Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Bon Karma Per Als Que Viatgen Amb Respecte Per Tothom
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
01.03.2017
Redacció

Bon karma per als que viatgen amb respecte per tothom

Imatge
Fragment del cartell publicitari sobre la necessitat de respectar els seients reservats
Fragment del cartell publicitari sobre la necessitat de respectar els seients reservats
< >Fragment del cartell publicitari sobre la necessitat de respectar els seients reservats
Fragment del cartell publicitari sobre la necessitat de respectar els seients reservats

La campanya de TMB per promoure el bon ús del transport públic entra en una nova fase a partir d'avui. Es veuran nous missatges perquè la convivència i el seny s'imposin.

Continua el desenvolupament de la campanya de TMB per promoure la utilització del transport públic i el respecte i la convivència entre els usuaris del metro i els autobusos. Des d'avui trobarem Karma en nous escenaris: plafons lluminosos a la xarxa de metro, vinils als seients reservats dels trens i cartells a l'interior i l'exterior dels autobusos.

En els plafons publicitaris del metro veurem cinc situacions en què el karma està en joc, se'n pot guanyar del bo o del dolent: viatjar validant correctament el bitllet, cedir els seients reservats a persones que necessiten atenció especial, seure sense ocupar ni embrutar els altres seients, escoltar música sense molestar els veïns i mantenir-se lluny de les vies en les andanes del metro.

Aprofitem per deixar-vos un enllaç a l'entrevista que el programa La tarda de Barcelona, de Betevé Ràdio, va dedicar a la campanya el dia 23 de febrer.

Viatja amb Karma! Escolta l'entrevista de @beteve91fm que dona les claus de la campanya a #metrobcn i #busbcn https://t.co/DHD9dbFEdV pic.twitter.com/6rAN0J0L3C

— TMB (@TMB_Barcelona) 28 de febrer de 2017
Darrera modificació
01.03.2017
Tema
Empresa
  • ConceptesCivismeComunicacióInstitucionsTMBAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB llança una campanya per afavorir el respecte i la convivència a les xarxes de metro i autobusos

Contingut relacionat

Mural de TMB i Eurofirms a l'estació d'Arc de Triomf (L1) / Pep Herrero

Doble acció de TMB per unir esforços per sensibilitzar sobre el civisme i la inclusió laboral de les persones amb discapacitat

Empresa
Foto de grup de l'acte / Foto: Miguel Ángel Cuartero

La campanya “Senyal d’ajuda” arriba a la xarxa de metro i bus de TMB

Empresa
Inauguració exposició trens centenari del metro

Els trens històrics restaurats ja es poden visitar a l’exposició ‘Els trens del centenari. El patrimoni ferroviari del metro de Barcelona’

Empresa
Imatge
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la seva ponència inaugural al COMET 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Barcelona, seu de la trobada de COMET, la comunitat internacional de metros

Empresa

Últimes notícies

Imatge
Estació de Mont San Angelo. /Foto: REGIONE CAMPANIA

El metro de Nàpols torna a situar una estació als llibres d’art

En xarxa
Ciutadella Vila Olímpica. /Foto: TMB

L’estació de Ciutadella / Vila Olímpica de l’L4 del metro estrena tres nous ascensors i ja és totalment accessible

Transport
Dos tècnics de TMB netejant un tren a l'àrea de rentat de grafitis / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El vandalisme ferroviari provoca una despesa de gairebé 6 milions d’euros des de 2020 i va afectar més de 350 trens al 2024

Transport
Imatge
Detall del cartell del departament de Salut que commemora el Dia mundial de la sida 2025 / Imatge: Dept. Salut

TMB se suma un any més al manifest que commemora el Dia mundial de la Sida

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons