Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. Els Pegaso Que Fan Funcionar Les Carrosses de La Cavalcada de Reis de Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
07.01.2019
Redacció

Els Pegaso que fan funcionar les carrosses de la Cavalcada de Reis de Barcelona

Imatge
Antonio Vázquez fotografiat durant els preparatius de la cavalcada / Foto: Juan Camilo Moreno (El Periódico)
Antonio Vázquez fotografiat durant els preparatius de la cavalcada / Foto: Juan Camilo Moreno (El Periódico)
< >Antonio Vázquez fotografiat durant els preparatius de la cavalcada / Foto: Juan Camilo Moreno (El Periódico)
Antonio Vázquez fotografiat durant els preparatius de la cavalcada / Foto: Juan Camilo Moreno (El Periódico)

ENTREVISTA | Antonio Vázquez: "En las cabalgatas de mi infancia había tractores y carros". El el 'mecánico mayor' de la cabalgata de Barcelona revela los entresijos técnicos de las carrozas reales. https://t.co/AD40SGxg4Q

— El Periódico (@elperiodico) 4 de gener de 2019
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

Què hi ha sota la decoració de les carrosses de la cavalcada dels Reis Mags de Barcelona? Tres autobusos Pegaso 6038, un Pegaso 6420 i dos Mercedes O405, que es van salvar del desballestament total quan ja havien exhaurit la seva vida útil a la flota de TMB. Ho explica Antonio Vázquez, responsable d'explotació del CON de Triangle i encarregat de la mecànica dels transports que fan servir Ses Majestats a Barcelona des de fa vint anys.

Darrera modificació
07.01.2019
Tema
En xarxa
  • ConceptesCulturalCuriositatsInstitucionsTMBLlocsBarcelonaAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB participa activament en les cavalcades de Barcelona i altres poblacions catalanes

Contingut relacionat

Imatge
Marc Sánchez, tècnic d'adquisició de nova flota de TMB, entrevistat per Onda Cero a l'interior del minibús elèctric Yutong / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Onda Cero entrevista Marc Sánchez a bord del minibús elèctric que ha incorporat recentment TMB

En xarxa
Third-party content
Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
El primer dels nous trens que arriben per la nova línia de Sidney /Foto: SIDNEY METRO

El metro de Sidney rep el primer dels 12 trens destinats a la nova línia que connectarà amb l’aeroport

En xarxa
Third-party content
Imatge
Un moment de la seva feina al taller / Foto: Jaume Vidal Rubio (La Vanguardia)

Marta Romero: la feina invisible d'una operària de taller del metro

En xarxa

Últimes notícies

Laia Bonet durant la presentació de l'estudi./Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’electrificació completa de la flota d’autobusos de TMB significarà un estalvi superior als 66 milions d’euros

Transport
Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
Cartell de la Mercè 2026. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

El metro reforça el servei amb més trens i funcionarà durant tres nits per les Festes de la Mercè 2026

Transport
Línia exprés X1

S'inicia el perllongament de la línia exprés X1 de bus per connectar el centre de la ciutat amb Zona Universitària

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons