Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Finalitza La Primera Edició del Programa de Mentoring Femení de TMB
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
23.11.2023
Laura Martínez

Finalitza la primera edició del programa de mentoring femení de TMB

Imatge
Foto de grup de l'acte de cloenda / Foto:  P. Herrero (TMB)
Foto de grup de l'acte de cloenda / Foto: P. Herrero (TMB)
< >Foto de grup de l'acte de cloenda / Foto: P. Herrero (TMB)

El Palau de la Música va acollir la jornada de cloenda d’aquest programa, que ha permès la interrelació entre les figures de mentores i mentorades per compartir experiències i coneixements amb l'objectiu de potenciar el talent femení de l'empresa.

Ahir, més de 70 dones professionals de TMB es van reunir al Palau de la Música per fer balanç d'aquest programa de mentoria femení i que s'ha dut a terme durant nou mesos amb el lema "Compartir és Aprendre".

El conseller delegat de TMB, Gerardo Lertxundi, va obrir la jornada, mentre que la presidenta, Laia Bonet, va ser l'encarregada de tancar-la. L'acte va comptar també amb les intervencions de dues dones amb trajectòries destacades i referents al món professional i empresarial: Joana Amat Amigó (empresària, presidenta de l’Associació COPERSONA i de FIDEM - Fundació Internacional de la Dona Emprenedora) i Imma Marín Santiago (fundadora i presidenta de MARINVA).

Imatge
Un moment de la intervenció Joana Amat i Imma Marín / Foto:  P. Herrero (TMB)


Aquest programa pretén ajudar les dones a desenvolupar les seves habilitats mitjançant la metodologia de la mentoria, a partir de conèixer quins són els punts forts i desenvolupar-los, afavorir l'empoderament, el networking i contribuir al fet que hi hagi igualtat en les opcions de creixement professional a TMB, on la fita final és assolir, amb el suport desinteressat d’altres companyes, millores personals i professionals.

Les dones a TMB

El conseller delegat de TMB, Gerardo Lertxundi, va destacar que “les dones són majoria en l’ús del transport públic, així que la seva mobilitat és més sostenible i millor per al planeta i per a les persones”. Va assenyalar aquesta circumstància com a “una raó més perquè TMB vulgui continuar avançant en la presència de dones a la companyia”, un percentatge que ara supera el 20%.

Imatge
Un moment de la intervenció del conseller delegat, Gerardo Lertxundi / Foto:  P. Herrero (TMB)


Per la seva banda, la presidenta de TMB, Laia Bonet, va fer èmfasi en el fet que TMB continua tenint un repte important per apropar-se cada vegada més a la societat a la qual dona servei amb eines com el mentoring, en una aposta ferma pel talent de les dones en tasques històricament masculinitzades i que "la presència real de dones en qualsevol àmbit professional ha d'anar més enllà de les xifres".

Imatge
Un moment de la intervenció de la presidenta de TMB, Laia Bonet / Foto:  P. Herrero (TMB)


Què és el Mentoring?

El Mentoring és un procés mitjançant el qual una persona amb més experiència (el mentor), en una àrea o àrees determinada, ensenya, aconsella, guia i ajuda a una altra professional (mentee) en el seu desenvolupament personal i professional, assessorant-lo i invertint temps, energia i coneixements. 

Darrera modificació
23.11.2023
Tema
Empresa
  • Altres temesSocietatConceptesFormacióParticipacióRSCInstitucionsTMBAnys2023
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
El grup impulsor del Museu del Transport Públic es posa en marxa / Foto: Ajuntament de Barcelona

Constituït el grup impulsor del Museu del Transport Públic promogut per TMB i l’Ajuntament de Barcelona

Empresa
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en un moment de l'acte de presentació del Mou-te 2026 al metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La plantilla de TMB escull la prevenció del suïcidi com a causa solidària

Empresa
El nou lema corporatiu de TMB, 'A prop de tot' / Imatge: TMB

TMB estrena un nou lema corporatiu: 'A prop de tot'

Empresa

Últimes notícies

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per als concerts d’Oques Grasses a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert del grup Hombres G al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Exposició "Retrats amb història: grans persones grans de TMB" / Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB s'adhereix el Dia Internacional de la Gent Gran connectant generacions a través del transport públic

Societat
La mostra dels negatius sobre vidre es pot veure a l'Espai Mercè Sala durant tot el mes d'octubre / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Fotografies singulars repassen la història dels transports públics de Barcelona, a l’Espai Mercè Sala del metro

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons