Header Top menu
Els grans consumidors aposten per un model energètic més responsable i sostenible
L'Associació de Grans Consumidors d'Energia Elèctrica del Sector Serveis, GranCEESS, que engloba els consumidors més importants del país, entre els quals hi ha TMB, ha elegit els membres de la seva nova junta directiva i ha definit els passos que cal seguir el 2018 amb l'objectiu de millorar la seva presència institucional.
A l'assemblea general extraordinària, celebrada el 13 de desembre, s'ha nomenat com a president Miguel Nieto Menor, director general de desenvolupament de negoci corporatiu d'Adif, i s'han adoptat acords per implantar una nova estratègia en el funcionament de l'associació, amb l'objectiu de promoure'n la presència institucional, ampliar el seu arc associatiu i disposar d'eines més eficaces que afavoreixin la defensa dels interessos d'aquest important col·lectiu empresarial i que contribueixin al benefici social.
La vicepresidència de l'associació serà assumida per Roger Pérez Domènech, director d'energies i comunicacions del Grup El Corte Inglés.
En aquesta nova etapa, que es planteja més participativa i activa, s'obren possibilitats de gran interès, partint del fet que a GranCEESS hi ha una especial vinculació amb el client i l'ocupació, cosa que acredita que les seves iniciatives tinguin una influència social que demana especial atenció, tot això en el marc d'avançar cap a un model de consum energètic més responsable i sostenible.
GranCEESS es va crear com a associació el 1996 amb l'objectiu fonamental de defensar els interessos dels seus associats en el camp del subministrament, les tarifes elèctriques i les relacions contractuals davant els òrgans de l'Administració i les empreses elèctriques.
Més informació al web de l'associació.