Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. La Plantilla de TMB Decidirà Com Ha de Ser El Nou Vestuari
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.02.2022
Redacció

La plantilla de TMB decidirà com ha de ser el nou vestuari

Imatge
Il·lustració sobre l'enquesta en curs entre els empleats
Il·lustració sobre l'enquesta en curs entre els empleats
< >Il·lustració sobre l'enquesta en curs entre els empleats

Comença un procés de participació interna, a través d’una enquesta, perquè els empleats que porten uniforme puguin opinar sobre les característiques de la seva roba de treball abans que es confeccioni.

Coincidint amb la celebració del centenari de la xarxa d’autobusos, aquest any, i del metro, l’any 2024, TMB es proposa impulsar la renovació de la uniformitat de la plantilla per fer-la més còmoda, funcional i adequada a les necessitats del servei. I perquè respongui a la realitat de les persones que l’han de portar, s’ha obert una consulta telemàtica en què durant dues setmanes els mateixos empleats poden especificar com els agradaria que es dissenyés.

La uniformitat de la plantilla és un factor central de la identitat de TMB. Ha de ser, per tant, de fàcil reconeixement per part de tothom i transmetre alhora la imatge d’una empresa pública moderna i sostenible que presta un servei de transport públic de la màxima qualitat.

Els resultats de la consulta permetran conèixer les necessitats i preferències respecte al vestuari dels diferents col·lectius uniformats per tal d'incloure-les als requisits de la futura licitació en què se seleccionarà el fabricant de les peces.

La previsió és que a finals d'aquest any es faci pública l'empresa guanyadora del contracte i la proposta de nous dissenys dels diferents vestuaris. La producció i distribució dels nous uniformes es preveu per a l’any 2024.

Darrera modificació
09.02.2022
Tema
Empresa
  • ConceptesLaboralParticipacióInstitucionsTMBAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

El grup impulsor del Museu del Transport Públic es posa en marxa / Foto: Ajuntament de Barcelona

Constituït el grup impulsor del Museu del Transport Públic promogut per TMB i l’Ajuntament de Barcelona

Empresa
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en un moment de l'acte de presentació del Mou-te 2026 al metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La plantilla de TMB escull la prevenció del suïcidi com a causa solidària

Empresa
El nou lema corporatiu de TMB, 'A prop de tot' / Imatge: TMB

TMB estrena un nou lema corporatiu: 'A prop de tot'

Empresa
Logotip de TMB

TMB convoca 450 places per ampliar la borsa de personal de metro i bus per a l’estiu del 2027

Empresa

Últimes notícies

Imatge de l'exposició de busos clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: TMB

El Passeig de Gràcia es converteix per primer cop en el gran aparador de la història de l’autobús a Barcelona

Cultura i Oci
La Cursa de la Mercè 2024 se celebra diumenge 29 de setembre / Foto: Web Cursa de la Mercè

Afectacions a les línies d’autobusos per la Cursa de la Mercè 2026

Transport
Imatge
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB

Impuls de l'AMBici amb noves promocions durant la Setmana de la Mobilitat

Transport
Imatge
Serveis solidaris de bus. /Foto: TMB

Els conductors solidaris de TMB faciliten la mobilitat durant la primera trobada esportiva de centres de rehabilitació funcional

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons