Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. El Catalunya Bus Turístic rep el certificat d'excel·lència de TripAdvisor
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
05.12.2018
Carme Becerra

El Catalunya Bus Turístic rep el certificat d'excel·lència de TripAdvisor

Imatge
El Catalunya Bus Turístic visita alguns dels punts emblemàtics del territori / Foto: TMB
El Catalunya Bus Turístic visita alguns dels punts emblemàtics del territori / Foto: TMB
< >El Catalunya Bus Turístic visita alguns dels punts emblemàtics del territori / Foto: TMB
El Catalunya Bus Turístic visita alguns dels punts emblemàtics del territori / Foto: TMB

El Catalunya Bus Turístic ha obtingut un certificat d'excel·lència TripAdvisor 2018. El guardó, que premia la qualitat del servei, es concedeix als negocis que reben opinions molt favorables dels usuaris a través del web de viatges.

El conegut web TripAdvisor concedeix els certificats d'excel·lència (que només obtenen un de cada deu negocis, aproximadament) en funció de les bones opinions que deixen els usuaris a la pàgina. En concret, s'ha d'haver mantingut una puntuació mínima general de quatre punts (d'un màxim possible de cinc) al llarg del darrer any. Per donar aquest reconeixement es valora tant la quantitat com la qualitat de les opinions. En la pàgina del Catalunya Bus Turístic a TripAdvisor es pot veure que la puntuació mitjana que atorguen els viatgers és d'un 4,5 sobre 5.

TripAdvisor és el lloc web de viatges més gran del món. Conté més de 700 milions d'opinions i comentaris entorn a més de 8 milions de serveis relacionats amb el turisme. Permet escollir opcions basant-se en les experiències prèvies d'altres persones. Quant al Catalunya Bus Turístic, és un servei que ofereix excursions a llocs emblemàtics del territori als visitants de Barcelona. Es va posar en marxa el 2003, fruit de la col·laboració entre TMB i altres empreses líders en el sector turístic i del transport de viatgers.

En l'actualitat, el Catalunya Bus Turístic proposa vuit possibles excursions, que sumen 22 llocs d'interès repartits per Catalunya. Entre altres, el Teatre-Museu Dalí, la muntanya de Montserrat, la Vall de Núria o la Colònia Güell.

Darrera modificació
11.12.2018
Tema
Empresa
  • Altres temesTransportConceptesQualitatInstitucionsAltres operadorsTMBServeiTransport d'OciAnys2018
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El Bus Turístic renova el certificat d'excel·lència de TripAdvisor

Contingut relacionat

Imatge
Influencers i #TMBTikTokers ahir al Telefèric / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB presenta el seu perfil oficial a TikTok

Empresa
Imatge
Els participants del grup de treball de Transport per Cable de la UITP en la visita al Telefèric de Montjuïc / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB s'incorpora a la comissió de Transport per Cable de la UITP

Empresa
Imatge
La delegació iberoamericana del Banc Mundial a les instal·lacions de Triangle de TMB / Foto: Edu Pedrocchi (TMB)

Representants del Banc Mundial visiten TMB, com a operador referent en accessibilitat

Empresa
Imatge
Reconeixement durant l'apagada. /Foto: TMB

Barcelona reconeix a TMB per la seva tasca durant l'apagada energètica

Empresa

Últimes notícies

Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Cano al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Reunió del comité d'accessibilitat universal de TMB. /Foto: TMB

TMB analitza l’impacte del nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya

Transport
Imatge
L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico

Esther Marín, agent d'atenció al client a l'L2, explica a El Periódico la seva vivència durant l'apagada

En xarxa
Third-party content

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons