Autor
Carme Becerra

TMB mostra la millora de l’experiència de client a l'IMC Congress

L’International Mobility Congress s'ha celebrat aquesta setmana a Sitges i s'ha centrat en una mobilitat sostenible, segura i inclusiva

Ahir dijous va tancar portes la segona edició de l’International Mobility Congress (IMC), un esdeveniment internacional que va néixer el 2021, a Sitges, amb la vocació d’esdevenir un nou referent per al debat sobre mobilitat pública.

L’edició 2022 portava com a lema Drive to innovation i col·locava al centre del debat qüestions com el caràcter sostenible, segur i inclusiu de la mobilitat, a més dels processos de digitalització.

En aquesta línia s’articulaven les dues sessions que han comptat amb participació de professionals de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB): Tens 60 minuts? El model de transformació digital de la mobilitat del present i Mobilitat segura i inclusiva.

L’experiència de TMB

El director de Clients i Clientes de TMB, Josep Manel Morales, va abordar el tema de la mobilitat segura i inclusiva des del punt de vista d’utilitzar tots els recursos a l’abast (Innovació, tecnologia, evolució de les normatives) per millorar l’experiència de les persones grans al transport públic. També des de l’escolta activa tant dels propis usuaris i usuàries com des de les entitats que els representen.

Quant a la directora d’Experiència de Client, Myrka Borachok, va exposar el canvi cultural que ha suposat per a TMB situar els clients al centre de les decisions de l’organització. Aquesta aposta s’ha portat a terme de forma transversal, treballant amb totes les àrees de la companyia. L’objectiu? Que les persones tinguin una millor experiència de viatge, aconseguir fidelitzar-les i anar un pas més enllà convertint-les en prescriptors.

L’IMC –que organitzen diferents administracions i institucions d’àmbit català, essent la primera impulsora l’Associació́ de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) – ha comptat amb TMB com a col·laborador institucional. L’esdeveniment ha reunit més de 700 persones que han posat sobre la taula solucions aplicables a les necessitats reals de la mobilitat de pobles i ciutats, apropant-se a casos d’èxit d’arreu.

Darrera modificació
dijous, octubre 27, 2022 - 17:48
Tema

Source URL: https://noticies.tmb.cat/transport/tmb-mostra-millora-de-lexperiencia-de-client-limc-congress