Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Rosa Alarcón: "Hem de Compartir Experiències Per Aprofitar La Tercera Revolució de La Mobilitat"
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
03.09.2021
Redacció

Rosa Alarcón: "Hem de compartir experiències per aprofitar la tercera revolució de la mobilitat"

Imatge
Rosa Alarcón en la gravació del vídeo de promoció de l'IMC / Foto: TMB
Rosa Alarcón en la gravació del vídeo de promoció de l'IMC / Foto: TMB
< >Rosa Alarcón en la gravació del vídeo de promoció de l'IMC / Foto: TMB
Rosa Alarcón en la gravació del vídeo de promoció de l'IMC / Foto: TMB

La presidenta de TMB subratlla la importància i la utilitat del nou International Mobility Congress, que se celebrarà els dies 21 i 22 de setembre amb seu a Sitges.

TMB és un dels organitzadors de l'International Mobility Congress (IMC), el nou referent per al debat sobre mobilitat pública que se celebrarà els dies 21 i 22 de setembre a Sitges amb la participació de 800 professionals del sector. Rosa Alarcón, presidenta de TMB i regidora de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona, subratlla en un vídeo de promoció de l'IMC el valor d'aquest tipus d'esdeveniments internacionals: "Estem en la tercera revolució de la mobilitat, que ens ha de portar cap a una mobilitat més sostenible, i per això necessitem per força compartir experiències".

La cita d'aquest setembre serà una oportunitat per contrastar l'estratègia de Barcelona i la seva àrea metropolitana cap a una mobilitat sostenible, en la qual juga un paper central el transport públic. "Per això estem avançant en dues línies molt importants que són la transformació energètica i la transformació digital del transport públic", explica.

Alarcón fa èmfasi en el paper de Catalunya i Barcelona com a punt de trobada de les tendències més avançades en mobilitat, ja que el nou IMC se suma al Tomorrow Mobilty World Congress, que tindrà lloc al novembre, i el 2023 s'hi afegirà el Global Public Transport Summit, l'esdeveniment més rellevant a nivell mundial dins del sector del transport públic, organitzat per la Unió Internacional del Transport Públic (UITP).

Darrera modificació
03.09.2021
Tema
Empresa
  • InstitucionsAltresTMBAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • L'International Mobility Congress, nou referent per al debat sobre mobilitat pública

Contingut relacionat

Inauguració de l'exposició de trens pel centenari del metro.

Els trens històrics restaurats ja es poden visitar a l’exposició ‘Els trens del centenari. El patrimoni ferroviari del metro de Barcelona’

Empresa
Imatge
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la seva ponència inaugural al COMET 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Barcelona, seu de la trobada de COMET, la comunitat internacional de metros

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la presentació de la campanya 'Mou-te pel càncer infantil i acompanya'ns' de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB presenta la causa solidària escollida per la plantilla aquest any: el càncer infantil

Empresa
Imatge
L'estand de TMB al Tomorrow Mobility 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB explica la seva aposta per la mobilitat sostenible en l'edició 2025 del Tomorrow Mobility World Congress

Empresa

Últimes notícies

Les dones són les grans protagonistes de la ja tradicional prova esportiva / Foto: Web Cursa de la Dona

Afectacions a les línies d’autobusos per la Cursa de les Dones de Barcelona 2025

Transport
Barcelona Christmas Tour

El Barcelona Christmas Tour torna amb la ruta nocturna per descobrir la il·luminació de Nadal

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 15 de novembre (Barça – Madrid de Lliga F)

Transport
Imatge
Cursa Nocturna pels túnels del metro . /M.A. Cuartero (TMB)

Les millors imatges per reviure la cursa nocturna del centenari pels túnels del metro

Societat
Gallery

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons