Header Top menu
Onze milions per reformar l'estació Trinitat Nova i separar l'operació de les línies 4 i 11
⚒️ Els treballs inclouen la transformació de la instal·lació per a permetre l’increment de freqüències a l’L4 i la conducció automàtica en tot el traçat de l’L11@TMB_Barcelona #metro #L4 #TrinitatNova #L11https://t.co/ovXWAPQ31U
— Territori (@territoricat) July 18, 2020
El departament de Territori i Sostenibilitat ha licitat les obres de modernització i millora de l’estació de metro de Trinitat Nova i la seva cua de maniobres. Els treballs possibilitaran separar l’operació de la L4 i la L11 i optimitzar els moviments dels trens, de manera que es podran incrementar les freqüències de la línia 4 en hora punta i també permetran la conducció automàtica de la línia 11 en tot el traçat (ara està automatitzada de Casa de l'Aigua a Can Cuiàs).
Les obres que ara es liciten consistiran principalment en l’execució d’una nova andana adossada a l’existent, com si es perllongués però amb una amplada menor, per a la línia 11, on es col·locaran portes d’andana. D’aquesta manera, els trens de la línia 4 podran estacionar alhora en les dues vies i fer les sortides amb intervals més curts, i els de la L11 podran circular amb conducció automàtica entre Casa de l'Aigua i Trinitat Nova.
L’actuació comportarà una inversió estimada d'11,4 milions d'euros. Es preveu que els treballs comencin a principis de 2021 i tinguin un termini d’execució de 10 mesos.
Per a més informació podeu consultar la nota de premsa del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat.
- ConceptesObresServeiInfraestructuraEstacióInstitucionsGeneralitatLlocsTrinitat NovaServeiL11L4MetroAnys2020