Header Top menu
L’emergència sanitària encapçala els temes més vistos del portal TMB Notícies l'any 2020
El 22 de desembre del 2015, TMB estrenava un aparador digital de la vida de la companyia: el web TMB Notícies. Al llarg d'aquests cinc anys, s'hi han publicat més de 3.000 peces informatives.
Si la Covid-19 ha condicionat tot el nostre dia a dia, no podia ser diferent en el cas de la mobilitat i de tot allò relacionat amb TMB. Dels cinc continguts més vistos del portal TMB Notícies al llarg del 2020, quatre estan directament relacionats amb la pandèmia.
Al llarg del 2020, ens heu visitat gairebé 237.000 vegades i heu escollit mirar 395.000 pàgines, 1,67 per sessió. Del mig miler d'articles apareguts, només un entre els cinc primers tracta un tema diferent al coronavirus: la peça sobre l’adquisició de 105 nous autobusos (es va publicar el 5 de març i va rebre 3.200 visites).
La notícia més llegida (més de 4.500 vegades), publicada un dia abans que es decretés l'estat d'alarma, tractava sobre les mesures per compatibilitzar el funcionament del transport públic amb l'emergència sanitària. En segon lloc, amb 4.200 visites, hi figura la informació sobre els punts de repartiment de mascaretes higièniques a les xarxes de TMB.
I en tercera i cinquena posició, respectivament, van situar-se les lectures de la informació sobre la suspensió temporal del pagament a les xarxes de metro i bus (més de 4.000 visites) i la suspensió del servei continuat de metro la matinada dels dissabtes (3.150 lectures).
Cinc anys informant sobre el transport públic
El portal TMB Notícies va obrir portes (digitals) el 22 de desembre del 2015. Des de llavors, hem publicat més de 3.000 continguts, amb formats diversos (articles, notes de premsa, foto o videonotícies, peces amb temàtiques amb origen a les xarxes socials, etcètera) i temàtiques relacionades amb els projectes de la companyia, els avenços tecnològics o el dia a dia del servei a les xarxes operades per TMB a Barcelona i la seva àrea metropolitana.
El 2020, un 29% dels usuaris hi ha arribat des dels butlletins que enviem als subscriptors, un 26% a través d’alguna de les nostres xarxes socials corporatives (com Twitter, Facebook o LinkedIn) i un 22% a través de les cerques a Google, a banda d'altres fonts d'origen.
Per estar al dia de la nostra actualitat i de la del transport públic, podeu seguir alguna de les nostres xarxes socials o bé fer una subscripció al butlletí setmanal.