Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Restablert El Servei de La Línia 3 de Metro Entre Vall D'Hebron i Canyelles
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
14.08.2017
Premsa TMB

Restablert el servei de la línia 3 de metro entre Vall d'Hebron i Canyelles

Les obres que s'han de fer en aquest tram tenen una segona fase que afectaran el servei entre Lesseps i Vall d'Hebron del 22 d'agost al 3 de setembre

Imatge
Imatge genèrica metro
Imatge genèrica metro
< >Imatge genèrica metro
Imatge genèrica metro

Demà dimarts, 15 d’agost, es restablirà el servei de la línia 3 de metro al tram entre les estacions de Vall d’Hebron i Canyelles, que està suspès des del 29 de juliol passat per treballs de millora dels elements de la infraestructura de la via. Des de les 5 del matí de dimarts els trens tornaran a circular amb normalitat entre tots dos extrems de la línia, de Zona Universitària a Trinitat Nova i a la inversa, tal com estava previst.

La suspensió del servei durant 17 dies ha permès executar obres per substituir dos aparells de via de tipus diagonal ubicats entre les estacions de Vall d’Hebron i Montbau que milloraran l’accés a la zona nord del taller de Sant Genís. Durant aquest temps els usuaris afectats han pogut utilitzar com a alternativa un servei especial d’autobusos.

Segona fase d’obres a la línia 3, el 22 d’agost

Les tasques de manteniment a la via que es duen a terme a la línia 3 es fan en dues fases diferenciades; en total les obres duraran 30 dies. L’actuació se centra en la millora d’elements de la infraestructura de la via de l’entorn de les estacions de Vall d’Hebron, Vallcarca i Penitents. El pressupost de l’actuació puja a 2,7 milions d’euros.

Des de dimarts 22 d’agost fins al diumenge 3 de setembre (tots dos inclosos), estarà tancat el tram de la línia 3 entre Lesseps i Vall d’Hebron, de 2,5 quilòmetres de longitud. Per tant, quedaran sense servei dues estacions (Vallcarca i Penitents). La resta de la línia 3, entre Zona Universitària i Lesseps, d’una banda, i de Vall d’Hebron a Trinitat Nova, de l’altra, funcionarà amb normalitat. 

En aquest cas també s’habilitarà un servei especial d’autobusos que cobrirà el tram en obres entre Lesseps i Vall d’Hebron, amb parada a cada una de les estacions afectades i que funcionarà amb el mateix horari del metro i una capacitat equivalent. 

Per arribar a l’estació de Vall d’Hebron es podrà utilitzar la línia 5 de metro, on té correspondència. A la zona de Vallcarca i Penitents també hi arriben les línies regulars d’autobús V15 i 27.

Tema
Transport
  • ConceptesInformació al clientObresServeiInstitucionsTMBServeiL3MetroAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa pdf
Descarrega l’arxiu (139.08 KB)
Imatge genèrica metro
Imatge genèrica metro
Descarrega l’arxiu (25.12 KB)
Media Name: l3_170815_norm.pdf
Descarrega l’arxiu (139.08 KB)
Imatge genèrica metro
Imatge genèrica metro
Descarrega l’arxiu (25.12 KB)

També et pot interessar...

  • Talls parcials al servei de metro de les línies 1 i 3 durant el mes d'agost, per obres

Contingut relacionat

Cartell de la Mercè 2026. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

El metro reforça el servei amb més trens i funcionarà durant tres nits per les Festes de la Mercè 2026

Transport
Línia exprés X1

Avui s’inicia el perllongament de la línia exprés X1 de bus per connectar el centre de la ciutat amb Zona Universitària

Transport
La Cursa de la Mercè 2024 se celebra diumenge 29 de setembre / Foto: Web Cursa de la Mercè

Afectacions a les línies d’autobusos per la Cursa de la Mercè 2026

Transport
Imatge
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB

Impuls de l'AMBici amb noves promocions durant la Setmana de la Mobilitat

Transport

Últimes notícies

Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
Imatge
Exhibició d'Autobusos Clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: Pep Herrero (TMB)

Èxit rotund de visites en el nou emplaçament de l'Exhibició d'Autobusos Clàssics

Cultura i Oci
Gallery
Imatge de l'exposició de busos clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: TMB

El Passeig de Gràcia es converteix per primer cop en el gran aparador de la història de l’autobús a Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
Serveis solidaris de bus. /Foto: TMB

Els conductors solidaris de TMB faciliten la mobilitat durant la primera trobada esportiva de centres de rehabilitació funcional

Societat

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons