulat El Passatge a Sagrada Família i La Sagrera
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
01.06.2016
Premsa TMB

Finalitza l’aturada del matí al metro, en què s’ha regulat el passatge a Sagrada Família i La Sagrera

La disminució d'usuaris respecte d'un laborable normal ha estat del 28% entre les 7 i les 9

Imatge
Missatge sobre les aurades de metro al Mou TV / Foto: TMB
Missatge sobre les aurades de metro al Mou TV / Foto: TMB
< >Missatge sobre les aurades de metro al Mou TV / Foto: TMB
Missatge sobre les aurades de metro al Mou TV / Foto: TMB

A les 9 hores ha finalitzat la franja de matí de l’aturada convocada avui al metro de TMB, en què les dificultats de mobilitat més destacables han tornat a produir-se en el tram central de la línia 5. A partir de les 7.40 i durant més d’una hora s’han hagut d’aplicar regulacions a les estacions de Sagrada Família de la línia 5 i La Sagrera de les línies 1 i 5, per evitar que se superés la capacitat de les andanes.

La campanya d’informació prèvia està resultant decisiva per minimitzar les complicacions en aquestes aturades en hora punta, ja que una part dels usuaris han seguit el suggeriment de buscar altres mitjans de desplaçament o avançar-lo. Això explica que l’afluència de passatge, segons les dades provisionals, indiquin una disminució de l’ordre del 28% entre les 7 i les 9 del matí, respecte d’un feiner normal. Per contra, entre les 6 i les 7 s’ha apreciat un 7% més de validacions. Al llarg de tot el dia d’ahir, segona jornada de vaga parcial, es va registrar un 25% menys de validacions de les esperades en un dia feiner, percentatge equivalent a uns 300.000 viatges no realitzats.

Dins del període de vaga s’ha registrat una breu incidència a les línies 9 Nord i 10, que han estat aturades de les 7.24 a les 7.33 per possible presència de persona en zona de vies, no confirmada. Més tard, a les 9.12, s’ha registrat una altra incidència per presència de persones en vies a la línia 9 Nord, que ha estat interrompuda entre Fondo i Can Zam des de les 9.17 a les 9.53, per inspeccionar el túnel, sense que s’hagi trobat ningú.

Pel que fa al servei, de 7 a 9 h s’ha prestat d'acord amb el decret de mínims del departament de Treball, Afers Socials i Famílies, que fixava un 40% de l'oferta. En l’aturada de la franja de tarda, a partir de les 16.00 i fins a les 18.00 h tornarà a haver-hi un 40% de l’oferta, i de les 20.30 a les 22.30 h baixarà al 20%. La resta del dia el servei serà l’habitual d’un feiner.

Recordem que demà dijous, 2 de juny, la convocatòria afecta una franja de matí diferent, la considerada hora vall, de 9.20 a 12.20 h, i tota l’hora punta de la tarda, de 17 a 20 h, amb aquests servei previst:

  • De 9.20 a 12.20 h, 20%: intervals de 15-26 minuts a les línies convencionals i de 14-33 minuts a les automàtiques
  • De 17 a 20 h, 40%: intervals de 9-13 minuts a les línies convencionals i de 14-22 minuts a les automàtiques
Tema
Transport
  • ConceptesLaboralServeiInstitucionsTMBAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (140.02 KB)
Missatge sobre les aurades de metro al Mou TV / Foto: TMB
Missatge sobre les aurades de metro al Mou TV / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (281.57 KB)
Media Name: fmb_010616.pdf
Descarrega l’arxiu (140.02 KB)
Missatge sobre les aurades de metro al Mou TV / Foto: TMB
Missatge sobre les aurades de metro al Mou TV / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (281.57 KB)

També et pot interessar...

  • El metro patirà importants afectacions amb motiu de les aturades entre el 30 de maig i el 2 de juny

Contingut relacionat

Vista general del funicular de Montjuïc davant la senyalització de PMR.

El funicular de Montjuïc reprèn el servei després de les afectacions per les obres al col·lector d’aigües de Vila i Vilà

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de la banda basca ETS al Palau Sant Jordi

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Louis Tomlinson al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
L'AMB celebra la primera gala de la Bicinit Metropolitana / Foto: AMB

La "Bicinit" de l’AMB: premis, reptes i el futur de la bici a la metròpolis

Transport

Últimes notícies

Cinquè aniversari del Centre TMB Salut. / Autor: Aleix Bonet

TMB referma el seu compromís amb la salut i el benestar de les persones treballadores en el cinquè aniversari del Centre TMB Salut

Empresa
Imatge
Captura del vídeo promocional de la batalla de línies de metro a Tik Tok / Imatge: TMB

Quina és la millor línia del metro segons els usuaris, al TikTok de TMB

Cultura i Oci

Les principals dades de tots els actes de la celebració del Centenari, al descobert

Empresa
Third-party content
Imatge
Treballadors a les obres del Transversal (març 1923) / Foto: Arxiu Fundació TMB

Des de la primera pedra al metro del futur....la història que ens transporta

Història

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons