Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Els Grans Consumidors Aposten Per Un Model Energètic Més Responsable i Sostenible
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.12.2017
Redacció

Els grans consumidors aposten per un model energètic més responsable i sostenible

Imatge
Línies elèctriques d'alta tensió / Foto: Visual Hunt
Línies elèctriques d'alta tensió / Foto: Visual Hunt
< >Línies elèctriques d'alta tensió / Foto: Visual Hunt
Línies elèctriques d'alta tensió / Foto: Visual Hunt

L'Associació de Grans Consumidors d'Energia Elèctrica del Sector Serveis, GranCEESS, que engloba els consumidors més importants del país, entre els quals hi ha TMB, ha elegit els membres de la seva nova junta directiva i ha definit els passos que cal seguir el 2018 amb l'objectiu de millorar la seva presència institucional.

A l'assemblea general extraordinària, celebrada el 13 de desembre, s'ha nomenat com a president Miguel Nieto Menor, director general de desenvolupament de negoci corporatiu d'Adif, i s'han adoptat acords per implantar una nova estratègia en el funcionament de l'associació, amb l'objectiu de promoure'n la presència institucional, ampliar el seu arc associatiu i disposar d'eines més eficaces que afavoreixin la defensa dels interessos d'aquest important col·lectiu empresarial i que contribueixin al benefici social.

La vicepresidència de l'associació serà assumida per Roger Pérez Domènech, director d'energies i comunicacions del Grup El Corte Inglés.

En aquesta nova etapa, que es planteja més participativa i activa, s'obren possibilitats de gran interès, partint del fet que a GranCEESS hi ha una especial vinculació amb el client i l'ocupació, cosa que acredita que les seves iniciatives tinguin una influència social que demana especial atenció, tot això en el marc d'avançar cap a un model de consum energètic més responsable i sostenible.

GranCEESS es va crear com a associació el 1996 amb l'objectiu fonamental de defensar els interessos dels seus associats en el camp del subministrament, les tarifes elèctriques i les relacions contractuals davant els òrgans de l'Administració i les empreses elèctriques.

Més informació al web de l'associació.

Darrera modificació
20.12.2017
Tema
Empresa
  • ConceptesEnergiaInstitucionsAltresTMBAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Foto de grup de l'acte / Foto: Miguel Ángel Cuartero

La campanya “Senyal d’ajuda” arriba a la xarxa de metro i bus de TMB

Empresa
Inauguració exposició trens centenari del metro

Els trens històrics restaurats ja es poden visitar a l’exposició ‘Els trens del centenari. El patrimoni ferroviari del metro de Barcelona’

Empresa
Imatge
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la seva ponència inaugural al COMET 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Barcelona, seu de la trobada de COMET, la comunitat internacional de metros

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la presentació de la campanya 'Mou-te pel càncer infantil i acompanya'ns' de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB presenta la causa solidària escollida per la plantilla aquest any: el càncer infantil

Empresa

Últimes notícies

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts d’Antonio Orozco al Palau Sant Jordi

Transport
Llums de Nadal a Barcelona / Foto: TMB

El transport públic de TMB, a punt per al Nadal 2025

Transport
Imatge
Maria Isabel López, conductora de bus de TMB, als estudis d'Onda Cero / Foto: TMB

Maria Isabel López, conductora de bus, explica com és el seu dia a dia, a Onda Cero

Societat
Third-party content
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Anuel AA al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons