Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. El Festival de Transports 'vintage' de L'illa de Man Passa Al Format Virtual
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
26.05.2020
Redacció

El festival de transports 'vintage' de l'illa de Man passa al format virtual

Imatge
Els característics vehicles de l'illa de Man continuen donant servei als veïns / Foto: Web del Manx Electric Railway
Els característics vehicles de l'illa de Man continuen donant servei als veïns / Foto: Web del Manx Electric Railway
< >Els característics vehicles de l'illa de Man continuen donant servei als veïns / Foto: Web del Manx Electric Railway
Els característics vehicles de l'illa de Man continuen donant servei als veïns / Foto: Web del Manx Electric Railway

Vist a la xarxa
Veure el contingut original

L'illa de Man, situada entre Irlanda i la Gran Bretanya, manté en servei el ferrocarril elèctric Manx. Aquest tramvia interurbà té el seu origen a finals del segle XIX.  La singularitat dels transports ferroviaris de l'illa els ha portat a esdevenir un atractiu turístic més.

Dels del 2009 (tot i que tenia antecedents ja als anys 90) se celebra un gran esdeveniment per als amants dels vehicles vintage: el Manx Heritage Transport Festival. Com arreu, l'impacte de la Covid-19 ha obligat a modificar-ne el format. La cita d'enguany serà del 29 de juliol al 2 d'agost, però només en línia.

No és, però, el primer esdeveniment virtual que organitzen, ja ho van fer recentment amb la Virtual Rush Hour. Les perspectives per a aquesta edició del Manx Heritage Transport Festival són bones: la Virtual Rush Hour va interessar a més de 250.000 internautes. Tots els detalls de la trobada, en aquest enllaç.

 

Darrera modificació
26.05.2020
Tema
En xarxa
  • LlocsDe tot arreuAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Curiositats del passat: el tramvia Washington 1631 en acció

  • Quan el malnom del 'cagueta' amagava un ofici en temps de tramvies de vapor

Contingut relacionat

Imatge
Un moment de la seva feina al taller / Foto: Jaume Vidal Rubio (La Vanguardia)

Marta Romero: la feina invisible d'una operària de taller del metro

En xarxa
Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa
Imatge
Presentació de la nova compra de material del metro de Nova York /Foto: Marc A. Hermann / MTA

L’Autoritat del Transport de Nova York prepara la comanda de material mòbil més gran de la seva historia

En xarxa
Imatge
Els dos vehicles del Barcelona Bus Turístic que van paticipar a la rua. /FOTO: M.A. Salgado (TMB)

Els conductors del Bus Turístic posen la veu a Cat Ràdio durant la rua de campions

En xarxa
Third-party content

Últimes notícies

Les noves pantalles digitals arriben a més del 50% de les estacions de les línies convencionals de la xarxa de metro / Foto: TMB

TMB prolongarà una hora el servei de metro per la final del mundial de futbol

Transport
Sota el lema "L'Orgull de les nostres vides. Fer anys, acompanyant-nos, és créixer", arrancava dissabte passat a les sis de la tarda la multitudinària desfilada de carrosses del Pride Barcelona 2023 / Fotos: Pep Herrero (TMB)

Recomanacions de mobilitat per a la Manifestació de l’Orgull LGTBI, a la qual participa activament TMB

Transport
Les entitats col·laboradores en la nova guia en lectura fàcil per viajar en metro / Foto: Pep Herrero  (TMB)

TMB presenta una nova guia en lectura fàcil per viatjar en metro

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Feid al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons