Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. La Guàrdia Urbana reconeix amb un guardó la tasca de l’equip de remolc de l’àrea de bus
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
26.10.2023
Redacció

La Guàrdia Urbana reconeix amb un guardó la tasca de l’equip de remolc de l’àrea de bus

Imatge
El personal de l'àrea de bus rep el reconeixement de la Guàrdia Urbana. /Foto: M.A. CUARTERO
El personal de l'àrea de bus rep el reconeixement de la Guàrdia Urbana. /Foto: M.A. CUARTERO
< >El personal de l'àrea de bus rep el reconeixement de la Guàrdia Urbana. /Foto: M.A. CUARTERO

La unitat central de trànsit del cos policial ha destacat la feina desenvolupada per la grua de TMB a l'hora de resoldre problemes de mobilitat general a les rondes

L’equip d’assistència mòbil i remolc de l’àrea de bus de Transports Metropolitans de Barcelona va rebre dimecres una placa de mans de la Guàrdia Urbana en reconeixement de la seva feina al servei de la mobilitat de la ciutat. La unitat central de trànsit d’aquest cos policial va voler així deixar constància del que aquest servei aporta a l'hora de minimitzar les possibles alteracions viàries que es produeixen sobretot a les Rondes de Barcelona.

La cerimònia d’entrega del guardó es va celebrar a l’auditori del Fòrum de la ciutat, emmarcat en la commemoració de la diada del cos de la Guàrdia Urbana i va estar encapçalada pel tercer tinent d’Alcaldia i director de l’àrea de Prevenció, Seguretat i convivència, Albert Batlle. Els encarregats de recollir el reconeixement per part de TMB i en nom de tota la seva àrea, van ser el responsable d’aquesta unitat d’assistència mòbil, Carlos Porcel, i el mecànic de línia i remolc, Sergio Roda.

Imatge
Carlos Porcel i Sergio Rueda recullen el guardó . /Foto: M.A. CUARTERO (TMB)
Carlos Porcel i Sergio Rueda recullen el guardó . /Foto: M.A. CUARTERO (TMB)
>Carlos Porcel i Sergio Rueda recullen el guardó . /Foto: M.A. CUARTERO (TMB)

 

La tasca de la grua de TMB

La Unitat Central de Trànsit de la Guàrdia Urbana és de coneixement general per la multitud de serveis assistencials que realitzen les seves patrulles a les Rondes de Barcelona. Les actuacions van dirigides entre d’altres a minimitzar les retencions i problemes que puguin sorgir amb els vehicles que hi circulen. I és en aquest àmbit que la tasca desenvolupada per la grua de TMB i l'equip d'assistència mecànica que l’acompanya, fa que moltes de les actuacions amb vehicles de PMA superior als 3500 kg o de dimensions per sobre de les habituals, hagin fet necessaria la seva activació. I és que tot i que el servei habitual de la grua de TMB està preparat, evidentment, per les contingències que puguin aparèixer a la resta de la ciutat relacionada amb els autobusos, es mostren també especialment rellevants a l'hora de remolcar aquests vehicles de grans dimensions. D'aquesta manera, quan la Guàrdia Urbana requereix els serveis de TMB, es posa en contacte amb el Centre de Control de Bus, que activa la grua per retirar els vehicles de gran tonatge que hagin pogut patir una incidència i que ocasionen un important problema de mobilitat a les Rondes.

La placa rebuda ahir per aquest equip de l’àrea de bus distingeix doncs l’aportació a la ciutat en matèria de seguretat i mobilitat d’aquesta àrea i és un reconeixement a la seva tasca diària i de col·laboració amb la Guàrdia Urbana i en especial a la seva Unitat Central de Trànsit a les Rondes de Barcelona. Cal destacar que durant la jornada d'ahir també es van fer entrega d’altres guardons i mèrits a entitats que col·laboren amb el cos policial.

Darrera modificació
27.10.2023
Tema
Cultura i Oci
  • InstitucionsAjuntamentTMBServeiBusAnys2023
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci
Imatge
L'andana de l'estació de Passeig de Gràcia va viatjar als anys 20 el dia del 100 aniversari del Metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

'El viatge al passat' de Passeig de Gràcia L3 amb motiu del Centenari, finalista a un premi

Cultura i Oci
Cartell de l'edició 2025 de La Nit dels Museus / Imatge: Ajuntament de Barcelona

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2025 i celebrarà una ‘jam session’ a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
Imatge
El cantant Lildami actuant al metro de Barcelona en el marc del festival Maleducats / Foto: Pep Herrero (TMB)

Lildami sorprèn els usuaris del metro amb un petit concert amb cançons del seu nou disc

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge
Influencers i #TMBTikTokers ahir al Telefèric / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB presenta el seu perfil oficial a TikTok

Empresa
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Cano al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Reunió del comité d'accessibilitat universal de TMB. /Foto: TMB

TMB analitza l’impacte del nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya

Transport
Imatge
L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico

Esther Marín, agent d'atenció al client a l'L2, explica a El Periódico la seva vivència durant l'apagada

En xarxa
Third-party content

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons