Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Afectacions en el servei d'autobús de TMB a l'avinguda Diagonal per obres d'un col·lector
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
23.11.2020
Premsa TMB

Afectacions en el servei d'autobús de TMB a l'avinguda Diagonal per obres d'un col·lector

A partir d’aquesta tarda i aproximadament durant 14 mesos, els treballs obliguen a anul·lar sis parades de bus de la Diagonal i el passeig de Sant Joan

Imatge
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
< >Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg

Les obres d’ampliació del col·lector de la Diagonal entre el passeig de Sant Joan i el carrer Girona, que promou l’Ajuntament de Barcelona i que comencen avui dilluns, 23 de novembre, a la tarda, afectaran el servei d’autobús de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

Concretament, els treballs comporten anul·lar sis parades de bus de la Diagonal i el passeig de Sant Joan, per on passen sis línies de TMB que hauran de modificar el recorregut. Són les següents: D50, V19, 6, 19, 33 i 34. Per mantenir el servei es crearan tres parades noves i s’utilitzaran parades ja existents. La informació específica de cada línia, les afectacions i els itineraris alternatius estaran degudament senyalitzats a les diferents parades.

Les obres, que es faran en diferents fases, comportaran importants afectacions a la mobilitat durant aproximadament 14 mesos. A partir d’avui dilluns 23, a les 19 hores, a conseqüència dels treballs, la calçada central de la Diagonal quedarà tallada al trànsit, des de Roger de Llúria fins a Aragó, i els vehicles s’hauran de desviar per Aragó o Mallorca, en sentit Llobregat, i per Rosselló o València en sentit Besòs. La previsió és que les obres del col·lector finalitzin el gener del 2022, encara que algunes de les afectacions començaran a normalitzar-se a partir del juliol del 2021, quan s’aixequi l’ocupació viària més important.

Afectacions en el recorregut de sis línies d’autobús de TMB

La línia 6 (Pg. Manuel Girona - Poblenou) en sentit Besòs deixarà el tronc central de la Diagonal a Bruc per agafar el lateral del cantó mar, on hi haurà una nova parada, connectar amb Bailèn i València, on queda ubicada una altra parada provisional, i girar per tornar al recorregut habitual de baixada pel passeig de Sant Joan. En sentit Llobregat, es desviarà per València i Roger de Flor, on farà una parada, per després agafar Mallorca, i des d’aquí pujarà pel carrer Roger de Llúria per recuperar el trajecte habitual per la Diagonal.

La línia D50 (Paral·lel - Ciutat Meridiana) i la línia 19 (Pl. Catalunya - Sant Genís), en sentit mar, no giraran per la plaça Jacint Verdaguer i es desviaran pels carrers Mallorca, Bailèn i València, on queda ubicada una nova parada per tornar al seu recorregut habitual de baixada pel passeig de Sant Joan.

La línia V19 (Barceloneta - Pl. Alfonso Comín) evitarà creuar la plaça Jacint Verdaguer en tots dos sentits. De pujada es desviarà per València, Roger de Flor i Mallorca, i farà dues parades, i de baixada farà la volta per Mallorca, Bailèn i València, on també tindrà dues parades. Aquestes parades facilitaran l’intercanvi amb la resta de línies de l’entorn.

La línia 33 (Zona Universitària - Verneda) i la línia 34 (Pg. Manuel Girona - Pl. Virrei Amat), en sentit Besòs, passaran del tronc central de la Diagonal al lateral mar a Bruc, on hi haurà una nova parada, per connectar amb Bailèn i València, on faran una nova parada just abans del carrer Roger de Flor i seguiran amb el seu trajecte habitual. En sentit Llobregat, continuaran recte pel carrer Mallorca i seguidament pujaran per Roger de Llúria, des d’on s’incorporaran al tronc central de la Diagonal.

 

Imatge
Desviament i parades alternatives línia 50
Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatObresServeiInfraestructuraParadaInstitucionsAjuntamentTMBLlocsBarcelonaServeiBusAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Desviament i parades alternatives línia 50
Descarrega l’arxiu (148.24 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (145.44 KB)
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
Descarrega l’arxiu (158.71 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

La revetlla de Sant Joan a la platja de la Nova Icària / Foto: Ajuntament de Barcelona

El metro de Barcelona funcionarà 43 hores sense interrupció i comptarà amb més trens per a la revetlla de Sant Joan

Transport
L'Exposició d'Autobusos Clàssics 2024 va reunit més de 10.000 assistents / Foto: Pep Herrero (TMB)

L’Exposició d’Autobusos Clàssics de Barcelona torna aquest cap de setmana a l’avinguda Maria Cristina

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Billie Eilish al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge roda de premsa tall estiu 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Les obres de millora del metro de Barcelona obligaran a tallar parcialment el servei a les línies 4 i 11

Transport

Últimes notícies

Les noves incorporacions com a personal de conducció de bus de TMB per aquest estiu 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB incorpora avui 217 professionals de conducció per a bus

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de Metro, Òscar Playà i la directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, amb directius de metro en l'acte de posada en servei del darrer tren 7000 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB posa en servei el darrer dels 50 trens que han renovat el material mòbil de les línies 1 i 3 del metro

Empresa
Imatge
Imatge de l'estand de TMB i FGC a la UITP Summit d'Hamburg / Font:  TMB

L'aposta de TMB per la mobilitat sostenible s'exposa a la cimera internacional de la UITP

Empresa
Imatge
Els alumnes de 2n A de Primària de l'escola Auró, en un moment de la formació de TMB Educa / Foto: TMB

El programa TMB Educa presenta la seva primera activitat virtual

Cultura i Oci

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons