Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Onze milions per reformar l'estació Trinitat Nova i separar l'operació de les línies 4 i 11
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.07.2020
Redacció

Onze milions per reformar l'estació Trinitat Nova i separar l'operació de les línies 4 i 11

Imatge
Estació de Trinitat Nova compartida per les línies 4 i 11 / Foto: Arxiu TMB
Estació de Trinitat Nova compartida per les línies 4 i 11 / Foto: Arxiu TMB
< >Estació de Trinitat Nova compartida per les línies 4 i 11 / Foto: Arxiu TMB
Estació de Trinitat Nova compartida per les línies 4 i 11 / Foto: Arxiu TMB

⚒️ Els treballs inclouen la transformació de la instal·lació per a permetre l’increment de freqüències a l’L4 i la conducció automàtica en tot el traçat de l’L11@TMB_Barcelona #metro #L4 #TrinitatNova #L11https://t.co/ovXWAPQ31U

— Territori (@territoricat) July 18, 2020
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

El departament de Territori i Sostenibilitat ha licitat les obres de modernització i millora de l’estació de metro de Trinitat Nova i la seva cua de maniobres. Els treballs possibilitaran separar l’operació de la L4 i la L11 i optimitzar els moviments dels trens, de manera que es podran incrementar les freqüències de la línia 4 en hora punta i també permetran la conducció automàtica de la línia 11 en tot el traçat (ara està automatitzada de Casa de l'Aigua a Can Cuiàs). 

Les obres que ara es liciten consistiran principalment en l’execució d’una nova andana adossada a l’existent, com si es perllongués però amb una amplada menor, per a la línia 11, on es col·locaran portes d’andana. D’aquesta manera, els trens de la línia 4 podran estacionar alhora en les dues vies i fer les sortides amb intervals més curts, i els de la L11 podran circular amb conducció automàtica entre Casa de l'Aigua i Trinitat Nova. 

L’actuació comportarà una inversió estimada d'11,4 milions d'euros. Es preveu que els treballs comencin a principis de 2021 i tinguin un termini d’execució de 10 mesos.

Per a més informació podeu consultar la nota de premsa del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat.

Darrera modificació
20.07.2020
Tema
Transport
  • ConceptesObresServeiInfraestructuraEstacióInstitucionsGeneralitatLlocsTrinitat NovaServeiL11L4MetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • A licitació la millora de l’accessibilitat de l’intercanviador de la plaça d’Espanya

Contingut relacionat

Ja han arribat els primers trens històrics restaurats pel Centenari del metro a La Farinera / Foto:  Pep Herrero (TMB)

L’exposició de trens històrics restaurats pel Centenari del metro obrirà al públic la setmana del 10 de novembre

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 18 d’octubre (Barça – Girona)

Transport
Imatge
Mostra de les noves pantalles d'informació al metro. /Foto: PEP HERRERO (TMB)

Possibles alteracions en els serveis de metro i bus amb motiu de la vaga general del 15 d'octubre

Transport
Imatge
Render del futur vestíbul singular que connectarà el DHub i l'estació de metro de Glòries / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà l'estació de Glòries amb el DHub

Transport

Últimes notícies

Imatge
Interior del nou bus d'hidrogen articulat. /Foto: M. A. Cuartero (TMB)

TMB adjudica el manteniment de la climatització de la seva flota d’autobusos a Frigicoll

Empresa
Imatge
Estació de Tara. /Foto: Metrolink

El metro de Dublín dona les primeres passes per ser una realitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Cultura i Oci
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons