Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Els comitès tècnics i la 21a conferència d’Alamys es reuneixen a Màlaga
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
03.06.2016
Redacció

Els comitès tècnics i la 21a conferència d’Alamys es reuneixen a Màlaga

Imatge
Cartell de la conferència d'Alamys que tindrà lloc a Màlaga
Cartell de la conferència d'Alamys que tindrà lloc a Màlaga
< >Cartell de la conferència d'Alamys que tindrà lloc a Màlaga
Cartell de la conferència d'Alamys que tindrà lloc a Màlaga

Del 5 al 9 de juny els metros de l’àmbit llatinoamericà posaran en comú experiències de metros lleugers, seguretat ferroviària, atenció a l’usuari i manteniment, entre d’altres aspectes de l’operació.

Amb les reunions preliminars i del comitè de direcció, aquest cap de setmana comença a Màlaga la 21a conferència internacional i reunió de comitès tècnics de l'Asociación Latinoamericana de Metros y Subterráneosn (Alamys), sota la presidència de Mercedes Vidal, presidenta de TMB.  La trobada, sota el lema genèric El metro lleuger com a oportunitat de transformació urbana, s’allargarà fins al 9 de juny, dijous vinent.

A més d’exercir la presidència, la delegació de TMB participarà en els treballs de la conferència aportant una ponència sobre la contrastada política de seguretat ferroviària de Metro de Barcelona, en la sessió dedicada a certificacions de seguretat.

A més, dins dels comitès tècnics, directius de TMB faran presentacions sobre la informació i l’atenció al client en l’era digital, els canals de comunicació creats per la companyia, la tarifació social a TMB, i en les sessions conjuntes dels comitès exposaran l’experiència del sistema CBTC (control de trens basat en comuniacions) i els resultats d’una enquesta sobre indicadors de gestió.

TMB és membre actiu d'Alamys i dels diferents comitès i òrgans, i des del 2013 n'exerceix la presidència —actualment en la persona de Mercedes Vidal—, mandat renovat per dos anys més en l'assemblea de Lima del 2015. Alamys es va crear l'any 1986 amb l'objectiu de facilitar l'intercanvi d'experiències i tecnologies entre els països de Llatinoamèrica i de la península Ibèrica pel que fa al transport urbà ferroviari. Avui compta amb 39 membres principals (operadors en l'àmbit dels ferrocarrils metropolitans), 43 membres adherents (empreses proveïdores d'equips i instal·lacions, constructores i consultores) i 4 membres honoraris.

Darrera modificació
03.06.2016
Tema
Empresa
  • ConceptesInnovacióInstitucionsAltresTMBAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Un moment de la primera visita a Correus oberta al públic / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’‘estació fantasma’ de Correus

Empresa
Imatge
Interior del nou bus d'hidrogen articulat. /Foto: M. A. Cuartero (TMB)

TMB adjudica el manteniment de la climatització de la seva flota d’autobusos a Frigicoll

Empresa
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa

Últimes notícies

Retolació lateral d'un autobús elèctric de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB compra 19 autobusos elèctrics que incrementen la seva flota de zero emissions

Transport
Imatge
Detall de la portada del número 33 de la revista 'Monogràfic' de 'MobiliCat' dedicada al Centenari de metro / Imatge: MobiliCat

El Centenari de Metro, protagonista del suplement de la revista especialitzada MobiliCat

En xarxa
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als tres concerts de Lady Gaga al Palau Sant Jordi

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Pecos al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons