Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. TMB, guardonada en els I Premis Catalonia FP Biz Day pels seus projectes de formació professional
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
05.02.2025
Marta Espinosa

TMB, guardonada en els I Premis Catalonia FP Biz Day pels seus projectes de formació professional

Imatge
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, recull el guardó dels Premis Catalonia FP BIZ DAY pels projectes de formació professional de TMB  / Foto: TMB
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, recull el guardó dels Premis Catalonia FP BIZ DAY pels projectes de formació professional de TMB / Foto: TMB
< >El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, recull el guardó dels Premis Catalonia FP BIZ DAY pels projectes de formació professional de TMB / Foto: TMB

La consellera d'Educació de la Generalitat, Esther Niubó, ha entregat la distinció al conseller delegat de TMB, Xavier Flores, que ha estat acompanyat per Maribel Rodríguez i Toni Damians, de l’equip de projectes d'FP a TMB.

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha rebut un reconeixement en la primera edició dels Premis Catalonia FP Biz Day per la seva participació en projectes de la formació professional dual. 

L'entrega de les condecoracions va tenir lloc al paraninf de l'Escola Industrial de Barcelona aquest dimarts i va comptar amb l'assistència del president de la Generalitat, Salvador Illa; la presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret; i la consellera d'Educació i FP de la Generalitat de Catalunya, Esther Niubó. Precisament, Niubó va fer entrega de la distinció al conseller delegat de TMB, Xavier Flores, que va estar acompanyat per Maribel Rodríguez, responsable de selecció, pràctiques i onboarding, i Toni Damians, coordinador de la unitat de manteniment d'autobusos. A més, l'empresa també ha renovat recentment el certificat d'excel·lència Applus+ del seu programa d'FP dual (règim intensiu).

Potenciació de l'FP dual

L'any 2024, 16 estudiants d'FP van optar per fer les pràctiques a TMB, tots ells a l'àrea de material mòbil de bus. Els estudiants provenen de cicles formatius d'electromecànica i d'automoció de diferents centres. Aquest sistema d'FP els permet compaginar els estudis amb treball real, són 1.000 hores de pràctiques, remunerades i tutoritzades. 

L’FP dual permet als alumnes rebre formació al centre docent i a l’empresa, i alhora suposa una estada retribuïda de l’alumne a l’empresa que permet l’aprenentatge de la professió en un context real de treball. La formació professional dual és una oferta formativa que permet a les persones l’assoliment de competències professionals que demanda el sistema productiu del sector en què es duu a terme, en el nostre cas, en l’àmbit del transport i manteniment de vehicles. 

Darrera modificació
05.02.2025
Tema
Empresa
  • ConceptesEducacióFormacióInstitucionsAltresTMBAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Ensenyament i TMB potencien l'FP dual en l'àmbit del transport i manteniment de vehicles

Contingut relacionat

Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa
Imatge
L'Aclo de dos pisos en primer terme i el Chausson, de fons, a l'exhibició de busos clàssics al Parc del Fòrum  / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB present a la programació cultural de les Festes de la Mercè 2025

Empresa
Tal com era l'estació de Correus l'any 1958 / Foto: Arxiu Fundació TMB

TMB obre al públic les “estacions fantasma” i diferents espais emblemàtics del metro de Barcelona

Empresa

Últimes notícies

Ja han arribat els primers trens històrics restaurats pel Centenari del metro a La Farinera / Foto:  Pep Herrero (TMB)

L’exposició de trens històrics restaurats pel Centenari del metro obrirà al públic la setmana del 10 de novembre

Transport
Imatge
Mostra de les noves pantalles d'informació al metro. /Foto: PEP HERRERO (TMB)

Possibles alteracions en els serveis de metro i bus amb motiu de la vaga general del 15 d'octubre

Transport
Imatge
Render del futur vestíbul singular que connectarà el DHub i l'estació de metro de Glòries / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà l'estació de Glòries amb el DHub

Transport
Validació amb T-mobilitat / Foto: ATM

El bitllet senzill i el bitllet aeroport arriben a la T-mobilitat

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons