Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Afectacions al transport públic per la manifestació convocada dissabte a Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
15.02.2019
Premsa TMB

Afectacions al transport públic per la manifestació convocada dissabte a Barcelona

La marxa produirà desviaments i limitacions de les línies d'autobús a la zona de la Gran Via, entre la plaça d'Espanya i la plaça Universitat.

Imatge
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
< >Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg

Amb motiu de la manifestació convocada per diverses entitats aquest dissabte 16 de febrer a la tarda, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús del transport públic, especialment el metro, en els desplaçaments que es realitzin per accedir a la zona de la Gran Via, ja que el trànsit en superfície estarà restringit.

La concentració començarà a les 17 h a la plaça d’Espanya i avançarà per la Gran Via de les Corts Catalanes fins a arribar a la plaça d’Universitat. Es recomana informar-se de l’estat del servei a través dels canals habituals i preveure un temps addicional per als desplaçaments.

En cas de gran afluència de passatge al metro, s’ordenaran els fluxos i s’adoptaran, si és necessari, accions de regulació (talls intermitents, realització dels enllaços per l’exterior, etc.) per evitar situacions de risc en vestíbuls i andanes. En aquest cas, caldrà seguir en tot moment les indicacions que doni el personal de Metro, que estarà en contacte amb les autoritats de seguretat pública. Dissabte el metro funciona tota la nit.

Les alteracions de recorregut seran severes en 35 línies d’autobusos. Entre les 16 i les 22 hores aproximadament es produiran desviaments i limitacions de recorregut per mirar de mantenir la regularitat del servei fora de l’àmbit d’afectació en les línies regulars següents: D20, D40, D50, H10, H12, H14, H16, V5, V7, V9, V11, V13, V15, 7, 13, 21, 24, 27, 46, 52, 54, 55, 59, 63, 65, 67, 78, 79, 91, 106, 115, 120, 121, 150 i el bus que substitueix el funicular de Montjuïc.

Com és habitual, el web de TMB i l’aplicació TMB App informaran de manera automàtica de les possibles alteracions en la circulació del metro a través del semàfor d’estat del servei i també s’actualitzarà la informació a l’avís corresponent a la secció d’estat del servei del web de TMB.

Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatServeiInstitucionsAltresTMBLlocsBarcelonaServeiBusMetroAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (89.77 KB)
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
Descarrega l’arxiu (158.71 KB)
Media Name: 16f-2019.pdf
Descarrega l’arxiu (89.77 KB)
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
Descarrega l’arxiu (158.71 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Ja han arribat els primers trens històrics restaurats pel Centenari del metro a La Farinera / Foto:  Pep Herrero (TMB)

L’exposició de trens històrics restaurats pel Centenari del metro obrirà al públic la setmana del 10 de novembre

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 18 d’octubre (Barça – Girona)

Transport
Imatge
Mostra de les noves pantalles d'informació al metro. /Foto: PEP HERRERO (TMB)

Possibles alteracions en els serveis de metro i bus amb motiu de la vaga general del 15 d'octubre

Transport
Imatge
Render del futur vestíbul singular que connectarà el DHub i l'estació de metro de Glòries / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà l'estació de Glòries amb el DHub

Transport

Últimes notícies

Imatge
Interior del nou bus d'hidrogen articulat. /Foto: M. A. Cuartero (TMB)

TMB adjudica el manteniment de la climatització de la seva flota d’autobusos a Frigicoll

Empresa
Imatge
Estació de Tara. /Foto: Metrolink

El metro de Dublín dona les primeres passes per ser una realitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Cultura i Oci
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons