Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Afectacions al servei d'autobús per la creació d'itineraris segurs a Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
22.05.2020
Premsa TMB

Afectacions al servei d'autobús per la creació d'itineraris segurs a Barcelona

Els desviaments i limitacions de recorregut afectaran 35 línies de bus i la línia 150 no circularà pels talls de trànsit, tots els dissabtes, diumenges i festius a partir d'aquest cap de setmana

Imatge
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
< >Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg

Amb l’objectiu d’ampliar l’espai públic de la ciutat per garantir el compliment de les mesures de seguretat al carrer durant les fases progressives de desescalada de la crisi de la Covid-19, a partir d’aquest cap de setmana, l’Ajuntament de Barcelona crea un seguit d’itineraris segurs per als vianants. Seran set grans àmbits oberts a la ciutadania, restringits a la circulació de vehicles, que facilitaran la represa de l’ús de l’espai públic per al passeig, les activitats d’oci i la pràctica esportiva, tot garantint el compliment de les mesures i distàncies de seguretat que dicten les autoritats.

A partir d’aquest cap de setmana del 23 i 24 de maig s’amplien els talls temporals de trànsit en vies principals de la ciutat per on transcorren línies d’autobús, que experimentaran desviaments o limitacions de recorregut. Així, des de dissabte a les 9 del matí fins al diumenge a les 21 hores, quedarà restringida la circulació del trànsit rodat per la muntanya de Montjuïc, la Via Laietana, l’avinguda Litoral, el carrer Gran de Gràcia i els eixos Creu Coberta-Sants, Pi i Margall-passeig de Sant Joan i Fabra i Puig-Onze de Setembre.

La restricció viària farà que 35 línies d’autobús modifiquin el seu recorregut entre les 9 i les 21 hores els dissabtes, diumenges i dies festius, començant aquest cap de setmana i fins a finals de juny. La mesura deixarà sense servei la línia 150 (Pl. Espanya - Castell de Montjuïc) per la limitació total del trànsit a la muntanya. El detall de les línies afectades és el següent: D20, D40, D50, H2, H6, H8, H10, V5, V15, V17, V19, V23, V27, V29, V31, 6, 11, 13, 19, 22, 24, 33, 34, 39, 47, 52, 55, 82, 114, 120, 122, 125, 126, 133 i 150.

Més informació a la nota de premsa de l'Ajuntament de Barcelona.

Tema
Transport
  • Conceptes#covid19MobilitatServeiInstitucionsAjuntamentTMBLlocsBarcelonaServeiBusAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (88.37 KB)
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
Media Name: 003_incidencia_bus.jpg
Descarrega l’arxiu (158.71 KB)

També et pot interessar...

  • Afectacions al servei d'autobús de TMB per la iniciativa Obrim Carrers a Barcelona

Contingut relacionat

Imatge
Render del futur vestíbul singular que connectarà el DHub i l'estació de metro de Glòries / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà l'estació de Glòries amb el DHub

Transport
Validació amb T-mobilitat / Foto: ATM

El bitllet senzill i el bitllet aeroport arriben a la T-mobilitat

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Saiko al Palau Sant Jordi

Transport
Funicular tall col·lector. /Foto: TMB

El funicular de Montjuïc quedarà fora de servei a partir del 20 d’octubre i durant 5 mesos per obres al col·lector d’aigües de Vila i Vilà

Transport

Últimes notícies

Imatge
Estació de Tara. /Foto: Metrolink

El metro de Dublín dona les primeres passes per ser una realitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Empresa
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons