Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Nou estacions s'estan equipant per a la recollida de paquets
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
21.10.2015
Redacció

Nou estacions s'estan equipant per a la recollida de paquets

Imatge
El president de Correos, Javier Cuesta, junt amb el conseller delegat de TMB, Enric Cañas, estrenant el terminal CityPaq de Passeig de Gràcia L2 / Pep Herrero
El president de Correos, Javier Cuesta, junt amb el conseller delegat de TMB, Enric Cañas, estrenant el terminal CityPaq de Passeig de Gràcia L2 / Pep Herrero
< >El president de Correos, Javier Cuesta, junt amb el conseller delegat de TMB, Enric Cañas, estrenant el terminal CityPaq de Passeig de Gràcia L2 / Pep Herrero
El president de Correos, Javier Cuesta, junt amb el conseller delegat de TMB, Enric Cañas, estrenant el terminal CityPaq de Passeig de Gràcia L2 / Pep Herrero

Les estacions de metro de Passeig de Gràcia i Palau Reial són les primeres a comptar amb innovadors terminals Citypaq d'entrega automàtica de paquets mitjançant un codi de recollida, instal·lats per Correos.

El conseller delegat de TMB, Enric Cañas Alonso, i el president de Correos, Javier Cuesta Nuin, han estrenat avui a l'estació de metro de Passeig de Gràcia un dels innovadors terminals de lliurament automàtic de paqueteria denominats CityPaq. L'estació de Palau Reial (L3) també disposa des d'avui d'aquest nou servei. La resta de terminals, fins a nou, s'instal·laran a les estacions de Fondo (L1), Horta (L5), Universitat (L1 i L2), Arc de Triomf (L1), Clot (L1), Santa Coloma (L1) i Alfons X (L4).

Aquests terminals d'entrega ofereixen als usuaris la possibilitat de tenir accés als paquets durant les hores d'obertura de les estacions els set dies de la setmana. Els terminals disposen de fins a 80 compartiments de diferents mides, aptes per a paquets de diferents volums, i a més compten amb tots els requisits de seguretat i estan adaptats per a l'ús de persones amb mobilitat reduïda.

Alguns grans avantatges d'aquest servei són que ofereix als usuaris una disponibilitat horària més gran per recollir les compres, així com més privacitat, un accés més fàcil i un funcionament senzill.

Les empreses públiques TMB i Correos s'han unit en aquest projecte pioner a tot l'Estat per facilitar així la vida als seus usuaris. Això fa augmentar la seva proposta de valor en una aposta clara per la innovació i l'impuls del comerç electrònic a Espanya. A més, l'acord amb Correos, previ concurs públic, s'inscriu en el desenvolupament del pla de promoció comercial de TMB, que busca diversificar les línies de negoci per obtenir ingressos complementaris i disminuir les necessitats de finançament per la via de les tarifes i les subvencions.

Darrera modificació
21.12.2015
Tema
Empresa
  • Altres temesEmpresaConceptesComercialitzacióInfraestructuraEstacióInstitucionsAltresTMBLlocsAlfons XArc de TriomfClotFondoHortaPalau ReialPasseig de GràciaSanta ColomaUniversitatAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

El conseller delegat de TMB, Gerardo Lertxundi; el director de l'àrea de màrqueting de TMB, Joaquim Balsera; i directius de l'empresa Global / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB adjudica la cessió dels espais publicitaris de la xarxa de metro per als pròxims vuit anys

Empresa
Imatge
Dia contra les violències masclistes 2023

TMB reafirma el seu compromís contra la violència masclista

Empresa
Imatge
Foto de grup de l'acte de cloenda / Foto:  P. Herrero (TMB)

Finalitza la primera edició del programa de mentoring femení de TMB

Empresa
Imatge
La nova versió de l'app amb 6 idiomes. /Foto: TMB

L’aplicació de l’Hola Barcelona estrena una nova versió que incorpora més opcions idiomàtiques

Empresa

Últimes notícies

Imatge
El gran mural amb motiu del Dia mundial de la discapacitat que es pot veure a Arc de Triomf L1 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Fotografies al metro amb motiu del Dia Internacional de les persones amb discapacitat

Societat
Gallery
Imatge
Raquel Díaz Caro durant l'entrevista a Onda Cero. /Foto: TMB

Les propostes de TMB en matèria de RSC, presents al programa Lideratges d'Onda Cero

En xarxa
Third-party content
Imatge de la nova TMBApp. /Foto: TMB

TMB posa en marxa una nova app que integra més opcions de mobilitat sostenible

Transport
Imatge
Cartell commemoratiu del Dia Mundial de la Sida 2023 / Imatge: Agència de Salut Pública de Catalunya

TMB se suma al manifest conjunt que commemora el Dia Mundial de la Sida 2023

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons