Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. TMB Mostra La Millora de L’experiència de Client a L'IMC Congress
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
24.10.2022
Carme Becerra

TMB mostra la millora de l’experiència de client a l'IMC Congress

Imatge
El director de Clients i Clientes de TMB, Josep Manel Morales, a la seva intervenció al IMC
El director de Clients i Clientes de TMB, Josep Manel Morales, a la seva intervenció al IMC
< >El director de Clients i Clientes de TMB, Josep Manel Morales, a la seva intervenció al IMC

L’International Mobility Congress s'ha celebrat aquesta setmana a Sitges i s'ha centrat en una mobilitat sostenible, segura i inclusiva

Ahir dijous va tancar portes la segona edició de l’International Mobility Congress (IMC), un esdeveniment internacional que va néixer el 2021, a Sitges, amb la vocació d’esdevenir un nou referent per al debat sobre mobilitat pública.

L’edició 2022 portava com a lema Drive to innovation i col·locava al centre del debat qüestions com el caràcter sostenible, segur i inclusiu de la mobilitat, a més dels processos de digitalització.

En aquesta línia s’articulaven les dues sessions que han comptat amb participació de professionals de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB): Tens 60 minuts? El model de transformació digital de la mobilitat del present i Mobilitat segura i inclusiva.

L’experiència de TMB

El director de Clients i Clientes de TMB, Josep Manel Morales, va abordar el tema de la mobilitat segura i inclusiva des del punt de vista d’utilitzar tots els recursos a l’abast (Innovació, tecnologia, evolució de les normatives) per millorar l’experiència de les persones grans al transport públic. També des de l’escolta activa tant dels propis usuaris i usuàries com des de les entitats que els representen.

Quant a la directora d’Experiència de Client, Myrka Borachok, va exposar el canvi cultural que ha suposat per a TMB situar els clients al centre de les decisions de l’organització. Aquesta aposta s’ha portat a terme de forma transversal, treballant amb totes les àrees de la companyia. L’objectiu? Que les persones tinguin una millor experiència de viatge, aconseguir fidelitzar-les i anar un pas més enllà convertint-les en prescriptors.

L’IMC –que organitzen diferents administracions i institucions d’àmbit català, essent la primera impulsora l’Associació́ de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) – ha comptat amb TMB com a col·laborador institucional. L’esdeveniment ha reunit més de 700 persones que han posat sobre la taula solucions aplicables a les necessitats reals de la mobilitat de pobles i ciutats, apropant-se a casos d’èxit d’arreu.

Darrera modificació
27.10.2022
Tema
Transport
  • Anys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • L’IMC tanca portes complint les expectatives de participació i pensant en la segona edició

Contingut relacionat

Imatge
Cartell de l'exposició "Bellvitge, a la recerca del futur". /Foto: IDIBELL

L’estació de metro Hospital de Bellvitge acull una exposició per conèixer el passat, present i futur del seu Campus de Salut

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per a les finals de la Premier Padel al Palau Sant Jordi

Transport
Ciutadella Vila Olímpica. /Foto: TMB

L’estació de Ciutadella / Vila Olímpica de l’L4 del metro estrena tres nous ascensors i ja és totalment accessible

Transport
Dos tècnics de TMB netejant un tren a l'àrea de rentat de grafitis / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El vandalisme ferroviari provoca una despesa de gairebé 6 milions d’euros des de 2020 i va afectar més de 350 trens al 2024

Transport

Últimes notícies

La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant l'acte de presentació de La botiga de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB estrena una nova botiga física a l’estació de metro de Sagrada Família

Empresa
Festival Músics Metro 2025 / Foto:  Pep Herrero (TMB)

El projecte de regulació dels músics del metro de Barcelona es renova en el seu 25è aniversari

Cultura i Oci
Imatge
'Detectem-ho. Arreglem-ho' el lema de La Marató de TV3 2025 / Imatge: La Marató de TV3

#TMBrecomana col·laborar amb La Marató de 3Cat dedicada al càncer

En xarxa
Third-party content
Imatge
Nadal Visual. /Foto: TMB

Les xarxes de TMB, els transports oficials per desplaçar-te aquest Nadal

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons