Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Onze milions per reformar l'estació Trinitat Nova i separar l'operació de les línies 4 i 11
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.07.2020
Redacció

Onze milions per reformar l'estació Trinitat Nova i separar l'operació de les línies 4 i 11

Imatge
Estació de Trinitat Nova compartida per les línies 4 i 11 / Foto: Arxiu TMB
Estació de Trinitat Nova compartida per les línies 4 i 11 / Foto: Arxiu TMB
< >Estació de Trinitat Nova compartida per les línies 4 i 11 / Foto: Arxiu TMB
Estació de Trinitat Nova compartida per les línies 4 i 11 / Foto: Arxiu TMB

⚒️ Els treballs inclouen la transformació de la instal·lació per a permetre l’increment de freqüències a l’L4 i la conducció automàtica en tot el traçat de l’L11@TMB_Barcelona #metro #L4 #TrinitatNova #L11https://t.co/ovXWAPQ31U

— Territori (@territoricat) July 18, 2020
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

El departament de Territori i Sostenibilitat ha licitat les obres de modernització i millora de l’estació de metro de Trinitat Nova i la seva cua de maniobres. Els treballs possibilitaran separar l’operació de la L4 i la L11 i optimitzar els moviments dels trens, de manera que es podran incrementar les freqüències de la línia 4 en hora punta i també permetran la conducció automàtica de la línia 11 en tot el traçat (ara està automatitzada de Casa de l'Aigua a Can Cuiàs). 

Les obres que ara es liciten consistiran principalment en l’execució d’una nova andana adossada a l’existent, com si es perllongués però amb una amplada menor, per a la línia 11, on es col·locaran portes d’andana. D’aquesta manera, els trens de la línia 4 podran estacionar alhora en les dues vies i fer les sortides amb intervals més curts, i els de la L11 podran circular amb conducció automàtica entre Casa de l'Aigua i Trinitat Nova. 

L’actuació comportarà una inversió estimada d'11,4 milions d'euros. Es preveu que els treballs comencin a principis de 2021 i tinguin un termini d’execució de 10 mesos.

Per a més informació podeu consultar la nota de premsa del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat.

Darrera modificació
20.07.2020
Tema
Transport
  • ConceptesObresServeiInfraestructuraEstacióInstitucionsGeneralitatLlocsTrinitat NovaServeiL11L4MetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • A licitació la millora de l’accessibilitat de l’intercanviador de la plaça d’Espanya

Contingut relacionat

Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Bunbury al Palau Sant Jordi

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert de Post Malone a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
TMB reforçarà el servei amb motiu dels actes de la Diada de l'11 de setembre

TMB reforça el transport públic per a la Diada de l'Onze de Setembre a Barcelona

Transport
Presentació de la campanya. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB posa en marxa una iniciativa per prevenir els suïcidis a les estacions de la xarxa de metro

Transport

Últimes notícies

Imatge
Visita a l'escala de cargol d'Urquinaona. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

El primer cap de setmana de portes obertes al metro es tanca amb una afluència massiva de visitants

Societat
Tal com era l'estació de Correus l'any 1958 / Foto: Arxiu Fundació TMB

TMB obre al públic les “estacions fantasma” i diferents espais emblemàtics del metro de Barcelona

Empresa
Imatge
Xavier Flores, nou conseller delegat de TMB. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Xavier Flores, conseller delegat de TMB, entrevistat a "El Economista"

En xarxa
Third-party content
Imatge
Tren sèrie 1000 de color blau i blanc en un taller de metro, als anys 70 / Foto: Arxiu Fundació TMB

L'evolució dels colors dels trens del metro: del negre i grana al blanc i vermell, passant pel blau i el crema

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons