Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Els Transports del Món Se Solidaritzen Amb El Metro de Brussel·les
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
27.03.2016
Oriol Pàmies

Els transports del món se solidaritzen amb el metro de Brussel·les

Imatge
Missatges de la campanya de la STIB en francès i flamenc
Missatges de la campanya de la STIB en francès i flamenc
< >Missatges de la campanya de la STIB en francès i flamenc
Missatges de la campanya de la STIB en francès i flamenc

Les organitzacions membres de la UITP reaccionen als mortífers atemptats del 22 de març amb demostracions de suport als ciutadans de la capital belga i a la STIB-MIVB.

Dimarts passat les accions terroristes a l’aeroport i el metro de Brussel·les van causar una commoció global. Les primeres hores el transport públic de la capital belga va quedar paralitzat. L’operador local, STIB-MIVB, a més de donar informació als seus usuaris, va reaccionar llançant una campanya en xarxes socials i suports propis, amb el lema La STIB estima Brussel·les, i va obrir un llibre de condolences al seu perfil de Facebook.

Les mostres de rebuig de les accions terroristes i de solidaritat amb les víctimes es van estendre per tot el món. El metro de Barcelona es va aturar 5 minuts el dia 23 al migdia i el conseller delegat de TMB, Enric Cañas, va transmetre per carta el condol al seu homòleg de la STIB, mentre les autoritats catalanes anunciaven reforços de seguretat en les xarxes de transport massiu.

L’Associació Internacional de Transport Públic (UITP), amb seu a Brussel·les, ha animat els seus membres a multiplicar aquestes accions i les ha coordinat perquè obtinguin el màxim ressò.

Imatge
Un policia passa davant de les ofrenes florals a l'estació de metro de Maalbeek, a Brussel·les / Foto: ACN

Un policia passa davant de les ofrenes florals a l'estació de metro de Maalbeek, a Brussel·les / Foto: ACN
Darrera modificació
27.03.2016
Tema
Empresa
  • ConceptesRelacions institucionalsInstitucionsAltresAltres operadorsTMBLlocsDe tot arreuAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
El grup impulsor del Museu del Transport Públic es posa en marxa / Foto: Ajuntament de Barcelona

Constituït el grup impulsor del Museu del Transport Públic promogut per TMB i l’Ajuntament de Barcelona

Empresa
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en un moment de l'acte de presentació del Mou-te 2026 al metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La plantilla de TMB escull la prevenció del suïcidi com a causa solidària

Empresa
El nou lema corporatiu de TMB, 'A prop de tot' / Imatge: TMB

TMB estrena un nou lema corporatiu: 'A prop de tot'

Empresa

Últimes notícies

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per als concerts d’Oques Grasses a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Banderola d'una estació de metro / Foto: TMB

El metro de Barcelona no circularà aquesta nit de dissabte davant l’excepcionalitat de la situació meteorològica

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert del grup Hombres G al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Exposició "Retrats amb història: grans persones grans de TMB" / Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB s'adhereix el Dia Internacional de la Gent Gran connectant generacions a través del transport públic

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons