Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Aturada del Telefèric i del Funicular de Montjuïc Per Revisió Tècnica Anual
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
31.01.2025
Premsa TMB

Aturada del telefèric i del funicular de Montjuïc per revisió tècnica anual

Per cobrir el recorregut afectat del telefèric es recomana la línia 150 de bus, que arriba fins al Castell de Montjuïc des de la plaça d'Espanya, i per al trajecte afectat pel tall del funicular s’habilitarà un bus especial.

Imatge
Vista del telefèric des de Montjuïc. /Foto: TMB
Vista del telefèric des de Montjuïc. /Foto: TMB
< >Vista del telefèric des de Montjuïc. /Foto: TMB

El telefèric i el funicular de Montjuïc tancaran les portes al públic de manera temporal per portar a terme les tasques anuals obligatòries de revisió i posada a punt de tots els elements de les instal·lacions pròximament. El telefèric ho farà a partir d’aquest dilluns, 3 de febrer, i el funicular un dilluns més tard, el 10 de febrer. Tots dos reobriran el dilluns 3 de març.

Durant les feines de revisió del telefèric de Montjuïc, TMB recomana fer servir com a alternativa la línia 150 de bus (Plaça Espanya - Castell de Montjuïc) que funciona tots els dies de la setmana de 7 a 21 hores.

L’altre transport per cable que opera TMB, el funicular de Montjuïc, servei que cobreix el trajecte entre l’estació de metro de Paral·lel (L2 i L3) i el parc de Montjuïc, serà substituït mentre duri el tancament per un bus especial que funcionarà amb el mateix horari que la instal·lació afectada (de dilluns a divendres, de 7.30 a 20 h, i dissabtes, diumenges i festius, de 9 a 20 h). Les parades del bus estaran degudament senyalitzades i hi haurà personal que informarà els usuaris de la ubicació de la parada del bus especial.

Per a més informació, es pot consultar la secció avisos de servei del web de TMB.

Tema
Transport
  • ConceptesMantenimentOfertaServeiInfraestructuraInstal·lacióInstitucionsTMBLlocsMontjuïcParal·lelServeiFunicularTelefèricAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Vista del telefèric des de Montjuïc. /Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (134.57 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (108.4 KB)
Alternatives de transport / Infografia: TMB
Imatge per descarregar
Descarrega l’arxiu (101.99 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Estació L9 Nord. /Foto: TMB

Els treballs al macropou de l’L9/10 Nord obliguen a tallar el servei entre La Sagrera i Onze de Setembre des de dijous

Transport
Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport
Capçalera de sortida del Tour a Barcelona. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

TMB reforçarà el servei de metro per facilitar la mobilitat durant els esdeveniments per al 'Gran départ' del Tour de França

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Ludovico Einaudi al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa
Entrega de la recaptació a AFANOC. /Foto: TMB

La cronoescalada solidària al metro recapta més de 30.000 euros per col·laborar amb les famílies d’infants i joves amb càncer

Societat
Un moment de la visita al Centre de Control de Metro / Font: Pep Herrero (TMB)

David Prat s’incorpora a TMB com a nou director de la xarxa de Metro

Empresa
Imatge
Detall panell instal·lat a l'estació de metro de Canyelles / Foto: Escola Deià

TMB i l'Escola d'Art Deià inauguren el projecte d'accessibilitat "Acostem Torre Baró" a l'estació de metro de Canyelles

Societat

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons