Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. L’aspecte Futurista D’un Vestíbul del Metro de Toronto Que Es Mereix Un Premi
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
24.11.2021
Redacció

L’aspecte futurista d’un vestíbul del metro de Toronto que es mereix un premi

Imatge
L'estació de metro de Bloor Yonge ha estat la guanyadora, en la categoria Transport, del Architecture MasterPrize / Foto: WZMH Architects
L'estació de metro de Bloor Yonge ha estat la guanyadora, en la categoria Transport, del Architecture MasterPrize / Foto: WZMH Architects
< >L'estació de metro de Bloor Yonge ha estat la guanyadora, en la categoria Transport, del Architecture MasterPrize / Foto: WZMH Architects

Futuristic Toronto subway entrance just won an international design award | Urbanized https://t.co/m3sD9Zhigl pic.twitter.com/eYFRb7EL4o

— Construction Canada (@ConstructCanMag) November 10, 2021
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

La renovació completa, culminada l’any 2020, de l’accés a l’estació Bloor Yonge del metro de Toronto ha seduït el jurat del premi internacional Architecture MasterPrize, que li ha atorgat el guardó 2021 en la categoria de Transport.

La remodelació premiada forma part d’un treball que abasta l’edifici d’oficines que hi ha a sobre i que data dels anys 90. Crida sobretot l’atenció el sostre ondulat, d’aspecte futurista i que, com menciona el jurat, actua com una mena de sistema de guiatge per als usuaris de les oficines i del transport públic.

La reforma ha estat obra de WZMH Architects i, com assenyala l’article del Daily Hive que recull la informació, fa que aquest accés de metro esdevingui singular (tant com per merèixer un reconeixement) i destaqui entre la resta d’entrades de la xarxa del suburbà de Toronto.

Darrera modificació
24.11.2021
Tema
En xarxa
  • LlocsDe tot arreuAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Així era als anys 50 la Yonge Line de Toronto, el primer metro del Canadà

Contingut relacionat

Imatge
Basté i Roures viatjant en un Bus del Barri, en un moment de l'entrevista / Foto: Captura del programa 'Pla Seqüència'

Un minibús de TMB, acull la conversa de Jordi Basté i Jaume Roures al 'Pla Seqüència'

En xarxa
Imatge
El programa Connectats des de El Prat Estació. /Foto: TMB

El Prat-Estació acull el programa de ràdio "Connectats" amb la presència del conseller delegat de TMB, Xavier Flores

En xarxa
Third-party content
Imatge
Estació Colosseo del metro de Roma. /FOTO: ANGELES GIMÉNEZ (TMB)

Roma uneix història i enginyeria amb l’entrada en servei de l’estació Colosseo de la línia C de metro

En xarxa
Imatge
Imatge de l'entrevista / Font:  programa "Bon dia, Barcelona" Betevé

El programa "Bon dia, Barcelona" de Betevé entrevista a Xavier Flores

En xarxa
Third-party content

Últimes notícies

Tres dels busos de dos pisos elèctrics que entraran en servei al Barcelona Bus Turístic  / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB rep els primers autobusos elèctrics de dos pisos

Transport
Imatge
Aspecte de l'estació de Barceloneta de l'L4 l'any 1977, un any després de la seva inauguració / Foto: Arxiu Fundació TMB (Puigfarran)

L'estació de metro de Barceloneta celebra 50 anys de la seva inauguració

Història
Sortida d'una edició anterior de la marató / Foto: Ajuntament de Barcelona

Línies d'autobús afectades per la Zurich Marató de Barcelona 2026

Transport
Yukiko Akagi, membre del jurat del certamen i 2n premi en la 51a edició del Concurs Maria Canals, tocant una peça al piano de mitja cua / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El concurs musical Maria Canals baixa un piano de cua al metro

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons