Header Top menu
Les xifres que hi ha darrere les tarifes del sistema metropolità de transport públic
La regidora de Mobilitat de Barcelona i presidenta de TMB, Mercedes Vidal, explica en un article les claus del finançament del sistema de transport públic de la regió metropolitana i l'origen del deute de 540 milions generat durant els anys de crisi.
Opinió | 'La necessària aposta pel transport de la majoria' per @mvidal80 https://t.co/MhzivF7gfs
— CatalunyaPlural (@CatalunyaPlural) 17 de desembre de 2016
D'on surt el dèficit de 540M€ del #TransportPúblic a l'àrea BCN? Bàsicament d la desinversió de l'Estat. Cal una aposta pel transport d tots pic.twitter.com/FqceZsa4xp
— Mercedes #EnComú (@mvidal80) 17 de desembre de 2016
La regidora de Mobilitat de Barcelona i presidenta de TMB, Mercedes Vidal, explica en un article les claus del finançament del sistema de transport públic col·lectiu i l'origen del deute de 540 milions generat durant els anys de crisi. Per reduir la contaminació a l'àrea metropolitana, conclou, "necessitem que el transport públic sigui un mitjà encara més utilitzat, i per tant que tingui una oferta competitiva i de qualitat, i a més unes tarifes assequibles per a tothom, és a dir, que rebi el finançament que requereix garantir el dret a la mobilitat dels ciutadans".