Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Viatges gratuïts i descomptes al Telefèric en els 'Rasca de Nadal' que promou l'Ajuntament
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
10.12.2020
Marta Espinosa

Viatges gratuïts i descomptes al Telefèric en els 'Rasca de Nadal' que promou l'Ajuntament

Imatge
Panoràmica des del recorregut del Telefèric / Foto: Pep Herrero (TMB)
Panoràmica des del recorregut del Telefèric / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Panoràmica des del recorregut del Telefèric / Foto: Pep Herrero (TMB)
Panoràmica des del recorregut del Telefèric / Foto: Pep Herrero (TMB)

La iniciativa 'Rasca de Nadal del comerç de Barcelona', que lideren el comerç de proximitat i els mercats, repartirà 600.000 targetes regal entre els compradors. N'hi ha 20.432 que contenen premi. 

En aquest Nadal atípic, els comerços i mercats de la ciutat han preparat, amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona, la campanya 'Rasca de Nadal del comerç de Barcelona', que consisteix en el repartiment de 600.000 targetes regal per impulsar les compres al comerç de proximitat de la ciutat. La iniciativa vol ser un acte de reconeixement a la clientela habitual dels establiments de barri.

TMB se suma a aquesta iniciativa nadalenca oferint viatges a bord del Telefèric de Montjuïc. Concretament, el transport per cable posa a disposició dels guanyadors 1.000 descomptes del 50% en bitllets d'anada i tornada (vàlid màxim per a 4 persones) i 100 invitacions per a 2 persones. Només cal guardar el rasca premiat i entregar-lo a la taquilla del mateix Telefèric; allà s'aplicarà la promoció que indiqui la targeta (la invitació o el descompte). La promoció és vàlida fins al 31 de juliol del 2021. 

De les 600.000 targetes regal repartides de manera equitativa per tota la ciutat, n'hi ha 20.432 que contenen un premi per gaudir del sector cultural, esportiu, de la restauració o del lleure de Barcelona. Alhora, totes les targetes regal inclouran un codi per descarregar la cançó de Nadal de Barcelona, de la cantant i compositora Paula Valls. 

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInstitucionsAjuntamentTMBLlocsMontjuïcParc de MontjuïcServeiTelefèricTransport d'OciAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
El cantant Lildami actuant al metro de Barcelona en el marc del festival Maleducats / Foto: Pep Herrero (TMB)

Lildami sorprèn els usuaris del metro amb un petit concert amb cançons del seu nou disc

Cultura i Oci
Imatge
Moment de la visita institucional a l'exposició 'Maria Canals, un Concurs amb ànima' a l'Espai Mercè Sala / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Exposició commemorativa al metro dedicada al Concurs Internacional de piano Maria Canals

Cultura i Oci
Imatge
Llibre de 'La dona treballadora al Metro de Barcelona' / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Per la diada de Sant Jordi gaudeix dels llibres del Centenari del Metro

Cultura i Oci
Dos membres del JoTMBé juguen un partit de tenis virtual a l'estació de metro d'Universitat / Foto: Pep Herrero (TMB)

Un campionat virtual de tenis porta l’emoció del Barcelona Open Banc Sabadell - 72è Trofeu Conde de Godó al metro

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per a l'11 de maig (Barça – Madrid)

Transport
Imatge
Raquel Díaz Caro durant l'entrevista a Ràdio 4./Foto: TMB

La responsable de RSC de TMB presenta la cronoescalada del centenari a Ràdio 4

En xarxa
Third-party content
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa El Corte Inglés

Afectacions a les línies de bus per la Cursa El Corte Inglés

Transport
Línia V19. /Foto: Pep Herrero (TMB)

El reforç de la línia V19 els dissabtes i festius redueix en més d’un 40% les alarmes per acumulacions de passatge

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons