Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. La Responsable de RSC de TMB Presenta La Cronoescalada del Centenari a Ràdio 4
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
08.05.2025
Redacció

La responsable de RSC de TMB presenta la cronoescalada del centenari a Ràdio 4

Imatge
Raquel Díaz Caro durant l'entrevista a Ràdio 4./Foto: TMB
Raquel Díaz Caro durant l'entrevista a Ràdio 4./Foto: TMB
< >Raquel Díaz Caro durant l'entrevista a Ràdio 4./Foto: TMB

🏃‍♀️ La responsable de RSC de TMB, @rdiazcaro, ha participat al programa 'Més que esport' de @radio4_rne per presentar la #Cronoescalada d'aquest diumenge a #metrobcn. 
🤝Celebrem #100Anysmetro amb Mountain Challenge i amb la recaptació destinada a @AFANOC https://t.co/274TJxYpiT

— TMB (@TMB_Barcelona) May 8, 2025

🏃‍♀️ La responsable de RSC de TMB, @rdiazcaro, ha participat al programa 'Més que esport' de @radio4_rne per presentar la #Cronoescalada d'aquest diumenge a #metrobcn. 
🤝Celebrem #100Anysmetro amb Mountain Challenge i amb la recaptació destinada a @AFANOC https://t.co/274TJxYpiT

— TMB (@TMB_Barcelona) May 8, 2025

La responsable de RSC de TMB, Raquel Díaz Caro va estar present  al programa 'Més que esport' de Ràdio 4 per presentar la Crono Escalada del pròxim 18 de maig a l'estació el Coll i la Teixonera del metro de Barcelona. Aquest esdeveniment esportiu solidari ha estat organitzat conjuntament per la Fundació TMB i el Transperfect Mountain Challenge, en  favor de l'Afanoc (Associació Familiar i Amic de nenes, nenes i adolescents amb càncer. 

Díaz Caro, que ha estat acompanyada durant l'entrevista pel seu homònim a la Mountain Challenge, Aitor Medrano, ha repassat els detalls d'aquesta prova que es realitzarà a l'estació més profunda de tota la xarxa de metro de Barcelona. 

Podeu escoltar aquesta entrevista en aquest enllaç al web de Ràdio 4: https://www.rtve.es/play/audios/mes-que-esport/cronoescalada-centenari-tmb/16569379/

Darrera modificació
08.05.2025
Tema
En xarxa
  • ConceptesCulturalInstitucionsAltresTMBLlocsEl Coll La TeixoneraAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Marc Sánchez, tècnic d'adquisició de nova flota de TMB, entrevistat per Onda Cero a l'interior del minibús elèctric Yutong / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Onda Cero entrevista Marc Sánchez a bord del minibús elèctric que ha incorporat recentment TMB

En xarxa
Third-party content
Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
El primer dels nous trens que arriben per la nova línia de Sidney /Foto: SIDNEY METRO

El metro de Sidney rep el primer dels 12 trens destinats a la nova línia que connectarà amb l’aeroport

En xarxa
Third-party content
Imatge
Un moment de la seva feina al taller / Foto: Jaume Vidal Rubio (La Vanguardia)

Marta Romero: la feina invisible d'una operària de taller del metro

En xarxa

Últimes notícies

Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
Cartell de la Mercè 2026. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

El metro reforça el servei amb més trens i funcionarà durant tres nits per les Festes de la Mercè 2026

Transport
Línia exprés X1

S'inicia el perllongament de la línia exprés X1 de bus per connectar el centre de la ciutat amb Zona Universitària

Transport
Imatge
Exhibició d'Autobusos Clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: Pep Herrero (TMB)

Èxit rotund de visites en el nou emplaçament de l'Exhibició d'Autobusos Clàssics

Cultura i Oci
Gallery

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons