Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Comença a Restablir-se El Servei a La Línia 9/10 de Metro Un Cop Recuperat El Control de Trànsit
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
21.05.2015
Premsa TMB

Comença a restablir-se el servei a la línia 9/10 de metro un cop recuperat el control de trànsit

Imatge
Metro L9/L10
Metro L9/L10
< >Metro L9/L10
Metro L9/L10

El servei de metro a la línia 9 s'ha restablert de manera parcial a les 18.20 hores, entre les estacions de Can Zam i Can Peixauet (sis estacions de les dotze que integren la línia), després de la incidència tècnica que ha afectat el sistema de control de trànsit ATS.

El sistema s'ha recuperat i a continuació s'han aplicat els protocols de restabliment de l'estat dels trens i revisió dels túnels, per assegurar que les condicions de circulació a la línia 9/10, que funciona sense conductor, són les òptimes. Per això el restabliment del servei s'està fent per sectors.

La incidència ha començat a les 15.09 h. La fallada el sistema ATS ha provocat l'aturada dels set trens que circulaven en aquell moment, per la qual cosa ha estat necessari que els tècnics d'operacions procedissin a l'evacuació dels passatgers, entre 250 i 300 persones, a traves de les portes d'emergència i els itineraris segurs dels túnels i les estacions. Només un passatger ha hagut de ser atès pels serveis mèdics a La Sagrera.

Mentre el personal de Metro treballava en la resolució de la incidència junt amb els tècnics de Siemens, s'han habilitat serveis especials de bus per cobrir els recorreguts entre La Sagrera i Can Zam i Gorg. També s'han recomanat les alternatives de la línia 1 de metro a Fondo i la línia 2 a Gorg.

La incidència s'està comunicant als usuaris mitjançant megafonia, indicadors lluminosos, empleats situats a les estacions, l'aplicació TMB App, MouTV, la web corporativa i xarxes socials.

Tema
Transport
  • ConceptesServeiInstitucionsTMBServeiL10L9MetroAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Metro L9/L10
Metro L9/L10
Descarrega l’arxiu (5.55 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Cartell de l'exposició "Bellvitge, a la recerca del futur". /Foto: IDIBELL

L’estació de metro Hospital de Bellvitge acull una exposició per conèixer el passat, present i futur del seu Campus de Salut

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per a les finals de la Premier Padel al Palau Sant Jordi

Transport
Ciutadella Vila Olímpica. /Foto: TMB

L’estació de Ciutadella / Vila Olímpica de l’L4 del metro estrena tres nous ascensors i ja és totalment accessible

Transport
Dos tècnics de TMB netejant un tren a l'àrea de rentat de grafitis / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El vandalisme ferroviari provoca una despesa de gairebé 6 milions d’euros des de 2020 i va afectar més de 350 trens al 2024

Transport

Últimes notícies

Festival Músics Metro 2025 / Foto:  Pep Herrero (TMB)

El projecte de regulació dels músics del metro de Barcelona es renova en el seu 25è aniversari

Cultura i Oci
Imatge
'Detectem-ho. Arreglem-ho' el lema de La Marató de TV3 2025 / Imatge: La Marató de TV3

#TMBrecomana col·laborar amb La Marató de 3Cat dedicada al càncer

En xarxa
Third-party content
Imatge
Nadal Visual. /Foto: TMB

Les xarxes de TMB, els transports oficials per desplaçar-te aquest Nadal

Societat
Imatge
Estació de Mont San Angelo. /Foto: REGIONE CAMPANIA

El metro de Nàpols torna a situar una estació als llibres d’art

En xarxa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons