Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. TMB mostra la millora de l’experiència de client a l'IMC Congress
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
24.10.2022
Carme Becerra

TMB mostra la millora de l’experiència de client a l'IMC Congress

Imatge
El director de Clients i Clientes de TMB, Josep Manel Morales, a la seva intervenció al IMC
El director de Clients i Clientes de TMB, Josep Manel Morales, a la seva intervenció al IMC
< >El director de Clients i Clientes de TMB, Josep Manel Morales, a la seva intervenció al IMC

L’International Mobility Congress s'ha celebrat aquesta setmana a Sitges i s'ha centrat en una mobilitat sostenible, segura i inclusiva

Ahir dijous va tancar portes la segona edició de l’International Mobility Congress (IMC), un esdeveniment internacional que va néixer el 2021, a Sitges, amb la vocació d’esdevenir un nou referent per al debat sobre mobilitat pública.

L’edició 2022 portava com a lema Drive to innovation i col·locava al centre del debat qüestions com el caràcter sostenible, segur i inclusiu de la mobilitat, a més dels processos de digitalització.

En aquesta línia s’articulaven les dues sessions que han comptat amb participació de professionals de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB): Tens 60 minuts? El model de transformació digital de la mobilitat del present i Mobilitat segura i inclusiva.

L’experiència de TMB

El director de Clients i Clientes de TMB, Josep Manel Morales, va abordar el tema de la mobilitat segura i inclusiva des del punt de vista d’utilitzar tots els recursos a l’abast (Innovació, tecnologia, evolució de les normatives) per millorar l’experiència de les persones grans al transport públic. També des de l’escolta activa tant dels propis usuaris i usuàries com des de les entitats que els representen.

Quant a la directora d’Experiència de Client, Myrka Borachok, va exposar el canvi cultural que ha suposat per a TMB situar els clients al centre de les decisions de l’organització. Aquesta aposta s’ha portat a terme de forma transversal, treballant amb totes les àrees de la companyia. L’objectiu? Que les persones tinguin una millor experiència de viatge, aconseguir fidelitzar-les i anar un pas més enllà convertint-les en prescriptors.

L’IMC –que organitzen diferents administracions i institucions d’àmbit català, essent la primera impulsora l’Associació́ de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) – ha comptat amb TMB com a col·laborador institucional. L’esdeveniment ha reunit més de 700 persones que han posat sobre la taula solucions aplicables a les necessitats reals de la mobilitat de pobles i ciutats, apropant-se a casos d’èxit d’arreu.

Darrera modificació
27.10.2022
Tema
Transport
  • Anys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • L’IMC tanca portes complint les expectatives de participació i pensant en la segona edició

Contingut relacionat

Pinacles de l'estació Liceu. / M.A. Cuartero (TMB)

TMB restitueix els pinacles de l’estació Liceu pel Centenari del metro de Barcelona

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Bunbury al Palau Sant Jordi

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert de Post Malone a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
TMB reforçarà el servei amb motiu dels actes de la Diada de l'11 de setembre

TMB reforça el transport públic per a la Diada de l'Onze de Setembre a Barcelona

Transport

Últimes notícies

Imatge
Visita a l'escala de cargol d'Urquinaona. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

El primer cap de setmana de portes obertes al metro es tanca amb una afluència massiva de visitants

Societat
Tal com era l'estació de Correus l'any 1958 / Foto: Arxiu Fundació TMB

TMB obre al públic les “estacions fantasma” i diferents espais emblemàtics del metro de Barcelona

Empresa
Imatge
Xavier Flores, nou conseller delegat de TMB. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Xavier Flores, conseller delegat de TMB, entrevistat a "El Economista"

En xarxa
Third-party content
Imatge
Tren sèrie 1000 de color blau i blanc en un taller de metro, als anys 70 / Foto: Arxiu Fundació TMB

L'evolució dels colors dels trens del metro: del negre i grana al blanc i vermell, passant pel blau i el crema

Història

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons