Redacció

La campanya de la Karma guanya un Laus de plata en els premis del disseny gràfic

El personatge creat per Juan Díaz-Faes per a l'agència BUM i TMB porta des del 2017 donat missatges contra el frau i a favor de la bona convivència al transport públic.

L'Associació de Dissenyadors Gràfics del Foment de les Arts Decoratives (ADG-FAD) ha premiat amb un Laus de plata la campanya de la Karma, de TMB i l'agència BUM, en la modalitat de publicitat exterior.

TMB va llançar a començaments del 2017 una campanya de llarg recorregut per afavorir el respecte i la convivència a les xarxes de metro i autobusos. La protagonitza un personatge, la Karma, que corregeix les infraccions i els comportaments incorrectes i aplaudeix els viatgers que fan un bon ús dels vehicles i les instal·lacions.

Des d'aleshores el personatge ha difós els seus consells i advertiments a l'interior dels trens i els autobusos, en els suports propis de l'empresa i a les xarxes socials, on ha desacreditat les persones que cometen frau, s'eixarranquen, posen els peus sobre els seients o s'acosten massa a la vora de les andanes, entre d'altres comportaments desaconsellables. A partir del personatge creat per l'il·lustrador Juan Díaz-Faes, un ampli equip artístic ha treballat les situacions i els missatges perquè la campanya fos assertiva i cridés l'atenció.

Els premis Laus són els guardons més importants que s'atorguen a Espanya en l'àmbit del disseny gràfic. i la comunicació visual.

Darrera modificació: 
20.06.2018
Tema: 

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Últimes notícies